Nforgiven 0 Report post Posted August 14, 2007 Hvorfor får jeg ikke lastet inn spray? Det kommer opp en feilmelding om at denne brukeren ikke har annledning til å laste inn egen spray. Ikke rett rettigheter. Jeg visste ikke at det lå noen slik sperre. Any suggestions? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted August 14, 2007 Bytt fra norsk språk til engelsk og prøv igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted August 14, 2007 Takk:) da fungerte det som smurt:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted August 14, 2007 Jeg gjorde det samme.. men er bare jeg som kan se sprayene mine ;D ekkeno gøy da.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted August 14, 2007 sært, noen som vet hvorfor det er sånn? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted August 14, 2007 Var det sånn med deg å Nforgiven ? eller kan folk se dine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nforgiven 0 Report post Posted August 14, 2007 vet ikke, har ikke fått sjekket enda, men det var en sær bugg uansett:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 15, 2007 Jeg gjorde det samme.. men er bare jeg som kan se sprayene mine ;D ekkeno gøy da.. INGEN som kan se prayen din, eller bare den personen du spurte på VT? Har seg nemlig slik at i det øyeblikket en spray er, vel, sprayet, ingame - viser den til alle på lik linje som kulehull. Kan du se sprayen din på en vegg skal andre også gjøre det, da denne nå er satt "serverside". Skal være klar over at veldig mange har disablet sprays i config. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted August 20, 2007 (edited) Den personen jeg spurte på VT Edited August 20, 2007 by Cornell Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted August 20, 2007 Kan nesten garantere deg at han hadde en setting i cfg som gjorde han ikke så sprayen Jeg husker ikke cmd, men den skal settes på en viss verdi, så ser man den. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted August 21, 2007 r_decals 1 mp_decals 200 (settes til det tallet du vil. Når antall sprays ingame overgår dette tallet, begynner den å overskrive / slette de eldste) Quote Share this post Link to post Share on other sites