Sign in to follow this  
Safe-Keeper

Ny First Strike-trailer

Recommended Posts

!

Traileren viser Mos Espa og Flukten fra Hoth-kartene. Noen heftige skuddvekslinger og eksplosjoner.

Jeg likte best skjoldene som kunne settes opp (formodentligvis) av ingeniørene, og AT-STene. Og opprøreren som knivstikker tre stormtroppere, selvfølgelig. Men AT-STene virket litt vel skjøre, selv om de jo var det i filmene også.

Går du inn på hjemmesiden deres, har de også postet en link til musikken i modden.

Forresten: modden skal etter planen slippes nå i september.

Ikke verst, men teksturene som vises på Tatooine var dårlige og for lite detaljert. De burde heller bruke de som allerede finnes i Suez Canal.

De insisterer på å bare bruke selvlagde ting, så det blir nok ikke aktuelt. Men det kan jo være WIP-grafikk, vet du.

Hadde vært helvette fett om verdensrommet og jorda var map i sammen. Liksom at du kan plukke opp et fly fra jorda, og fly opp i verdensrommet til en annen slags kamp.

Damn dette gir eg gamle minner. Fy flate jeg elsket starwars før. Hadde "galactic qonquest" til bf1942 (mod). Det var digg ' />

Har også "Starwars Battlefront" som var noe lignende battlefield, bare med starwars og det var lucas art som laga det. Übertøft

Tror jammen jeg må fyre opp Star Wars Triologien på DVD igjen jeg p

I denne tråden skriver de at Tattooine-kartet er WIP og vil bli forbedret.

Det er for øvrig dukket opp en artikkel om modden på Wikipedia.

Sign in to follow this