Gal Sektleder 342 Report post Posted December 13, 2009 Konge sang Metal Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted December 13, 2009 Håhå... så det først nå ja, men de dødsgreiene dine kan væl ikke kalles metal kan det det?? Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 13, 2009 Ekstremmetal, uansett hardere enn en Billy Joel cover Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted December 23, 2009 (edited) Utrolig fin sang: Crowbar - December's Spawn Skikkelig gore grind: Edited January 2, 2010 by Fedon_Lindberg Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 3, 2010 Utrolig fengende Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 3, 2010 Har vært alt for lite delaktig i denne tråden føler jeg, her er et lite bidrag: fra The Blackening, fantastisk album som tok stort sett det som var av metal-priser i 2007. Ganske lav lyd på det instrumentale i den videoen der, legger med Spotify-link for de som heller vil høre albumversjonen. Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted January 3, 2010 Underoath - Writings on the Walls :3 Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 3, 2010 Det der var forferdelig Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted January 3, 2010 Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall Amon Amarth - Twilight of the Thunder God (<3 alt av de ) Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted January 3, 2010 Amon Amarth er fett, og gammel In Flames. Men BFMV????????? Oppkast. Satyricon - Mother North (Live with Orchestra) Har gidd så mye for å sett dette live! Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted January 3, 2010 Det der var forferdelig Folk har olika åsikter Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 3, 2010 Synes denne var så awesome Kyuss - Thumb Originalen BFMV og emomusikk, wtf? Metal er for hardhauser og de som skaller ned problemene, ikke de som gråter over dem Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted January 3, 2010 Amon Amarth er fett, og gammel In Flames. Men BFMV????????? Oppkast.Satyricon - Mother North (Live with Orchestra) Har gidd så mye for å sett dette live! Som jeg skulle sagt det selv. Dog er jeg ingen fan av Satyricon. Forøvrig bør Forgery sjekkes ut på Spotify - de har _endelig_ kommet med et ordentlig album på Candlelight Records (nonetheless) og i reviews (av metalheads) sammenliknes de med Machine Head og får høye scores. Forgery - Harbouring Hate Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 3, 2010 Tråden her trenger mer SKJEGG! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 3, 2010 Jeg regner med det er tillatt med alle underkategorier av metall her? If not, do punish me. The Devil Wears Prada - Danger: Wildman er elsk. The Devil Wears Prada - Dogs Can Grow Beard All Over Sorry for lite skjegg, Freeplay. Edit: Hvis dere kaller dette emo, så begynner jeg å grine as. Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted January 4, 2010 0:52 - 1:20 <3 Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 4, 2010 Okei, sorry Mental, men BMTH er fjortis OG emo. Tho, de lager en del bra musikk, but still.... Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 4, 2010 Dette er skjegg: Skjerpings! Selv Angela Gossow har mer skjegg enn det der. Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted January 4, 2010 Litt rolige saker. Atmospheric black metal/post-rock Fen - Colossal Voids Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 4, 2010 Tråden her trenger mer SKJEGG! Aye! (Selvsagt har alle i denne tråden hørt denne, men Dimebag har SKJEGG! Og det er det viktigste.) Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 4, 2010 Dette er skjegg: Skjerpings! Selv Angela Gossow har mer skjegg enn det der. Diveh sier: "Drikker du blod?" Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 4, 2010 Nei, æ svælg itj. Edit: Hun er så milf! Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 4, 2010 Agreed Er selv veldig into Bodom for tiden, et lite utvalg: Hate Me! Downfall Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted January 4, 2010 Jeg har hørt litt for mye på CoB de siste årene og er ganske lei dem må jeg innrømme Beste albumet ifølge meg er Something Wild. Nye albumet til Dream Theater er hvertfall konge og med en god del metall-elementer Dream Theater - The Shattered Fortress Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted January 4, 2010 Sinnamusikk: Old-school: Death Breath - Coffins of the Unembalmed Dead Crabcore Noen som skjønner hvorfor det kalles crabcore? Share this post Link to post Share on other sites