-Unabomber- 0 Report post Posted August 19, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted August 19, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted August 21, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted August 21, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted August 21, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted August 21, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted August 21, 2007 Jeg kom til siden kan ikke vises Kan forsåvidt bare legge til denne her: http://www.freeworldgroup.com/games6/gamei...thor-towers.htm Ble nyskjerrig og google er ikke så langt unna som mange tror. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted August 21, 2007 Drittspill. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 21, 2007 Eid? 47 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fredx9 2 Report post Posted August 24, 2007 Argh. For en vanvittig nedtur! Ikke bare er dette spillet ikke genialt, det er direkte elendig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sly Marbo 0 Report post Posted August 25, 2007 77er rekorden, fikk vel 143 000 poeng EDIT fikk 75 nå og 170 000 poeng, lengste combo rekka mi er 14 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted August 25, 2007 Hvor spiller dere det?? Linken til Thorgaming fungerer ikke her.. EDIT: Nå funka det Quote Share this post Link to post Share on other sites
texzi 0 Report post Posted August 26, 2007 72 =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fisken 0 Report post Posted August 26, 2007 256 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted August 26, 2007 Ett poeng flere enn deg uansett hva du sier! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 26, 2007 ''å Gud, jeg ler'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusj 0 Report post Posted August 26, 2007 Synst det var drit då eg såg det her første gangen, men så kom eg over ein versjon på i-am-bored som var mykje bedre. Der skal man bygge høghus, og man kan faktisk byggje ein heil by. Blei fort avhengig. Tower Bloxx Har det på mobilen også, merkeleg avhengihetsdannande. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mith888x 0 Report post Posted August 26, 2007 Kom til 30 jeg da... Quote Share this post Link to post Share on other sites