Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nosric

Noen har tatt mopeden min!!

Recommended Posts

Noen stjal min DBS kombi rett fra garagen.

viu1189086463b.jpg

Og det skal litt til da nabolaget mitt ligger utenfor "bygda" og godt skjult.

Gikk da i 10.ende, og en dag kommer det en idiot syklende på min fantastiske sykkel på skolen. Han hadde "lakkert" den fine blåfargen til rød. (Det gjorde ikke sykkelen finere at han sugde til å lakkere).

Sykkelen tilhørte min oldefar som hadde brukt den dagelig til butikken, og jeg hadde lovet min mor å ta godt vare på den.

Før jeg rakk å si et ord kommer en venn av meg og kaster "tjuvradden" av sykkelen. Så fikk jeg den tilbake, men sykkelen var aldri den samme etter.

(the end)

husker når min sykkel ble stjelt.. fant den da igjen.. med brente dekk og helt ødelakt :lol:

[care]Husker når min ble stjelt, så den aldri igjen :lol: [/care]

gå å brenn da!

jaja ikke mye som slår det som skjedde her hvor jeg bor.

kameraten går i parallell klassen vøtt og har 1 lett og 1 crosser. lett n står i garasjen og crossern (stod) utafor inngangspartiet.

onkern han er naboen hans og døra står faktisk oppe hele døgnet, hele året (!)

så vøtt.. en natt kom noen folk med tilhenger og løfta crossern oppi hengern, da dukka seff onkern opp, som hadde hørt hva de holdt på med.

der løp han ut vøtt.. med hagla !! du kan tro de løfta av crossern og stakk ^^ så låste han crossern for natta og nå er den alltid inne i garajsen :lol:

jaja ikke mye som slår det som skjedde her hvor jeg bor.

kameraten går i parallell klassen vøtt og har 1 lett og 1 crosser. lett n står i garasjen og crossern (stod) utafor inngangspartiet.

onkern han er naboen hans og døra står faktisk oppe hele døgnet, hele året (!)

så vøtt.. en natt kom noen folk med tilhenger og løfta crossern oppi hengern, da dukka seff onkern opp, som hadde hørt hva de holdt på med.

der løp han ut vøtt.. med hagla !! du kan tro de løfta av crossern og stakk ^^ så låste han crossern for natta og nå er den alltid inne i garajsen :happy:

:lol:

Må skaffe meg hagle skjønner jeg:P