Nommis 0 Report post Posted August 19, 2007 (edited) jaa jeg er ferdig med filmen min 7 min og 30 sek lang. 257 mb stor, filma to pcw kamper, og det kommer vel to tv2 klipp ^^. så litt fra bf.no CopperM. brukte vel 2-3 dager på filmen. min første kan man vel si . håpper dere liker den http://files.filefront.com//;8348020;;/ Edited August 19, 2007 by Nommis Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted August 19, 2007 Hehe merkelig nok klarte jeg faktisk å se gjennom en hel fragmovie fra bf2 for første gang! faktisk ganske bra film til og ha blitt laget på public! spillestilen minner meg om meg selv på mange måter noe som var artig.. synes jeg : D Share this post Link to post Share on other sites
humle 0 Report post Posted August 19, 2007 Veldig flott film Nommis:) ingen tvil om det, syns det va nydelig redigering og fine frags. 8-9/10 småfeil som gjør at det for min dle ikke når helt opp;) Lykke til videre med film laginga Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 19, 2007 downing - be afraid - be very afraid! Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted August 19, 2007 Har ikke tid til å se igjennom hele, men likte måten du spilte på, du har skjønt det de fleste ikke skjønner, at bevegelse er bedre enn en stasjonær posisjon. Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
Masterfifty 0 Report post Posted August 19, 2007 9/10 likte spilestilen din! bar public film veldig bra redigering og musikken var okey kjente meg igjen på spillestilen! :innocent: Share this post Link to post Share on other sites
Sletta 0 Report post Posted August 19, 2007 Elsker filmen din Får lyst til å spille med en gang jeg ser på den. Å takk for det 9/10 Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 19, 2007 Veldig fin film! 7/10, fine frags, bra redigering osv. Share this post Link to post Share on other sites
Artigmann 0 Report post Posted August 19, 2007 Flott film nymmis Flotte frags og fin redigering, noen små feil er det jo, men til og være din "første" var det veldig bra. btw du skrev nicket mitt feil Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 19, 2007 oi takker så mye, bra at dere likte den Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted August 19, 2007 kjente meg igjen på spillestilen! Filmen var grei den, 5/10 Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 19, 2007 BF2 film nummer to som havner under lupen idag gitt Let`s get started. Forventningene var bortimot nullstillt, siden jeg ikke har sett noe fra deg før, så derfor gikk jeg inn med åpent sinn(..wow, rim!) Fimen startet skikkelig bra med en kul intro, og jeg tenker "hey, nice, denne karen har peil!" men... så blir den fort dårlig - fæl musikksynch med plagsom blinking følger og jeg får nesten vondt i øya, mange små bilder flyr over skjermen og jeg får ikke med meg noen av dem... så tar den seg opp igjen med kule frags og godt tempo i musikken. Nice! ..helt frem til sangen er ferdig... Altså misforstå meg rett - Fameous Last Words er en kul sang, men den passer ABSOLUTT ikke til fragmovies, tempoet er helt galt. Denne låten ødela hele fragmovien din, du må aldri gå fra fra pumping tempo over til noe så sakte Oppsummering: +Flott intro -Fææææl musikksynching(hvit blinking ftw..) -Liten variasjon(..mye karkand inf.) -Forferdelig musikkvalg nr.2 +Bra musikkvalg nr.1 +Kul outtro Alt i alt - hakket bedre enn din klanm8. 5/10. Hadde den bare vart de første 3min hadde du sanns. fått enda høyere karakter Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 19, 2007 hehe bra at du likte noe av filmen Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 19, 2007 Oppsummering:+Flott intro -Fææææl musikksynching(hvit blinking ftw..) -Liten variasjon(..mye karkand inf.) -Forferdelig musikkvalg Veldig enig med det Punky sier her. Flashen som kom opp ganske ofte blir man lei av etter en stund, noen av de passa ikke helt inn heller. Tips til neste gang hvis du skal bruke flash der; gjør slik at de varer litt lengre. Det blir nesten bare flimer i 0.1 sekund i filmen. Bare ubehagelig å se på. Borsett fra det veldig fin film. Du er dyktig i BF2 Hvis du bruker Sony Vegas kan du legge på litt Hot colors slik at ikke alt får en kjedelig gråfarge Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted August 19, 2007 btw du skrev nicket mitt feil wopps Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 19, 2007 Min lille kritikk: Intro: Stilig lagd, bra musikk og ikke for lang. +++ Første del: Veldig fet musikk og fine frags. som spiller har du bra potensiale. +++ Andre del: Ikke like bra musikk, og det kan fort dra ned hele stemmningen i filmen. --- Outro: veldig bra lagd! men neste gang du lager film annbefaler jeg deg å lære masking, istedetfor å bare legge klipp #2 rett over skiltet. ++- Redigering: Ikke noe fælt bra redigeringsmessig litt synking og noen hvite flashes. utforsk litt effekter neste gang, og lek litt med transitions +-- 6/10 Veldig bra til å være første film. du har bra potensiale både som spiller og moviemaker Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 19, 2007 Btw hvordan får dere til den type bakgrunnen som introen hadde? med sånn rødt bevegende? :S Share this post Link to post Share on other sites
Sletta 0 Report post Posted August 19, 2007 Kan sikkert vise deg det en gang jeg om ingen andre gjør det Tar det på xfire Share this post Link to post Share on other sites
Caboose 0 Report post Posted August 19, 2007 Jeg synes kritikken av en film bør være avhengig av ambisjonsnivået til han som lagde filmen. Hvis dette er din første film så synes jeg det var ganske bra. Synes musikken passa bra jeg til å være en "funfilm", og ikke noe som man skal ta fra hverandre og analysere bit for bit. Men som sagt, det kommer helt an på hvor god du egentlig vil bli på filmredigering. Fokuset her er vel bf2 så vidt jeg skjønner, og ikke redigering. 5/6 fra meg. Du er flink i bf2 Edit: Men å kopiere Gotos på creditsen da.. Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted August 19, 2007 Laster.. 50 Kbps Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted August 19, 2007 e9, bad download speed men gollj film.. Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted August 19, 2007 bf2 fragmovies er så kjedlige, 99% av fragsa er enten spray'n'pray med ak eller nadespam aka noe som alle kan gjøre :/ men selve filmen var ikke så dårlig den, bare sang nr 2 som ikke passet helt inn som sagt Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted August 19, 2007 Til og være førstefilm er jeg imponert. Ideene dine er veldig gode, virker bare som du trenger noen nye måter å uttrykke dem på. Ser du er blitt lettere inspirert av flere filmer, og det er jo en kjempefin vei og begynne. Gjør det til du føler du mestrer de mest vanlige elementene, så kan du gå egne veier og prøve ting som ikke er blitt gjort før. Om jeg ikke tar helt feil så var introen og outroen laget i AE (presets?), så med kombinasjonen Vegas/AE har du ingen hindringer på den fronten hvertfall. Synken sitter jo spot-on, men lider litt av i overkant mye repetisjon. Som sagt, prøv noe vi ikke har sett før. Jøss, merker det er lenge siden jeg har sett bf2-filmer nå, gleder meg til jeg får ny pc så jeg kan ta opp igjen arbeidet med filmen min. 720p <3 Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted August 19, 2007 Jeg synes kritikken av en film bør være avhengig av ambisjonsnivået til han som lagde filmen. Hvis dette er din første film så synes jeg det var ganske bra. Synes musikken passa bra jeg til å være en "funfilm", og ikke noe som man skal ta fra hverandre og analysere bit for bit. Men som sagt, det kommer helt an på hvor god du egentlig vil bli på filmredigering. Fokuset her er vel bf2 så vidt jeg skjønner, og ikke redigering.5/6 fra meg. Du er flink i bf2 Edit: Men å kopiere Gotos på creditsen da.. Han skrev ikke noe om at det var en useriøs funfilm av noe slag.. kun at det var den første. Du ser jo at han har lagt arbeid i det, og det er jo bra. Fokuset i en fragfilm uansett spill er jo alltid to-delt. 50% Redigering og 50% innhold. Noen vil sikkert tippe nåla til 60/40(en av veiene..), men jeg mener at begge deler teller like mye. Det betyr ikke omsider at man skal pumpe inn masse upassende effekter og overganger, men få produktet i sin helhet til å se BRA ut. F.eks ved å bygge opp forventningen underveis og skape variasjon i inntrykkene Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted August 19, 2007 Du er langt ifra dårlig i BF2 nommis. Det har jeg merket selv noen ganger. Men lol @ dere som babler om spillestil. Fint førsteprodukt. Jeg ga opp før jeg fikk vegas.. Du skal ha credz for å prøve, for det er langt ifra lett å mekke all redigering som skal til selv i en så enkel film som denne første gang du prøver deg. Share this post Link to post Share on other sites