humle 0 Report post Posted August 19, 2007 (edited) Jeg har nå laga en ny film,pure inf der det meste er tatt fra pcw`er:) , Si gjerne hva du syns er bra/dårlig. Håper dere liker den : http://files.filefront.com/Never+Beatenwmv...;/fileinfo.html Edited August 19, 2007 by humle Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 19, 2007 skjer med NBeat og film i dag a?? Share this post Link to post Share on other sites
humle 0 Report post Posted August 19, 2007 hehe^^ nei du vett bølgen;) Share this post Link to post Share on other sites
Sletta 0 Report post Posted August 19, 2007 Nå kommer snart resten, vi må henge oss på bølgen Veldig bra film dette humle Vet ikke hva jeg skal si, flott gjort Gief more plix Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 19, 2007 (edited) Fin film, men når ikke helt opp på samme som No Miss 6/10 edit: og begynn å bruk irc da retards Edited August 19, 2007 by FredsmeglarN Share this post Link to post Share on other sites
humle 0 Report post Posted August 19, 2007 Fin film, men når ikke helt opp på samme som No Miss 6/10 edit: og begynn å bruk irc da retards Takk:D ja vi e rlitt slappe på irc ja:P Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 19, 2007 tja hva skal jeg si.. -Null musikksynch -Upassende musikk(..matches ikke speeden) -Mange uinteressante frags -Tidvis dårlig filterbruk(..jallabad kler ikke blått!) Endel o.k. frags, men overall skilte ikke denne filmen seg ut på noen måte. 4/10 Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 19, 2007 filmen din er bra Humle, elsker de fargene , men de ser deg aldri, så du dreper dem lit let, men eller bra film 7/10 Share this post Link to post Share on other sites
Artigmann 0 Report post Posted August 19, 2007 Skills og redigerings messig har det komt seg mye siden den første filmen din syns filmen var bra jeg 7/10 Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 19, 2007 tja hva skal jeg si..-Null musikksynch -Upassende musikk(..matches ikke speeden) -Mange uinteressante frags -Tidvis dårlig filterbruk(..jallabad kler ikke blått!) Endel o.k. frags, men overall skilte ikke denne filmen seg ut på noen måte. 4/10 110% enig. Share this post Link to post Share on other sites