Sign in to follow this  
Kex

Usynlige folk?

Recommended Posts

Jeg spilte for noen dager siden og da var det en fyr som ble usynelig... plutselig ble han bare borte.. han døde ikke fordi jeg så han på mini mappet (friend)..

Er dette cheat eller?

Hehe, IT-33 Optical Camouflage er unlock nr. 3 på høyre side på Recon klassen. Den er fin å ha vis du må ødelegge en tank, komme deg unna en flokk fiender (har noen kule minner om en hels squad som jaget meg, la meg bare inntil noen steiner, og de løp RETT forbi meg) Det var forbanna artig. :rolleyes:

oh aha:P dreit jeg på draget smile.png

de er ikke helt usynelig de har en sånn rar greie rundt seg..

oh aha:P dreit jeg på draget :iiiiik:

de er ikke helt usynelig de har en sånn rar greie rundt seg..

Det er fordi drakten bøyer lyset. Det er vanskelig å få perfekt. Ligger man dermed i ro, er man omtrent helt usynlig i motsetning til når man løper.

Er jo så enkelt å se de folka da, + at den lager lyd som en støvsuger fra 30-tallet. Stealt? neh...

rister like mye på hue hver gang jeg hører "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" lyden, når en luring skal prøve å løpe rundt fiendene, du hører de jo over halve mappet.. lol anbefaler ikke denne unlocken her. har du headphones og lyd på i det hele tatt er de nogenlunde lett å plukke ut, greie til å ta walker da men, dropp de når infantry er i nærheten. har sett et par som ligger på bakken også, men lyden er der fortsatt. i stedet for at de la til lengre kamuflasje tid i northen strike burde de ha lagt til lyd demper pån. haha stakkarslige recons...

Hadde vært noe kjekt og tatt med i en evt. patch. Selve unlocken har stort potensial, men kun ved noen tilfeller.

Kan lett bruke den for at et kjøre tøy ikke skal se deg takket være at de selv bråker, men lure deg unna infanrty :rolleyes: nope :rolleyes:

Hehe jeg skvetter til og tenker med en gang på "Predator" når jeg ser "bøyning av lys" i form av en tobent skapning.

Forundrer meg at ingen har laget en Aliens vs Predator mod til BF2142 ennå, mye ligger til rette.. iom at man allerede har implementert "cloak" abilityen til predator og pods som man skyter seg ut med ifra titans eller apc's likner litt på de pod'ene brukt av predators i aliens vs predator filmen når de landet i snøen på antarktis?.

For ikke å glemme turrets som support kan plassere ut, de likner i funksjonalitet på de som ble plassert i den ene tunnelen/ventilasjons sjakten? i aliens filmen. (nr 2 i serien).

Eneste problemet blir vel å implementere 3 "factions" : humans, aliens og predators og få det til å fungere.

Titan mode kunne vært litt interessant med alien infestede titans, men igjen hva skal man gjøre med 3 factions her.

Mye ligger til rette for at det kunne blitt en bra mod, ikke minst grafikk motoren som er hakket hvassere enn avp2 sin engine.

Edited by noxxus

Hadde vært noe kjekt og tatt med i en evt. patch. Selve unlocken har stort potensial, men kun ved noen tilfeller.

Kan lett bruke den for at et kjøre tøy ikke skal se deg takket være at de selv bråker, men lure deg unna infanrty :rolleyes: nope :rolleyes:

Jeg lurer meg fett unna infantery, tank, walker og andre former for framkomstmidler :rolleyes: Du må bare bruke det til rett tid rolleyes.gif

Sign in to follow this