xkullx 0 Report post Posted July 8, 2007 (edited) Jeg valgte og gå for mega kvalitet siden den kan streames fra siden, så jeg antar det er nok spesiellt intereserte som velger og laste ned, rester og streame. Sniper Guided 3 Håper den faller i smak ps: Har ikke lagt så stor vekt på redigeringen denne gangen Edited July 8, 2007 by xkullx Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 8, 2007 Ser nå. Fiks klikkbar link. Share this post Link to post Share on other sites
Masterfifty 0 Report post Posted July 8, 2007 Du kan snipe :rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 8, 2007 + Mange pene frags, kjappe skudd med sniper, pene longrangeskudd osv. + Grei redigering - Du kunne droppa hele knivdelen. Å knive publicfolk som ikke skjønner noe som helst er det letteste som finnes, og blir utrolig kjedelig i en film hvor resten av innholde stort sett er ganske kult. - Du kunne droppa store deler av pistoldelen. Og forresten, hvorfor står ikke den første sangen du brukte i rulleteksten? Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted July 8, 2007 + Mange pene frags, kjappe skudd med sniper, pene longrangeskudd osv.+ Grei redigering - Du kunne droppa hele knivdelen. Å knive publicfolk som ikke skjønner noe som helst er det letteste som finnes, og blir utrolig kjedelig i en film hvor resten av innholde stort sett er ganske kult. - Du kunne droppa store deler av pistoldelen. Og forresten, hvorfor står ikke den første sangen du brukte i rulleteksten? Litt av poenget var og vise litt nye teknikker og slikt, pistol og kniv delen tok jeg på 1 respektiv runde hver, ikke noe fancy med den, men synes noen av knife killsa er komiske. Den første sangen ble fjernet fra teksten fordi jeg hadde satt den teksten i en gruppe, så når jeg skulle slette ett klipp forsvant den og, hadde merket 3 klipp og det var en av dem, så ikke det fordi den lå helt i ytterkant av tidslinjen. Og siden det tok en usaklig lang tid og rendre gidda jeg bare rett og slett ikke fikse det og rendre en gang til. Sangen er seff : Rammstein - Sensucht Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted July 8, 2007 den er så lang, jeg gidder ikke se alt får det er bare det samme. men du kan snipe Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 9, 2007 Eneste formen for morsom kniving du kan finne er den typen som rglaf har i Ein Annleis Sniperfilm Resten er been there done that.. Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted July 9, 2007 Nice film Er ikke bare distanse skyting du kan nei, kult når du viser litt close combat. Likte bedre denne enn de andre SE filmene dine Litt enig med lexmyr om at kniving er litt oppbrukt, men what-the-heck, er jo moro å knive nubs, spess når de prøver å peppre deg med en G36 Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 9, 2007 men what-the-heck, er jo moro å knive nubs, spess når de prøver å peppre deg med en G36 Ja men når man selv har gjort det et sekssifret antall ganger, er det ikke så spennende å se akkurat det samme i en film hvor f.eks. snipinga er ganske spektakulær. xkullx: Når du skyter noscope, er det etter min erfaring med SVD og M24 helt tilfeldig hvor kula lander, stemmer dette også med unlockene, samt i crouch og prone? Er det noe måte å kunne skyte "kontrollert" uten scope? Dette vet vel du :rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted July 9, 2007 men what-the-heck, er jo moro å knive nubs, spess når de prøver å peppre deg med en G36 Ja men når man selv har gjort det et sekssifret antall ganger, er det ikke så spennende å se akkurat det samme i en film hvor f.eks. snipinga er ganske spektakulær. xkullx: Når du skyter noscope, er det etter min erfaring med SVD og M24 helt tilfeldig hvor kula lander, stemmer dette også med unlockene, samt i crouch og prone? Er det noe måte å kunne skyte "kontrollert" uten scope? Dette vet vel du :rolleyes: Joda noscope kan læres og mestres, men det vil alltid være den usikre faktoren, min erfaring er at noscope er totalt random når du noscoper og ikke beveger musen. Men straks du legger til litt bevegelse enten i form at du beveger musen eller du selv, hopper/springer eller lignende virker det som noscope skuddene går mye rettere og treffer mere midt på- Jeg synes personlig M24 og L96A1 er de beste noscope riflene, dem treffer jeg iaff mest noscope med, SVD og Type88 er UBER random i noscope, du må helt oppi trynet på folk for og treffe noe særlig. Bare husk skal du noscope så legg til en eller annen form for bevegelse og du treffer bedre, alt over 20 meter noscope er lottoflaks, alt under kan til en viss grad kontrolleres. Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted July 9, 2007 Laster ned filmen 7 min left. 1 mb/s :rolleyes: vet egentlig ikke hva jeg si, bare at: SYYKE FAEN!!! Du er helt sykt. :rolleyes: :rolleyes: ' /> http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/ohmy.png Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted July 9, 2007 (edited) Laget en liten tutorial for noen av skuddene fra Sg3, etter en del har beskylt meg for hack/cheat osv følte jeg det var på sin plass med en kort tutorial. Den er oppe på siden nå, om det skulle være av interesse. Ps: Vet at engelsken min ikke er av beste slaget Edited July 9, 2007 by xkullx Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted July 9, 2007 likte den Nice Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted July 10, 2007 Skriver det samme som jeg skrev på "hjemmesiden" din: Zzzzzzzz sorry - men det var noe av det kjedeligste jeg har sett fra deg. Bortimot null effekter, lite eller ingen musikksynching og ingen variasjon what-so-ever(med unntak av kniving/pistol mot slutten..) Masse oppspeeding som kunne vært droppet, samt at 3.pers. filmingen var både hakkete og uoversiktlig. 2/10 - skills trekker opp, alt annet ned Share this post Link to post Share on other sites
skruffus_91 0 Report post Posted August 4, 2007 koss får du +2 i bonus? er nysgjerrig Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 4, 2007 koss får du +2 i bonus? er nysgjerrig Localization files, finnes modifiserte pakker man kan laste ned, det betyr bare at du får 2 poeng for å drepe personen, ikke 2 ekstra. xkullx kan sikkert vise deg hvor han fikk sin! Share this post Link to post Share on other sites