Sign in to follow this  
sippe10

vet ikke navnet på filmen - hjelpetråd

Recommended Posts

Så en gang en film på Youtube.. En Halo parodi av en film som het "Heat" men finner den ikke til nedlastning noe sted.

Plz PM me :D

Leter etter 3 filmer denne gangen.

1: Denne bør ikke være så vanskelig, den handler om tre som jobber på et kontor og har en overlegen idiot til sjef. De blir lei av jobben og han ene lager et lite program som han sniker inn i sjefens pc elns slik at det daglig sendes 100$ til en konto, istedet sender den 1000$ om dagen elns, for noe gikk galt. Også var det en fyr med briller som hadde en rød stiftemaskin, og han bytta hele tida kontor og det endte med at han tente på hele kontoret.

2:(Usikker på om dette er en film, eller om det kun var en drøm jeg hadde før) Jeg husker ikke så mye fra filmen, men jeg mener den er ganske gammel, 50-60 tallet kanskje? Det var en fargefilm, men fargene var ganske "gammeldags" hvis du skjønner hva jeg mener...

Det var vel en familie(tror jeg) som kjørte rundt (i tiden?) med en gammel bil fra 20-30tallet. Anyways, på slutten av filmen(tror jeg da) så havna de i et slott, det var på natten og det var noen svarte ridderrustninger/zombier eller lignende som kom for å ta dem, men så fant de en sopelim som de kunne fly avgårde på tror jeg. Men en av de folka de handla om måtte tilbake til slottet og hente bilen sin og da kom det tyske soldater inn med MP-40 og skjøt, men han rakk akkurat å stikke av før slottet eksploderte(??)

Office space var den ene ja, #3 glemte jeg..

Tror ikke det var en drøm...

2:(Usikker på om dette er en film, eller om det kun var en drøm jeg hadde før) Jeg husker ikke så mye fra filmen, men jeg mener den er ganske gammel, 50-60 tallet kanskje? Det var en fargefilm, men fargene var ganske "gammeldags" hvis du skjønner hva jeg mener...

Det var vel en familie(tror jeg) som kjørte rundt (i tiden?) med en gammel bil fra 20-30tallet. Anyways, på slutten av filmen(tror jeg da) så havna de i et slott, det var på natten og det var noen svarte ridderrustninger/zombier eller lignende som kom for å ta dem, men så fant de en sopelim som de kunne fly avgårde på tror jeg. Men en av de folka de handla om måtte tilbake til slottet og hente bilen sin og da kom det tyske soldater inn med MP-40 og skjøt, men han rakk akkurat å stikke av før slottet eksploderte(??)

Hvis det IKKE er en film så må noen forte seg å lage den!!! Seriøst, herlig :happy:

Vel vel, hvor er den tredje filmen hen a? Du har nå bare nevnt to her nå. Ikke at jeg kan kjenne igjen noen av dem du har nenvt enda da men.

pass på hva slags syre du får i deg rett før du legger deg!

Vel vel, hvor er den tredje filmen hen a? Du har nå bare nevnt to her nå. Ikke at jeg kan kjenne igjen noen av dem du har nenvt enda da men.

Som jeg sa, jeg glemte hva den #3 filmen handlet om..

Vil gjerne finne ut hva film #2 heter, det er mest sannsynlig en barnefilm av noe slag, men er ikke sikker, mener også å huske at det var 2 barn, ei jente og en gutt, og det var en mor med en lignende hatt som hun rektoren i Harry potter...

orker ikke undersøke nærmere men jeg syns det hørest ut som chitty chitty bang bang

http://www.imdb.com/title/tt0062803/plotsummary

Hmm, det var faktisk den filmen jeg hadde i tankene også når jeg leste gjennom det du skrev om filmen.

Btw Benny Hill spiller i den filmen :happy:

Det var den filmen! Ah the memories :innocent:

Er det en oppfølger til filmen? fordi på slutten, så var det ikke natt.. :happy:

Noen som vet hva den episoden i Simpsons der Homer møter Mr. Burns i skogen der han lyser grønt og går på stoff heter? :)

Edit: fant ut det, den heter The Springfield Files!!

Edited by 15.708

Film som foregår under Aztec/maja (???) tider, og som jeg tror handler om at europeere kommer for å utslette de. Ble anmeldt for å være ganske grotesk. Er ikke så mange år gammel

Okei, jeg leter etter en film som handler om noen unge mannfolk som havner på et institutt hvor de blir rævkjørt av de som jobber der(nei ikke noe homo-erotiske greier, får ikke se det en gang :(), er en fyr som får stumpet en sigarett på armen uten å vise tegn til smerte, så banker han opp hele gjengen etterpå.

Det er vel alt jeg husker av den.

Tror det var ondskan, skal sjekke det ut. Tusen takk smile.png

Edit: Var ondskan ja, tusen hjertelig conker_it

Sliter med å finne en etter det ej kan huske, ganske bra action film fra siste halvdel av 90-tallet. Husker ikke helt starten på plottet, men mener det var noens slektning eller ektefelle som hadde blitt drept av en leiemorder. Som en hevn (muligens) blir flere leiemordere kontaktet for en mulig kontrakt på 1mill $, oppdraget var som følger: I en bygning (forlatt eller under konstruksjon) er det en koffert med 1mill $, den som klarer å komme seg ut med pengene får dem..

siden da detter er rundt 10-20 leiemordere i en tom bygning hvor 1 mill befinner seg og ingen regler gjelder så blir det mange heftige action scener, filmen er vel rundt 10 år gammel, så den er vel mer grunnlaget av stereotypisk en det som er i dag av lignande temaer, kan huske at denne filmen var helt konge, skulle gjerne sett den igjen ,men sliter med å finne den sad.png

Jeg sliter med å finne en film...

Den gikk på tven den 16 mai. rundt 10 tiden tror jeg, pga jeg så på den klokken 11. (på natta)

Den handler om krigen, 2 sniperer som prøver å drepe hverandre hele tiden. Først har han snille med seg en hjelper som blir snipa i hode av han andre... England vs tyskland.... Håper dere skjønner, jeg kan godt gi mere info, men det blir i morgen.