Sign in to follow this  
sippe10

vet ikke navnet på filmen - hjelpetråd

Recommended Posts

Aight, leitar etter namnet på ein film der nokon er etterlatt i ein ellers forlatt landsby med monster i. Det er eit digert monster inne i jordkloda som stikker tentaklar opp av bakken gjennom kroppene til folk. Angivelig dette monsteret som skal ha utrydda dinosaurane. Any ideas?

Hm, nei, trur nok ikkje det. Tremors virka som ein humor/action-film. Den filmen eg så var 100% skrekk. Og det som kom opp av bakken hadde ikkje hodar, det var berre armane til eit vanvittig stort dyr inne i jorda.

Edit: Trur kanskje det er 'Phantoms' - kan nokon som har sett han bekrefte?

Jeg har sett filmen! Det ender med at en stor del av byen detter nedi et hull der monsteret kommer opp og blir nedkjempet? Right? Men jeg husker dog ikke navnet...

Noe som irriterer meg uffatelig er at dette er en ekstrem kjent film som jeg har. Al Pacino, Val Kilmer og en kjent til som jeg nå har glemt navnet på. Nekter å google eller skjekke filmen selv (jeg har den oppe i stuen) siden dette er noe jeg vil høre fra et annet menneske (komplisert tankegang, ikke spør). Tanken går på ordet "heat".

Jeg har sett filmen! Det ender med at en stor del av byen detter nedi et hull der monsteret kommer opp og blir nedkjempet? Right? Men jeg husker dog ikke navnet...

Eg så ikkje slutten (så berre bruddstykkar av filmen, den var for skummel :D).

http://youtube.com/watch?v=U05QEN4lV0o

Sjekk ut det klippet. Er det fra filmen du har sett?

Edit: Sondre. Filmen heiter 'Heat'.

Trenger hjelp med denne:

Var noen svarte unger i ghettoen som begynte å selge dop, en av langerne fikk juling av en annen etablert gjeng og kjøpte seg en pistol.

De andre ungene ville slutte med langinga, men da han som fikk juling viste dem hvor mye penger han hadde tjent på en uke så tror jeg de ombestemte de seg.

Var også med en shubby unge hvis det hjelper.

Filmen så ganske ny ut.

Trenger hjelp med en liten klassiker fra min barndom.

En komedie fra 80-tallet eller tidlig nittitall tror jeg.

En ganske sexfiksert sci-fikomedie med et romskip formet som en kuk og heite damer i fleng.

Foregikk i en fremtidsverden.

Det var noe ala b-film.

Så bare litt av trailer før den ble spolt bort av lærerne(så film på skolen)

Altså, trailern var i svart hvitt, og den eneste skuespillern jeg kjente igjen var George clooney.

Filmens handling skjedde under/etter ww2 så det ut som... det er alt jeg fikk med meg, kanskje litt tynt men george clooney kan da ikke ha spilt i så veldig mange ww2 filmer? :D

EDIT: fant det ut nå >_< den het The Good German(most likely)

Trenger hjelp med en liten klassiker fra min barndom.

En komedie fra 80-tallet eller tidlig nittitall tror jeg.

En ganske sexfiksert sci-fikomedie med et romskip formet som en kuk og heite damer i fleng.

Foregikk i en fremtidsverden.

Det var noe ala b-film.

Flesh gordon?

Må bare vite hva denne filmen heter:

2001334967314345496_rs.jpg

EDIT: Kanskje det er rambo vet ikke jeg, men jeg kan huske at jeg har sett denne før, eller vet jeg har sett noe lignende vet ikke om det er den filmen men.

Den jeg vil fram til husker jeg lite av men kan prøve å forklare:

Det er en dude som stikker av fra sånn fange transport og han er skilla på å forsvinne raskt, også må de hente treneren hans som da har flyttet langt fra sivilasjonen osv.

Du kan jo se her Silo, men jeg er ganske sikker på at det er en av Rambo-filmene. Kanskje den nr 2, skjekk 'Plot Outline' og se om det er noe som låter kjent.

Hvis det er "battle" i skogen forresten er det nr 1. Hvor han har satt opp en del feller osv. i skogen.

Litt usikker på om denne filmen har kommet ennå, men den handler om Hitler og er en komedie...

Noen som vet hva den heter?

Symphony: Du har sikkert funnet det ut, men filmen du nevnte til slutt der er The Hunted med Tommy Lee Jones og Benicio del Toro, en veldig god popcornflick :dry:

Husker tbh ikke hvorvidt dette var en bok eller en film, tror det er båda två.

anyways:

Husker at det er en Mann som skal dra ut på havet i marinen og så gir han noen piller til kona si og sier at hun skal gi dem til barna og ta en selv slik at de kan dø raskere enn av atomforurensninga som sakte men sikkert kommer. semi-postapocalyptisk opplegg.

Ser etter en russisk film som på en måte er litt lik Matrix... Handlinga er satt til ut i 2000 tallet og alle lever i fattigdom. "Dopet som alle vil ha" er et slags spill hvor du logger deg selv inn og spiller et krigsspill og målet er å komme til en spesiell level. Ulempen er at hvis du dør i spillet så blir du lam og apatisk i det virkelige liv. Tror navnet på filmen er det samme som spillet eller det brettet man skal nå. Er ei dame som har hovedrollen hvis jeg husker rett

EDIT: Og den er fra 1990-tallet. Ergo er den russiske versjonen av Noghtwatch utelukket

EDIT2: Fant det ut. Filmen heter Avalon