Sign in to follow this  
Masterfifty

Vegas

Recommended Posts

Hvor kan jeg laste ned/ lære om vegas lyst å prøve lage film!?! :D :D

træng ikke å være vegas kan være windows moviemaker eller noe enkelt! som selv en noob som meij kan klare! :D :D rolleyes.gif

Edited by Masterfifty

Er du idiot? Windows Moviemaker har du allerede, vist du har windows selfølgelig.

Og når det kommer til Vegas, du virker for dum til det. Sorry :D

Vegas koster cash.. tror jeg. Kan sikkert laste ned en Trial elns..

just google it

Torrent ftw?

WMM har du på pc'n fra før så lenge du har windows, og det trengs ikke akkurat noen guides for å bruke det, såre enkelt, prøv litt i det først før du hopper over til vegas :D

Er du idiot? Windows Moviemaker har du allerede, vist du har windows selfølgelig.

Og når det kommer til Vegas, du virker for dum til det. Sorry :D

Er nokk før dum :D :D

vegas koster cash, bro. det finnes et par gratisalternativer som du kan bruke med stor glede og iver for å komme deg inn i "the basics" of moviemaking...

google litt og se deg litt rundt for hva som finnes der ute. Det er lett å poste en post her og spørre om hjelp. Ja. Men bruk litt tid og krefter først på å google litt som verbet heter :D

ps. God sommer :D

Og når det kommer til Vegas, du virker for dum til det. Sorry :blush:

Kan du se til H og forsvinne fra jordens overflate? Er så lei at du er Mr.Tøff i alle tråder når du egentlig er så lite kul som du kan bli. Blir liksom som de "tøffe" guttene som går i gjenger og mobber de som er 50cm lavere, tar 2kg i benk og ser dårlig.

"yeah se på meg! jeg kan mobbe en over internett!" noen gi denne gutten en premie, han har virkelig fortjent det.

nei, men jeg holder meg for god til å rakke ned på inteligensen til en person. ingen er for dumme for vegas, men det kan ta lenger tid for enkelte.

Faldmo har rett avalon - du virker som en idiot når du farer rundt å disser folk for ingenting.

Sign in to follow this