Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Opacus

Darwin Awards 2007

Recommended Posts

Satt og tenkte det samme. Ble faktisk irritert over menneskelig idioti når jeg leste dette. Man vil heller bruke energi og initiativ til å skape/kjøpe en slik t-skjorte, enn å bruke bilbelte, som faktisk redder liv. Naturlig utvalg i praksis spør du meg......

Hadde T-skjorten hatt en stor og tydelig tekst som "Bruk bilbelte!" kan motivet forsvares, men for å lure seg unna politiet og ikke minst lure seg selv synes jeg den er ufin. :)

Håper på å se daue rånere i grøfta med den skjorta der på

Johannessen hevder imidlertid at t-skjortene er laget for å hjelpe folk til å huske å bruke bilbelte når de setter seg i bilen.

- Jeg har laget t-skjortene for å få folk til å huske å bruke belte. Om noen tolker det annerledes er det deres sak.

helvete for en idiot
følge Johannessen er det alt fra rånere og trailersjåfører til forretningsfolk som kjøper t-skjorta.

Åh, sjokk!

God ide, tjener sikkert noen tusenlapper på ideen sin, det skal han ha.

Så når den første av kundene hans dør eller blir kvestet i en ulykke, så skal vi se om tusenlappene oppveier samvittigheten hans.

Og til folk som vurdere å kjøpe en slik (og ikke bruke belte) - e dåkke f***meg blåste?

Om du har tid til å gå å kjøpe deg ei t-skjorte med setebeltetrykk på har du søren meg tid til å bruke 2 sekunder av den verdifulle tiden din på å faktisk

ta på de ekte setebeltene. Helt idiotisk at noen kjøper ei t-skjorte med det motivet på for og "spare penger".

Det må være det dummeste argumentet jeg har hørt for denne skjorta. Spare penger? Er det så jævla dyrt å bruke setebelte da?

Er man redd for at slitasje av setebeltene kommer til å bli en stor utgift senere i livet?:)

Denne skjorta blir for meg sommerens store harrystempel.

Tror tskjorta fungerer fint til det den er laget for , at en eller annen idiot bruker den til å "lure" politiet så får vel det være deres sak. Men for de som ser disse folka vandre rundt med disse tskjortene fungerer det vel som en fin påminner. Er som å si at bilbeltereklamen der folk holder rundt hverandre er det samme som at en skal sitte i baksetet å holde fast han som sitter framme.

Er det i det hele tatt noe problem å bruke/huske å ta på seg bilbelte? Men for all del, la være å plage de som ikke vil bruke bilbelte, men ikke gi de noe mer enn en stor careface når de ligger i grøfta, drukna i sitt eget blod.

Så langt i år regner vi med at 50 liv er spart fordi folk har på seg bilbelte.
Jaha, det hørtes ikke ut som ett helt random tall.

Og en ting til, hvis de ikke vil at folk skal kjøpe denne t-skjorta så var det en virkelig genistrek å omtale den på dagbladet.

Min stemme for Darwin Award 07 går til UP. :)

Å ikke ha på seg bilbelte når du kjører eller sitter på er noe av det dummeste du kan gjøre. Plutselig kan det bli bråstopp.

Alle som sitter på med meg må bruke belte, ellers får de gå istedet. Det gjelder alle. Hva om jeg plutselig må bråbremse, og personen bak meg flyr inn i setet mitt?

Blir man tatt for å kjøre uten belte, og i tillegg har på seg denne skjorta, bør de miste lappen på stedet. Makan til lavmål oppførsel av folk.

Om du har tid til å gå å kjøpe deg ei t-skjorte med setebeltetrykk på har du søren meg tid til å bruke 2 sekunder av den verdifulle tiden din på å faktisk

ta på de ekte setebeltene. Helt idiotisk at noen kjøper ei t-skjorte med det motivet på for og "spare penger".

Det må være det dummeste argumentet jeg har hørt for denne skjorta. Spare penger? Er det så jævla dyrt å bruke setebelte da?

Er man redd for at slitasje av setebeltene kommer til å bli en stor utgift senere i livet?:)

Denne skjorta blir for meg sommerens store harrystempel.

roflmao

Hvorfor ikke bare lage bilde av en masse føkka innvoller og en dæsj blod.

Hvis han bare hadde sagt at det bare er for moro skyld, så hadde det gått, men når han sier at det er for å minne om bilbelte virker det litt på trynet.

Det er en fuckings t-skjorte!

Har ingenting med Darwin Awards å gjøre. For det andre er det fortsatt en fuckings t-skjorte, det er ikke slik at det blir automatisk umulig å bruke bilbelte selv om man eier en slik.

Jeg har en t-skjorte med Supermann-motiv (jeg vet, pinlig, fikk den av en velmenende slektning for "hundre" år siden).

Det er ikke slik at om jeg tar på meg den, så blir jeg Supermann.

Når jeg nevner denne t-skjorten i forbindelse med Darwin-awards, tenker jeg såklart på argumentene til de som selger den, og argumentene til de tøffingene som kjøper den - "høhø nå kan ikke snuten se at jeg ikke har belte på meg høhø, kom så burner vi litt gummi høhø".

Poenget ser ut til å ligge litt dypere for deg enn for de andre som har svart, vorspielposting? :)