Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Insurgency svært nær slipp

Recommended Posts

Det er veldig likt Red Orchestra, så jeg må innrømme at jeg kjenner meg igjen :D

Men det jeg savner er et lite kart i det minste, ikke nødvendigvis et kart der du ser alt av info... Men et kart over brettet og hva som er objectives. Ellers er det mye jeg liker med spillet, det har virkelig potensiale! :D

Insurgency = pulbart :D

Digget spillet, det eneste som manglet var et oversiktskart. Litt vanskelig å skjønne i begynnelsen, men etterhvert ble det konge :D

Btw, klarte å drepe en med kniv *stolt* :D

ting dere savner, anbefaler at dere poster det i forumet til insmod.net.. tipper sånn som minimap ellernoe lignende (ser for meg en egen key som gjør at soldaten drar frem et stridskart som han/vi ser på) blir å komme etterhvert.. er jo trossalt enda en beta dette.. står forøvrig på forsida til insmod at det kommer snart en patch som tar seg av de værste bugsa (f.eks servere som kjører bagdad crasher klienter og ramadi mappet crasher servern etter en stund)..

Forøvrig så er det nyttig å bruke den der "radarn" på toppen, den viser retningen til objectives. går du mot et blir ikonet større og vice versa.

Det er veldig likt Red Orchestra, så jeg må innrømme at jeg kjenner meg igjen :D

Men det jeg savner er et lite kart i det minste, ikke nødvendigvis et kart der du ser alt av info... Men et kart over brettet og hva som er objectives. Ellers er det mye jeg liker med spillet, det har virkelig potensiale! :D

Enig. Klarte å gå meg borte inne i hulene i det brettet med hulene. Man kunne hatt en gps elns. så det bleen smule realistisk.

Rart at det ikke alltid står hvor lenge det er igjen til respawn, eller evt. at det er tomt for reinforcements. Også rart at det ikke er et map, ja. Trenger ikke magiske røde prikker o.l. som sier nøyaktig hvor du er, men et map som viser hvor diverse objectives er trenges.

Annet enn det er det jo stabiliteten. Har kræsjet ca. 4 ganger, i natt til i dag og i kveld. Er vel de som har mer CTD enn meg også.

Men stort sett er jeg kjempefornøyd! Er absolutt ikke overraskende at det er bugs, det er jo første release av modden. Det kunne vært mye værre, for spillefølelsen, følelsen av våpenene, lyden og grafikken er jo flott! Hadde kjøpt dette om det var et spill. Det har jo mer enn to likhetstrekk med RO, ja. Men det er bare positivt da RO er et av de spillene, i allefall et av de få FPS-ene jeg virkelig har likt. Gleder meg til det blir patchet opp litt, da blir det et supert spill (ikke at det ikke er bra nå da). :D

Og folkens, ikke vær sur på dere/andre for tk'ing. I dette spillet går cc'ene så raskt unna at et sekunds nøling betyr din død. Da er det lett å meie ned feil fyr.

takk! haha jeg tk'et stav :D

hehe tror jeg tk gilagames 2 ganger :D

Damn fant en fin mg posisjon som iraker, høvla jo usa folk som en drapsrobot :D

Håper seriøst de får ordna animasjonene til folk som beveger seg, ser ut som de sklir bortover bakken i bullet-time elns. :/

En liten ting som folk ikke tenker på public.

Jeg spiller som regel mg man, og for gudsskyld ikke løp foran en mg man som legger dekkild.

Fått ørten tk på grunn av folk som kommer løpende opp bak meg, og krysser en halv meter foran mg når jeg midt i en 10 skudds byge :D

Weee dette spillet var faen meg digg.

DET KOMMER NY PATCH IMORGEN!!!!

Rumors over IRC....

4128giigalooo.jpg

Wtf?

6899niggalo.jpg

Håper jeg får spillt litt da. :D

Får connection problems 2 sek etter jeg har kommet innpå en server om jeg i det hele tatt overlever loadingen. Noen som vet hva som kan være galt?

ser noen her klager over detaljer ingame osv..

husk nå for guds skyld at dette er første beta.. tenk litt over det, og husk tilbake til første beta cs eller beta bf.. For ikke å snakke om første versjon av q3...

Det de leverer her er virkelig over all forventning. Når man får et par gutter på vt og sammarbeider seg vei opp mot alpha som us på irak, da pumper i allefall hjertet mitt litt fortere! Synes dette var kjempemorro :D

Jeg spiller i 1600x1200 og er meget imponert over grafikken :D og kvaliteten på mod'en.

Sniper har faktisk en rolle her imo...

Eneste loka med snipern er at av og til treffer den der den vil >_< selvom target ligger stille og du treffer kroppen....

Om noen patcher synes jeg de kunne nerfa pistolene litt, er du sniper på almadan er en pistol like bra som en m4 i de rette situasjonene...

Hvilken ts/vt sitter kara her på da? :D

Jeg, Redhead, kanskje Sondre, Belfez og en eller annen Crazyman dude elns har sittet på bf.no sin...

Hvis man er irak så kan man kjøre Jihad :D

For hvis man drar ut pinnen på naden, så kan du ikke sette den inn igjen sånn som på bf2/css etc

Btw, her er changeloggen til 0.1a som kommer litt senere idag

--- code only

* ADDED: command "tkremove" and "tkdetect"

* CHANGED: alltalk is defaulted to "0"

* FIXED: attacking with grenades while sprinting

* FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded

* FIXED: the client crash XYZ ^

* FIXED: the server crash XYZ ^

* FIXED: flashpoint and spraypaint in spectator is now disabled

* FIXED: can not longer cook smoke grenades

* FIXED: reloading the M249

* FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU

* FIXED: strange behaviour in shotgun reload

-- others

* FIXED: Lots of FPS Improvements

http://insmod.net/

Det kommer etterhvert nattmaps og.... :D

er bare ramandi og almaden som er brae maps hittil iaf, men hvis Iraq er mye bedre mtp skillz så blir det fort spawnrape på usa :/

faen, var så jævelig morsomt og spraye på veggen foran noen som campa så de skvatt heftig ^^ spesielt med et skummelt øye med teksten; I see you! spray :D :D

<D`Smurfen> is the patch coming tonight? or sometime in the daytime?

<Pon`work> it'll prolly be out around 8PM GMT

<D`Smurfen> cool

Pon er Lead Programmer and Assistant Project LEad

:D

Edited by J.Dizzle

Sniper har faktisk en rolle her imo...

Eneste loka med snipern er at av og til treffer den der den vil >_< selvom target ligger stille og du treffer kroppen....

Om noen patcher synes jeg de kunne nerfa pistolene litt, er du sniper på almadan er en pistol like bra som en m4 i de rette situasjonene...

Hvilken ts/vt sitter kara her på da? :D

Jeg, Redhead, kanskje Sondre, Belfez og en eller annen Crazyman dude elns har sittet på bf.no sin...

Hvis man er irak så kan man kjøre Jihad :D

For hvis man drar ut pinnen på naden, så kan du ikke sette den inn igjen sånn som på bf2/css etc

Btw, her er changeloggen til 0.1a som kommer litt senere idag

--- code only

* ADDED: command "tkremove" and "tkdetect"

* CHANGED: alltalk is defaulted to "0"

* FIXED: attacking with grenades while sprinting

* FIXED: RPG playing the wrong draw animation when not loaded

* FIXED: the client crash XYZ ^

* FIXED: the server crash XYZ ^

* FIXED: can not longer cook smoke grenades

* FIXED: reloading the M249

* FIXED: small problem for people that do not have SSE support on their CPU

* FIXED: strange behaviour in shotgun reload

-- others

* FIXED: Lots of FPS Improvements

http://insmod.net/

Det kommer etterhvert nattmaps og.... :D

Nice biggrin.png

Nattmaps liker man :D

hvis det blir nattmaps, da blir det sikkert en form for nightvision.

Nattmaps sux :D

Agreed, unless one has nightvision, garlic, holy water, garlic and fleshlight... :D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...