Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Duml3

Trenger litt romantisk hjelp

Recommended Posts

...

Vær deg selv du dumle så går nok dette bra. Men ikke hør på shitkidza som hyler ut, "Ta a i ræva så hardt som faen". De tror det er kjærlighet og det er slikt jenter liker. De tar feil og vil desverre våkne knallhardt en dag. Jenter liker å bli satt pris på når de føler seg langt fra vel. Finner du det rette øyeblikket å overraske ei jente så vil hun aldri glemme deg :lol:

Kloke ord fra en mann som kun har sett kvinnebryst på en skjerm :lol:

uff, denne tråden minner meg om det "hemmelige" kline/pule stedet til mamma og min stefar. er forferdelig pinlig hver gang de fniser og later som ingen ting når vi kjører forbi.

Skal ikke prøve å hjelpe deg siden en av de tiligere kjærestene mine er blitt mann og den andre x'en min dater han.

Lucky you... Skulle nesten tro de prøvde å hinte om noe? F.eks. "jeg er så desperat på noe annet enn deg at jeg skifter kjønn og dater en annen av eks'ene dinee"?

Ja, det har seg sånn at jeg vill lage en dag kjæresten min ikke blir og glemme, noe romantisk hele dagen, noe fint men også ikke så veldig dyrt..

noen tips på hva jeg kan gjøre??

Sikter meg til de litt eldre og mere erfarne her nå, trenger ikke "ta henne i senga" fra fjortissene :lol:

Takk.

Mvh Jonas :lol:

One word: anal

Denne funker :innocent:

Levende lys, Massasjeolje og Barry White :happy:

fant oppskriften i en film en plass. men det er genialt..

Trenger kanskje ikke nødvendigvis å være Barry White, bare rolig, fin musikk..

men ja, funker veldig bra :innocent:

jo, forresten, hyttetur..

åh, minner.. hmm, veldig koselig tongue.png

Edited by -SparDame-

Gjorde noe som falt ismak veldig for noen år siden med en eks. Men be warned det er veldg klissete :happy:

Uansett, overraskelse er en meget viktig ingrediens.

Det var ikke noen spesiell dag elns men tenkte jeg skulle gjøre noe koselig.

Og hjemme bor jeg ved veldig mye skog så jeg gikk inn i skogen og fant et passende sted, der tok jeg med et lite bord, to stoler, et stearinlys og noen sånne julelamper.

De på lange snorer som går rundt juletreet. De hengte jeg opp litt rundt i grenene og dro skjøteledning inn. Og bord å stoler satte jeg opp under lysene.

Så mekket jeg middag inne og mens det sto å varmet seg så kledde jeg på meg finklær og dro bort til henne. Hun begynte å lure veldig siden jeg veldig sjelden

har på fintøyet hehe. Men når jeg sa jeg hadde en overraskelse ble hun ikke vanskelig å be.

Undringen ble større mens vi gikk litt innover mellom trærne og hun gapte stort når hun fikk se oppsettet hehe. Så etter at jeg trekte frem stolen for henne

og tente stearinlyset så henta jeg maten. En ekstremt koselig kveld siden jeg var veldig heldig med god sommerbris :innocent:

Kvelden var en suksess og det var også kveldskosen mellom trærne på et teppe under lysene. Hoho.

Så prøv det her, kanskje det funker?

1194806302673ws2.gif