Yomack 0 Report post Posted August 9, 2007 Kan anbefale denne filmen på det sterkeste!! Den er fra et LAN vi hadde i vinter, og vi endte altså opp med denne videoen. Spørsmålet er; hvem vant?? Jeg mener jo selv at jeg er den rette vinner, men det er neimen ikke godt å se.... Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Larzy 0 Report post Posted August 9, 2007 morsomt hadde han truffet en a bilene Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted August 9, 2007 Fin filming denne skal vel ligge i Film forum, men men. Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted August 9, 2007 Jeg var forebredt på en dritt dårlig film men ble faktisk overasket over hvor clean den var. Sweet @Klipping og redigering Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted August 9, 2007 Flyttet til riktig sted. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 9, 2007 Fin film ) Bruk Battleracer-modden neste gang Share this post Link to post Share on other sites
Yomack 0 Report post Posted August 9, 2007 Beklager at jeg posta i feil forum.... Så da fikk jeg retta opp i det Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted August 9, 2007 Sweet redigering, så nesten ut som en bil film! terningkast: 6 Share this post Link to post Share on other sites
Torsk1 0 Report post Posted August 9, 2007 nå er ikke jeg noen bf mann, men WTF?! hva er det som er så spesielt??? Share this post Link to post Share on other sites
HM.Kristensen 0 Report post Posted August 9, 2007 Var jo slettes ikke dårlig. Hadde vært veldig tøft om du hadde fått til, istedet for sangen, en "kommentator" Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 10, 2007 Finfint men youtube gjorde opplevelsen dårligere, ble litt uklart og redigeringen hadde sikkert gitt mye bedre inntrykk hvis det hadde vært en bedre stream eller en download Share this post Link to post Share on other sites
Masterfifty 0 Report post Posted August 12, 2007 (edited) nå er ikke jeg noen bf mann, men WTF?! hva er det som er så spesielt??? en bil leda hele veien lite dramatikk? spesielt: hmm...? Edited August 12, 2007 by Masterfifty Share this post Link to post Share on other sites
Streptokokken_Strepto 0 Report post Posted August 12, 2007 Download var tiljengelig, men rapidshare tok den ned etter en måned inaktivitet Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted August 12, 2007 Synd med siste TVG, hadde gjort det enklere å bestemme vinneren med målfoto Share this post Link to post Share on other sites