ProstGotvin 67 Report post Posted January 12, 2009 Tid for mimring. Sepultura anno 1986 (de var etter min mening langt forut for sin tid). Det var denne musikken som fikk meg på leting etter noe jeg ikke visste hva var (jeg visste ikke at det fantes noe hardere enn gammeldags death metal før jeg kjøpte dette albumet), og som gjorde at jeg oppdaget black metal i -93. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martyrium 0 Report post Posted January 12, 2009 Sepultura er som alltid dritfett Suicide Watch - Global Warning Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal_Mann 0 Report post Posted January 16, 2009 Kul låt Gojira - Global Warming Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted January 16, 2009 Gojira funker det Herlig sang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted February 3, 2009 (edited) Edited February 3, 2009 by Papirkurv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lilarc0r 0 Report post Posted February 12, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sleepz 0 Report post Posted February 21, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted February 22, 2009 Storm = bra Turisas = dritt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogart 0 Report post Posted February 24, 2009 ^Følte for litt evil riverdance nå Mere the Haunted. Ny skive, ny video: , high-res. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted March 3, 2009 Likte ikke så veldig. Jeg klarer ikke slik vokal. Musikkmessig var det helt ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted March 5, 2009 Likte veldig godt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted March 22, 2009 bumper denne med.. Zyklon - An Eclectic Manner rå låt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted April 19, 2009 Var litt kul den ja ^^ Moonspell - At Tragic Heights Litt lang intro da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted April 22, 2009 Helt grei sang faktisk, men har desverre aldri vært noe særlig fan av moonspell. Obscura - Cosmogenesis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted April 24, 2009 Haha, må bare replaye på denne. Fet sang, men commentsene på youtube skremmer meg litt: followthehatecrewild (6 days ago) :36-51 is so damn brutal best fuckin chorus in the world, makes me wanna rape babies and kill people Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted April 28, 2009 Haha, må bare replaye på denne. Fet sang, men commentsene på youtube skremmer meg litt:followthehatecrewild (6 days ago) :36-51 is so damn brutal best fuckin chorus in the world, makes me wanna rape babies and kill people NY SANG: Poster enda en for å holde litt liv i tråden: Har fått dilla på progressive musikk siste året og liker utrolig godt prog. preget i denne sangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted May 3, 2009 Syns ikke den var noe særlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted May 20, 2009 Melvins - Honey Bucket Fy faen så fett. Dobbelt slagverk FTW?! MELVINS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted May 29, 2009 Ikke akkurat helt smak. Alt for mye distortion på gitar og likte heller ikke vokalen så veldig godt. Noen av tromme rytmene var faktisk fet. Grei sang pga. det Ymse Massekreft - Hordaland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal_Mann 0 Report post Posted May 29, 2009 Helt greit, litt retningsløst men men... Vile - Depopulate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted July 17, 2009 Bump! Misery Index - Angst Isst Die Seele Auf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted July 17, 2009 Ikke _en_ sang - men en håndfull: Forgery De slipper plate i august/september - gleder meg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted July 20, 2009 Ikke dårlig må jeg si. Like i grunn ikke slik vokal så godt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted August 1, 2009 Veldig norsk metal ja ' /> litt for growly for min smak, men spennende stil uansett Pain - Just hate me Quote Share this post Link to post Share on other sites