Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Murre

My Way

Recommended Posts

poenget er sikkert bra, men når ting går så tregt som det gjorde i den filmen så er det ikke lett og bry seg om annet et at jeg har lyst til å skade meg selv så jeg har noe å gjøre.

:D

lol - faldmo, u made my day/night :innocent:

*downer

poenget er sikkert bra, men når ting går så tregt som det gjorde i den filmen så er det ikke lett og bry seg om annet et at jeg har lyst til å skade meg selv så jeg har noe å gjøre.

La oss nå inderlig håpe at det blir en realitet :innocent:

Sett filmen på repeat plx.

Genial film...jeg var som regel ikke så langt unna Murer under hele kampen. Og det gjorde filmen sinnsykt morsom :D

Vel, humoren er vel en smule intern for at andre skal synes den er spesielt morsom.

Du må ha seriøse problemer hvis en film skal få deg til å skade deg selv?

http://www.seroquel.com/index.aspx

Seroquel_pakninger.jpg

Edited by Fluff

Første inf-filmen jeg har kunnet identifisere meg med. Akkurat sånn spiller jeg. ^^,

tja - greit nok å prøve å lage en morsom film om tabber o.l. - men det hjelper lite dersom den er dårlig gjennomført :innocent:

Kanke si jeg fikk noe utav denne filmen - tror nok den passer best internt for dere i sinf :D

2/10

Tja - bra at noen lager en morsom film om tabber o.l - og det hjelper veldig mye at den er bra gjennomført.

Jeg kan si at jeg fikk veldig mye ut av denne filmen - den passer nok ikke bare for de i sinf.

8/10

fin den :D

siterer Tagi(purepwnage): its not always about pwning at games, dont you have fun playing? how many friends do you have?

: )

hehe, en ting jeg lurer på som jeg bare ikke har sett i din film er at folk alltid går rundt og sikter på marka, er dette ett fenomen som har oppstått pga prone? :D

kan huske jeg alltid brukte og leade på vegger osv noe som jeg enda gjør i andre spill da det blir mye lettere med hs.

Det verste er at det er sant, BF2 er det eneste spillet der man nesten tilbringer mer tid på å skyte retning bakken enn noe annet sted fordi folk har panikk på z zz zz zzz zz zz

Tja, jeg merker jeg sikter i bakken for å slippe og ha gønnern i veien. Men så treffer jeg som regel bare bakken og. I tank sikter jeg alltid til siden for å få økt synsrekkevidde.

Tja - bra at noen lager en morsom film om tabber o.l - og det hjelper veldig mye at den er bra gjennomført.

Jeg kan si at jeg fikk veldig mye ut av denne filmen - den passer nok ikke bare for de i sinf.

8/10

Nå er vel du strengt tatt innhabil, da du faktisk er et medlem av sinf :D

tja - greit nok å prøve å lage en morsom film om tabber o.l. - men det hjelper lite dersom den er dårlig gjennomført :innocent:

Kanke si jeg fikk noe utav denne filmen - tror nok den passer best internt for dere i sinf :D

2/10

Enig.. lastet den ned igår kveld og tittet igjennom halve før jeg ble lei av den KJEDELIGE skriften som kom opp vært tiende sekund og var der i 20 likosm.... Og når den i tilleg ikke er skikkelig lagt på heller en gang så ble jeg lei og skrudde av og slettet filmen.

hehe, vet ikke hva jeg skal si, den kunne vært omtrent 3 minutter kortere dog :D

Sign in to follow this  

• Create New...