Nommis 0 Report post Posted August 20, 2007 ja brukte tid på filmen , ville at det skulle bli fint, men som det hold på og bli var jo dette http://files.filefront.com//;8343830;;/ men jeg likte det ikke selv så jeg begynte på nyt igjen . men det er vanskli og frepse med 30 sek =( så jeg frapsa ikke så mye. Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted August 21, 2007 Fullversjon ftw Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 21, 2007 ja vet men den virker ikke, når jeg går inn på den så starter det ikke Share this post Link to post Share on other sites
lug00ber 0 Report post Posted August 22, 2007 Fet film. Jeg syns det var kult at så mange av scenene var relativt lange, slik at ikke filmen ikke bare ble en samling med fem-sekunders klipp av headshots. Fikk med mer gameplay, og hadde muligheten til å forstå situasjonene fragsa ble gjort i. Jeg syns ihvertfall det er mye morsommere enn å bare se selve fragget. Og av samme grunn syns jeg ikke det gjorde noe særlig at ikke ting var blodsynka hele veien. Her er det for en gangs skyld spillinga som er i fokus, og ikke redigeringa. Jeg syns soundtracket funka bra. Et par småting: - den andre gangen du gjør flashinga med hvitt (samtidig som du kaster noen nades på nordspawn på Hotel) kunne du godt latt det være med et eller to flash. De andre forstyrrer for opplevelsen av gameplay. - du har med endel kills av noen som prøver å løpe/hoppe etter deg med kniven mens du står med AKen fremme. De kunne du godt spart deg for, siden de ikke er spesielt imponerende. Alt i alt syns jeg det var en veldig severdig film, flott jobbet Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted August 22, 2007 hva heter den første sangen? Share this post Link to post Share on other sites
LovXX 0 Report post Posted August 22, 2007 Evig bra film Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 22, 2007 Evig bra film takker så mye =D og den første sangen heter Hoobastank - Same Direction ^^, Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted August 24, 2007 Ah, lenge siden jeg har sett en fragmovie hvor jeg ikke slår av etter 2 min. Lag gjerne mer, og legg litt mer effort i redigeringa, for det her var kos. Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 24, 2007 nja kan jo komme en Vol:2 Share this post Link to post Share on other sites