Herminator 67 Report post Posted October 27, 2009 Aalesund Allstars Sunn Møring Årets cupfinalelåt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 27, 2009 Fantastisk metal, elsker trigger'n og den syke gitarsoloen. Fantastisk vokal, men en mangel på god growl trekker ned. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 28, 2009 Se og lær! Forresten, noen som vet hvilken serie/film de der var med i? Husker faen ikke navnet, og nei er ikke muppets, er en spinoff av det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 28, 2009 FurTV? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 28, 2009 Jah! ' /> Konge serie. Og nå som jeg nettopp har begynt å kikke her så må jeg dra fram metall-låtene over alle metall-låter: [url=Ingenting slår denne ' /> It makes the rules for your life, it rules your life Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted October 28, 2009 Sant nok. En legendarisk låt. Blitt hekta på denne sangen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted October 28, 2009 metall-låtene over alle metall-låter: Motörhead - Ace of Spades Vil nok heller kalle det rock en metal... Men at det er en av tidenes feteste låter er det ingen som helst tvil om. Noumena var ikke helt i min gate. Mustaine & co slapp nylig "Endgame", beste skiva Megadeth har laget siden Rust in Peace - Headcrusher Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 28, 2009 metall-låtene over alle metall-låter: Motörhead - Ace of Spades Vil nok heller kalle det rock en metal... Men at det er en av tidenes feteste låter er det ingen som helst tvil om. Duh, spøker ikke med trash-metallens beste her as^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted October 28, 2009 metall-låtene over alle metall-låter: Motörhead - Ace of Spades Vil nok heller kalle det rock en metal... Men at det er en av tidenes feteste låter er det ingen som helst tvil om. Duh, spøker ikke med trash-metallens beste her as^^ Tror det heller faller mer innenfor heavy-metal? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 28, 2009 metall-låtene over alle metall-låter: Motörhead - Ace of Spades Vil nok heller kalle det rock en metal... Men at det er en av tidenes feteste låter er det ingen som helst tvil om. Duh, spøker ikke med trash-metallens beste her as^^ Tror det heller faller mer innenfor heavy-metal? Nja per deff er Motörhead en av pionerene til trash-metallen og for min del står Ace of Spades som ekte trash Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted October 29, 2009 Nja per deff er Motörhead en av pionerene til trash-metallen og for min del står Ace of Spades som ekte trash Er helt enig her, men synes fortsatt det skurrer veldig å kalle Motörheads musikk for metal. Men det er en definisjonssak, Kiss ble faktisk også i sin tid kalt metal.. ' /> Eksempler på god gammel Thrash metal imo: Kreator - Endless Pain Exodus - Bonded by Blood Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted October 29, 2009 Motorhead var før thrashen, de var nok en stor inspirasjon for det som senere ble thrash. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted November 9, 2009 Gojira - The Art of Dying Spesiell intro som varer litt over minuttet, men det er fett nok. Kjøpte albumet med denne sangen på iTunes, og det er faen meg noe av det beste jeg har hørt på lang tid! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted November 10, 2009 Den låta der var sykt fet, dritbra intro. Tenkt på å skjekke ut det bandet en stund. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted November 13, 2009 Dreams<3 Rise Against - Re-Education Through Labor Nightrage - Phantasma In Flames - Sleepless Again Escape The Fate-The Webs We Weave Kvaliteten på Youtube sugar och jag orkar inte hyperlinka fler... :s Quote Share this post Link to post Share on other sites
thyes 1 Report post Posted November 19, 2009 Vet ikke om denne har blitt postet før Denne låta klistrer seg fast på hjernebarken min Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 20, 2009 Kan ikke være sur til denne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted November 22, 2009 Gojira - The Art of DyingSpesiell intro som varer litt over minuttet, men det er fett nok. Kjøpte albumet med denne sangen på iTunes, og det er faen meg noe av det beste jeg har hørt på lang tid! Gojira - Vacuity Dette er min favoritt fra det albume der. Jævli fet sang! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 27, 2009 Skindred - Stand for something Reggae metal, ja'man! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted December 7, 2009 Det der var bare wierd. Merciless - Back To North Jævli fet sang! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted December 12, 2009 Guru Josh Project - Infinity 2008 (bliix remix) Bliix <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted December 12, 2009 Ehm... Dette er ikke noe trance tråd...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 12, 2009 Ehm... Dette er ikke noe trance tråd...! x2, vekk med talentløsheten! Anaal Nathrak<3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 13, 2009 Decapitated - Winds of creation Vitek :-( Insomnium - Down with the sun, nytt album fra insomnium! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted December 13, 2009 Konge sang Quote Share this post Link to post Share on other sites