Sign in to follow this  
Herminator

What a Wonderful World

Recommended Posts

Dette er en liten påminnelse til alle dere flotte jenter der ute om å smile litt mere. Men i denne little topicen min skal jeg fortelle om ei jente som sto fryktelig langt fremme den dagen Gud den almektige skulle dele ut sjarm her på jorda.

Ei lita rødhåra jente fra Bergen med masse fregner. Ikke spesielt høy, ikke spesielt tynn, eller tykk, hverken store eller små pupper, hverken stygg eller fantastisk rompe. Den gyldne middelvei over hele fjøla.

Men når jenta smilte :blush:

Mandager kan aldri bedre enn dette. Å være på jobb, trøtt sliten og lei etter ei lang helg så kommer en engel med ett tykt rødlig hår inn døra, med dypt brune øyne og ett fantastisk smil som kan få den mest hardbarka til å smelte. En helt fantastisk sjarm og helt utrolig søt flott vakker jente! Aldri før tror jeg att jeg har sett noe så fantastisk som dette smilet til denne jenta.

Når jenta etter en lengre samtale stakk så visste jeg att denne dagen kom til å bli bra og jeg følte att dagen allerede var perfekt!

Hva er det med enkelte jenter som bare har denne evnen til å få deg til å føle deg vel bare ved ett ørlite smil? Det må være en av de største gaver gud kan gi ett menneske. Disse menneskene må være de vi kaller "engler på jord" :blush:

Herminator out

Ho hadde trulig fått seg litt på morrakvisten. Trådstarter hadde trolig ikke fått seg noe på en god stund.

Fin dag for deg ja! Ikke for meg, ble oppringt av han kisen som jeg må betale panser for. 4500,- away!

edit: Og akkurat nå får jeg melding av en kompis at han vil ha penger jeg skylder han! Dang!

Haha..... Først til att jeg skal være in løv! Er nok ikke det, men det er rart att en utrolig flott jente kan ha slik en innvirkning på humøret til en person.

Trenger ikke å ha fått noe på morrakvisten for å være blid. Sola skinner og været er topp. og godt humør fra ei fantastisk flott jente smitter nok lett!

Helt utrolig hvor mye utstråling har å si. Kjenner en del damer, og kan med hånda på hjerte si at utstråling og sjarm slår ett pent ansikt uten "liv" i 10 / 10 tilfeller. Pene modelljenter som knapt kan vise til ansiktsmimikk er ikke noe stas i det hele tatt.

Sånne mennesker som du beskriver beriker virkelig en grå hverdag :blush:

Alle pene jenter er så jævla sure. De vet de får alt de vil uansett. De bare sitter der og synest de er for kaldt og synest det er så jævla tragisk at de måtte være her med akuratt deg.

Fantastisk dag du liksom, dama dumpa meg igår.

Kondulerer, kan jeg få nummeret og adressen? Helst litt opplysninger i tillegg! Msn?!:blush:

Jeg står ikke her på butikken å tar bilder av kundene mine!! Det må da være måte på! :blush: Men flott det var hun!

Høres ut som en jente eg kjenner og hun bor i Bergen(var dette i Bergen eller var det bare at hun er fra Bergen?) :blush:

Hva heter hun?

Hadde vært kult, da kunne eg og Herminator startet et lite sjekkeoppdrag på bf.no!

Høres ut som en jente eg kjenner og hun bor i Bergen(var dette i Bergen eller var det bare at hun er fra Bergen?) :blush:

Hva heter hun?

Hadde vært kult, da kunne eg og Herminator startet et lite sjekkeoppdrag på bf.no!

Ho var fra Bergen ja, men jeg gir ikke ut navn her :blush: Selv om jeg har det... Min profesjonalitet må holdes i hevd.. Desverre tongue.png

Kondulerer?

Dama dumpa han, les ffs!

Tror nok heller han reagerte på ordvalg og staving, Kondolerer, ikke kondulerer

har opplevd liknende stunder som trådstarter. Dager der alt er håpløst også plutselig dumper det opp en dame fra ingen ting som gjør dagen magisk :blush:

Slik som meg i dag, jeg jobber i kjellern og var oppe for å hente noe stuff, ser et helvete av en bakende gå ut døra og sier litt lavt til meg selv "wow" med et skikkelig ansiktsuttrykk mens jeg begynner å gå ned trappa, og snur meg halvveis i utropet rett inn i ei smellheit berte som sto nede i trappa. :blush: Hun så litt rart på meg da ja, jeg trakk bare litt på skuldrene og konkluderte med at dagen hadde startet meget godt. :blush:

Teller rundt 30 i lufta nå tror jeg, på vei ut for å wake litt og bade med buddies, so long!