Sign in to follow this  
sippe10

vet ikke navnet på filmen - hjelpetråd

Recommended Posts

Okei, tror denne blir vrien. Filmen er ikke ute enda, tror jeg, så det er snakk om en trailer.

Det jeg husker er at en jente får en politibil til å sveve, hun har telekinesis evner. Siste man ser er at hun snakker med en soldat/swat/politi som ligger på bakken, og sier noe som "Husk navnet mitt".

Jeg trodde det var Carrie (Ny innspilling) men det var det ikke.

Edit: Hun sier kanskje; Dette vil skje med alle andre dere sender etter meg etc også. Jeg husker ikke. Ekstremt irriterende!

Hørtes klin lik ut som en scene fra Beyond Two Souls! :hmm: men det er jo et spill så :)

Edited by Enradoo

Hørtes klin lik ut som en scene fra Beyond Two Souls! :hmm: men det er jo et spill så :)

Får titte på trailer der, kanskje det var det :p

Nei, det var dessverre ikke det. Står helt fast her...

Spent på hvilken film det er. Digger telekinesis filmer som er gjort riktig. Chronicles var konge (Kommer oppfølger) og nyeste Carrie likte jeg veldig godt også.

• Like 1

Heisann!

Filmen jeg tenker på handler om noen som reiser tilbake i tid, til dinosaurtiden, så er det en som dreper en enkelt sommerfugl eller fanger den og tar med tilbake til fremtiden, og når de da kommer tilbake til fremtiden, er byen nedgrodd, dinosaurer lever, og det er bavianer som er den dominante livsformen, og de er så å si skuddsikker.

Thats all....

Mye mulig denne kan være litt vanskelig (og feilpostet), men here goes.

Jeg leter etter et klipp fra internett. Det er et intervju og jeg er ganske sikker på at klippet er fra en tv-sending. Det er en slags transe eller en merkelig skapning som blir intervjuet og bare sier rare ord. Noe sånt som burn, burn burn eller noe. Jeg har seriøst brukt eviiiigheter på å søke gjennom Youtube, men jeg finner ikke klippet noe sted. Noen som vet hva jeg tenker på?

Første som kom inn i hodet:

Ikke fra en tv-sending, men rar skapning og lyder :p

Haha, jeg burde kanskje ikke skrevet "merkelig skapning" sånn som det. Godt gjettet, men det er et straight-up-intervju på TV med en transe/mørkhudet eller noe som bare snakker sprøyt. Kan vel også se ut som en afrikaner med relativt merkelig klær.