Sign in to follow this  
zpam

uheldige avisøyeblikk..

Recommended Posts

Haha fantastisk.

Min gamle gymlærer fra GK på Tingvoll VGS haha! Jævla idiot som var ivrig på indianerhopp som oppvarming!

Han har tilogmed gitt ut en samlekassett med ei idrettslinje elns.

Knipsa denne natt til 1. nyttårsdag ;)

fullaftenbladjournalistvv7.th.jpg

Mange gode klassikere i de gamle trådene her også. Denne er jo en klassiker:

vg_motorsag.JPG

Og denne:

oct26gallery1.jpg

slangio3.jpg

Og jammen fikk vi ikke fakket Osama også:

osamawtf6gd.jpg

haha, det morsomste med posten til safe-keeper er jo alle ikonene i bakgrunnen ;)

heidisexy.jgp, Ceecilie SÅÅTÅ.filmfil, call of duty: pirat edition, norton sikekrhets advarsel ;)

haha, det morsomste med posten til safe-keeper er jo alle ikonene i bakgrunnen ;)

heidisexy.jgp, Ceecilie SÅÅTÅ.filmfil, call of duty: pirat edition, norton sikekrhets advarsel ;)

Tja... De 3 første bildene i posten hans har han "tatt" fra andre, deriblant "min" Sex&Søviknes. Det får meg til å tvile på at det siste bildet med alt tullet i på skrivebordet er hans.

ja ja...

Gjorde det ganske klart at det var hentet fra andre tråder og ikke mitt, ja. Trodde jeg i hvert fall.

Spiller ingen rolle. Man er ikke eneeier av noe man har postet. Man kan selvsagt for høflighetens skyld nevne at det er en annen moroper på bruket som har funent gull, men som sagt. Copyright på avismoro tror jeg ikke eksisterer..

uansett. om noen har postet det før deg på et annet forum, eller whatnot.. post det igjen her. Ikke selvsagt at alle har fått det med seg ;)

Men det er definitivt en fordel å nevne at man ikke selv er opphavet, slik Zen0x gjorde. Spesielt om det kan virke som det er noe man har laget selv, en felle mange her på forumet pleier å falle i.