Sign in to follow this  
Crowly

Beta patch 1.4 changes

Recommended Posts

The Battlefield 2142 1.4 beta update includes the following changes:

- Fixed an exploit that would allow commanders to call Orbital and EMP strikes before it had fully recharged.

- The Clark RDX Shotgun can now detonate other nearby explosives.

- EU Assault Rifle recoil and deviation have been slightly reduced.

- Bianchi and Shuko LMGs recoil reduced.

- Clark Shotgun rate of fire increased.

- Added an autosave to kit customisations. After you customise a kit and spawn in with that kit, the customisation will be automatically saved until you change it and spawn in again. Note that you must spawn in with a particular kit for it to be saved.

kilde

Ser ut til å bli enda mer moro å løpe rundt i titanen med Clark'en :)

Edit: Det gikk vist litt rundt i hode mitt, er jo NS unlocken det gjelder og ikke den vanlig support hagla :) ja ja, da blir vel den kanskje litt mer brukt enn den gjør nå. Men fortsatt hyggelig at den vanlige Clark'en vil skyte litt raskere.

- The Clark RDX Shotgun can now detonate other nearby explosives.
Hvis det inkluderer fiendtlige RDX-ladninger og ikke minst APMer så er jeg lykkelig. Bye bye Titan-campere :)

Er det satt noen fast dato på når Patchen kommer ut ? ( ikke beta versjon )

Tror dette vil bli ett populært kart blandt de som liker å fly. Så ut til å være to angreps "fly" på hvert lag. Er stort og åpent, og ikke så mye å gjemme seg bak/under.

Likte også den økte skuddtakta på clarken, nå føles den mer som en semiauto hagle lik Mec sin i BF2 enn en pumpehagle.

Jeg vedder ræva mi på at det følger en flust med bugs med den patchen. :)

EA/DICE har blitt ganske flinke på det området. Bare det at de slipper public beta patcher hjelper nok en god del. Det er bra med tilbakemeldinger om patchen på EA forumet. Så jeg vil påstå at de har snudd trenden med å innføre flere problemer enn de løser til det stikk motsatte :)

jepp. Nå er det 50/50.

og det er vi vel fornøyd med :) ?

Bør vel også nevnes at det er ett nytt kart med i denne patchen :)

screen005.jpg

Ehhhhh...

Hvor VAR det jeg så det kartet sist??!!

-Jo, PÅ BF2.

Der heter det Highway Tampa :)

- Added an autosave to kit customisations. After you customise a kit and spawn in with that kit, the customisation will be automatically saved until you change it and spawn in again. Note that you must spawn in with a particular kit for it to be saved.

Fyfaen dette er standard DICE/EA. Adde små filleting, som engentlig skulle vært med fra dag 1, LENGE etter at spillet har blitt gitt ut.

En annet eksempel er feks kit greiene, åffer må man DRA opplegget hit og dit? Skulle holdt med og dobbelt klikke på de unlockene du ville ha også satte de seg på characteren din. Hadde spart verdifulle sekunder når man skal skifte kit midt i en hektisk kamp.

For noe tull.

Jeg hadde heller forventet en patch som gjør at:

"-Now can Battlefield 2142 be played with Windows Vista and today's hardware without crashing after 10 minutes."

Men neida... Det var visst ikke prioriteten i denne omgangen.

For noe tull.

"-Now can Battlefield 2142 be played with Windows Vista and today's hardware without crashing after 10 minutes."

Du har et poeng der ja. Men 2142 funker helt fint til meg på Vista

For noe tull.

Du har et poeng der ja. Men 2142 funker helt fint til meg på Vista

Min teori er at spillet ikke støtter det siste Geforce-kortet... Med originale drivere kunne jeg spille en hel kamp, men spillet kræsjer ved lasting av ny map. Nå med oppdatert drivere kræsjer spillet etter 10 min. spilling.

BF2 funker forresten helt fint. Det også er overraskende.

Jeg har i hvert fall sendt en mail til support, med lite håp. Men jeg synes det er for gale at et forholdsvis nytt spill ikke støtter nådagens hardware. Og at ingen fiksepatch står på agendaen er bare provoserende.

Nå er de nye driverne til Geforce 8800 ute, og etter installasjon har jeg ikke hatt problemer med BF2142 i en hel runde... så man kan satse på at feilen er rettet.

Noen ideer om når finalversjonen av 1.4-patchen kommer, forresten?

Det er ikke alltid så lett for spillutviklere å rette bugs i grafikkdrivere vettu tongue.png

Selv har jeg ikke fått startet BF2142 på en måneds tid. Håper patchen fikser dét..

Det er ikke alltid så lett for spillutviklere å rette bugs i grafikkdrivere vettu tongue.png

Selv har jeg ikke fått startet BF2142 på en måneds tid. Håper patchen fikser dét..

Tja, alle spill funker fint med de gamle grafikkdriverne så... det er nok EA som har skylden.

Dessuten var det masse minneproblemer fremdeles etter nye drivere, bl.a. som spillet som kræsjer mellom 2 baner uansett hva. Nå har jeg funnet (den avanserte) løsningen på et forum, men det er LITT flaut at EA fremdeles ikke har fikset det. Og selvsagt svarer ikke kundesupporten til mailene. I rest my case...

Min teori er at spillet ikke støtter det siste Geforce-kortet... Med originale drivere kunne jeg spille en hel kamp, men spillet kræsjer ved lasting av ny map. Nå med oppdatert drivere kræsjer spillet etter 10 min. spilling.

lol?

BF2142 krasjer aldri og jeg har GeForce 8800 GTX.

Så utenom 8800 Ultra, så er det vell ingen andre nye GeForce kort,

så teorien din ser ikke bra ut.

lol?

Gratulerer, du er en gud.

Problemet oppstår kun hvis du kjører Vista, og det er et minneproblem.

Se her:

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...asc&start=0

http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t25795.html

Og for å quote en bruker:

It depends on the system you have. I’m running a quad core with 2gigs corsair. My system still crashes due to the crappy 8800 nvidia drivers for vista. Many of these games crash due to this.

Problemet har jeg forresten fikset med C++ men det er litt flaut at det er brukerne som har funnet ut av løsningen gjennom forums osv. og at EA/Nvidia/Microsoft har dritet i å fikse tullet.

lol?

Gratulerer, du er en gud.

Takk Takk

Sign in to follow this