Bliv1n 0 Report post Posted August 5, 2007 Yes, jeg tenkte; "Lol, jeg prøver å frapse litt for å se om jeg kanskje kan slenge sammen en BF2 fragmovie." Desverre så har jeg dårlig pc, men det ble en film likevel. http://rapidshare.com/files/47141872/NoName_BF2.wmv.html Share this post Link to post Share on other sites
dirle 6 Report post Posted August 5, 2007 herregud. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 5, 2007 Quoter Dirle: Herregud! Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted August 5, 2007 Ingen vits i det Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 5, 2007 Ikke vært å se, makan til dritt. Var ikke morsom en gang Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 5, 2007 Bliv1n! du er serr teh 1 and only her0! ' /> Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 5, 2007 10/10 Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted August 5, 2007 WOW ! Du er jo nesten like god til å lage film som du er i tegnespillet ! Hvordan i helsikke klarte du å løpe sikksakk mellom ammopackene? Brukte du hax? Gief link plx ! ' /> D Share this post Link to post Share on other sites
Bliv1n 0 Report post Posted August 6, 2007 For å være ærlig brukte jeg noen forsøk. Share this post Link to post Share on other sites
real 0 Report post Posted August 6, 2007 Redhead, Hyyysj !!1 Share this post Link to post Share on other sites
Mulla 0 Report post Posted August 6, 2007 Til og være underholdning på lavt nivå var den faen meg underholdene Share this post Link to post Share on other sites
Murre 0 Report post Posted August 6, 2007 nice musikk Share this post Link to post Share on other sites
HM.Kristensen 0 Report post Posted August 9, 2007 Hmm, ja Share this post Link to post Share on other sites