Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Ny Film?

Recommended Posts

For tiden er det lite nytt på movie fronten her på forumet :huh:

har lyst til å utvikle redigerings ferdighetene mine så derfor lurer jeg på om du har noen kule frags lagret på pc'en som du er interresert i å dele med andre?

Kan bli en jævli kul film hvis alle bidrar.. :iiiiik:

Mvh -[srgt.Blund]-Of-Nor

Jeg har en 36gig stor fil med en publicrunde, you want?

Nei, posten har funnet ut at de vil konkurrere med e-post, og har derfor begynt å gi folk penger for å sende ting i posten. De har laget et unikt system som gjør at når du sender noe vil kontonummeret ditt bli funnet. Ca. 6,73 kr (avhengig av kursen på Indiske Rupi) vil automatisk bli satt inn på kontoen din smile.png

Problemet med et sånt prosjekt er at hvis du har tatt opp en del spilling med fraps kommer det fort på 20GB++. Derfor må man ha en eller annen smart måte for å flytte data mellom seg. Jeg og en kamerat lager CSS fragfilm (han filmer, jeg redigerer) og vi har brukt hans 360GB eksterne hardisk. Den står nede hos meg og når han har frapset mer han vll ha med i filmen tar jeg med hardisken opp til han, laster over nytt og tar den med hjem igjen.

Jeg tror dette er den enkleste løsningen på dette problemet. Tenkte en gang på å brenne det på DVDplater, men 50GB blir ganske mange dvdplater.

|EDIT| HAHA Redhead :blush:

Problemet med et sånt prosjekt er at hvis du har tatt opp en del spilling med fraps kommer det fort på 20GB++. Derfor må man ha en eller annen smart måte for å flytte data mellom seg. Jeg og en kamerat lager CSS fragfilm (han filmer, jeg redigerer) og vi har brukt hans 360GB eksterne hardisk. Den står nede hos meg og når han har frapset mer han vll ha med i filmen tar jeg med hardisken opp til han, laster over nytt og tar den med hjem igjen.

Jeg tror dette er den enkleste løsningen på dette problemet. Tenkte en gang på å brenne det på DVDplater, men 50GB blir ganske mange dvdplater.

|EDIT| HAHA Redhead :blush:

Ehh, du kødder nå sant? du ER klar over at css har ett glimmrende first person demo system? :blush:

Joda, men siden det bare skal være 1. persons fragfilm er det like greit at han frapser. Min data frapser i 13 fps og det er horiblet å se på enten det er i demo eller ikke :blush:

lol, kvaliteten blir gaaaanske annerledes hvis du reccer ingame eller bruker fraps, men OJSANN! der kom off-topictåget

Kan man sample fra demoer i cs/s?

Om du mener sånn shitload, så ja :blush: Man recorder demo, så ser med den etterpå og skriver "Startmovie" i konsoll, og du får .tga filer som du behandler med Vdub eller Videomach smile.png

Om du mener sånn shitload, så ja :blush: Man recorder demo, så ser med den etterpå og skriver "Startmovie" i konsoll, og du får .tga filer som du behandler med Vdub eller Videomach smile.png

w00t?

Jeg får .dem filer som jeg bare frapser over igjen jeg :S

Det er heftig kung-fu. Kan man velge om man vil eksportere til .tga eller .tiff eller annet bildeformat, eller må det være .tga?

det må være .tga

men runar, dette her er noe du gjør etter å ha recca en demo liksom ^^

dirle har til og med skrevet en guide om hvordan på css-forumet. den er konge, bortsett fra at du burde rendre til .avi uten å compresse med divx eller noe annet for best kvalitet (så lenge du ikke har liten harddisk)

det må være .tga

men runar, dette her er noe du gjør etter å ha recca en demo liksom ^^

dirle har til og med skrevet en guide om hvordan på css-forumet. den er konge, bortsett fra at du burde rendre til .avi uten å compresse med divx eller noe annet for best kvalitet (så lenge du ikke har liten harddisk)

Vel, man burde egentlig rendre til .mp4 hvis man har muligheten, tar ikke i nærheten så mye plass som ukomprimert .avi, samt krever mindre ressurser ved playback.

Sign in to follow this  

• Create New...