sadolf 27 Report post Posted September 6, 2007 Ja, merkelig nok dukket den opp på kjøp & salg -forumet akkurat nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted September 6, 2007 HAhaha! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted September 6, 2007 Noen stjal min DBS kombi rett fra garagen. Og det skal litt til da nabolaget mitt ligger utenfor "bygda" og godt skjult. Gikk da i 10.ende, og en dag kommer det en idiot syklende på min fantastiske sykkel på skolen. Han hadde "lakkert" den fine blåfargen til rød. (Det gjorde ikke sykkelen finere at han sugde til å lakkere). Sykkelen tilhørte min oldefar som hadde brukt den dagelig til butikken, og jeg hadde lovet min mor å ta godt vare på den. Før jeg rakk å si et ord kommer en venn av meg og kaster "tjuvradden" av sykkelen. Så fikk jeg den tilbake, men sykkelen var aldri den samme etter. (the end) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted September 6, 2007 husker når min sykkel ble stjelt.. fant den da igjen.. med brente dekk og helt ødelakt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 6, 2007 [care]Husker når min ble stjelt, så den aldri igjen [/care] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted September 6, 2007 [care]Husker når min ble stjelt, så den aldri igjen [/care] gå å brenn da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
curly4ever 0 Report post Posted September 6, 2007 Min bror sin sykkel ble også stjålet, men den var ulåst. Det morsomme var at Falck fant sykkelen igjen, og da hadde sykkelen fått nytt sete med mer Quote Share this post Link to post Share on other sites
z0et :3 0 Report post Posted September 8, 2007 Jeg låser sykkelen min jeg !.. yaay ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ruby 0 Report post Posted September 8, 2007 fin den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trippel 0 Report post Posted September 9, 2007 jaja ikke mye som slår det som skjedde her hvor jeg bor. kameraten går i parallell klassen vøtt og har 1 lett og 1 crosser. lett n står i garasjen og crossern (stod) utafor inngangspartiet. onkern han er naboen hans og døra står faktisk oppe hele døgnet, hele året (!) så vøtt.. en natt kom noen folk med tilhenger og løfta crossern oppi hengern, da dukka seff onkern opp, som hadde hørt hva de holdt på med. der løp han ut vøtt.. med hagla !! du kan tro de løfta av crossern og stakk ^^ så låste han crossern for natta og nå er den alltid inne i garajsen Quote Share this post Link to post Share on other sites
NorwayTiger 0 Report post Posted September 9, 2007 Vel, de fleste mopeder og lett sykler har jo en låsemekanisme enten i samme hul som tenningen eller som på MT5'en som har den litt over forgaffelen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nosric 0 Report post Posted September 9, 2007 jaja ikke mye som slår det som skjedde her hvor jeg bor. kameraten går i parallell klassen vøtt og har 1 lett og 1 crosser. lett n står i garasjen og crossern (stod) utafor inngangspartiet. onkern han er naboen hans og døra står faktisk oppe hele døgnet, hele året (!) så vøtt.. en natt kom noen folk med tilhenger og løfta crossern oppi hengern, da dukka seff onkern opp, som hadde hørt hva de holdt på med. der løp han ut vøtt.. med hagla !! du kan tro de løfta av crossern og stakk ^^ så låste han crossern for natta og nå er den alltid inne i garajsen Må skaffe meg hagle skjønner jeg:P Quote Share this post Link to post Share on other sites