Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Insurgency svært nær slipp

Recommended Posts

Det er faktisk en del norske servere allerede, var vel 2-4 stk fra samme host for 30 min siden.

Håper de fleste liker modden, vi har jobbet rimlig intenst den siste uka :D

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats , der ser det lovende ut, mer spillere enn ALLE andre mods, er vel faktisk nesten flere enn alle andre mods sammenlagt :D Og vi slår, TFC, HLDM, HL2DM og Gmod!

Litt forskjellige bugs og slikt, det er det selvsakt i et første release, men de blir nok fikset i løpet av en måned eller 2 med en hotfix.

Shit, gikk jo ikke an å spille i det hele tatt. På hver eneste jævla server var det en eller annen idiot som syntes det var kjempemoro å drepe hele laget sitt i spawn. Skulle tro det var myg0t eller noe.

wow det her var faen meg digg.

Pang, one shoot one kill.

og sykt digg lydeffekter osv nei hyl sove og så spille mere :D

850kib på torrenten nå.. gnoble? har du ip til servern din gnoble? eller holder det å søke på navnet? nedlasting ferdig om ti min og vil prøve :D

Jeg får ikke til lyden :D Noen andre med problemer ? Jeg har SB lydkort og headsett.

Edit: Ser ut til at lyden generellt har falt ut... :D

fet mod :D

Denne modden krever 100% teamwork, spesielt om du er amerikaner på den irakbanen hvor man starter i enden av en gate....

Av de servere med denne banen(gamet heter firefight) har det kun vært en server hvor man har hatt samarbeid og amerikanererne har gått gate for gate oppover og til slutt vunnet over araberne.... DET var gøy det.... men så kommer man på random servere hvor folka heller vil ligge med sniper der man starter >_<

EDIT: Granaten er nerfa, men smokenaden er noe av det beste røykeffekt jeg har sett på lenge :D...

Men, noen som blir med på å stikke på en server ikveld å satse teamwork? biggrin.png

The mannyer, the merrier :D

Kanskje litt vel avhengig av tp for public spill denne mod'en, men den var da stilig nok. Ble ikke helt sånn "wow" for min del men synes det var litt artig.

Det jeg har å si er: arghaaaahr!*sensurert*

Først begynner jeg å laste moden ned torrent. Jeg finner ut etter en times tid at speeden på denne lå på 7-8kbs >_<. Så begynner jeg med en annen link her på forumet (ikke torrent) den gikk flottflott i 250kbs++. Så jeg gleder meg på slutten av kvelden å spille... "The file is corrupted"... :D Så begynner jeg på torrenten igjen. Da har jeg gitt opp å spille den kvelden så jeg går å legger meg. Jeg våkner dermed tidelig i dag for en kjapp installasjon for å så spise og bruke opp resten av dagen på moden. Jeg åpner filen... DOH! Jeg hadde klart å bruke hele natten til å laste traileren til Insurgency. (.________-)

Takker battlefield.no for en meget rask server 460kbs <3

Det jeg har å si er: arghaaaahr!*sensurert*

Først begynner jeg å laste moden ned torrent. Jeg finner ut etter en times tid at speeden på denne lå på 7-8kbs >_<. Så begynner jeg med en annen link her på forumet (ikke torrent) den gikk flottflott i 250kbs++. Så jeg gleder meg på slutten av kvelden å spille... "The file is corrupted"... :D Så begynner jeg på torrenten igjen. Da har jeg gitt opp å spille den kvelden så jeg går å legger meg. Jeg våkner dermed tidelig i dag for en kjapp installasjon for å så spise og bruke opp resten av dagen på moden. Jeg åpner filen... DOH! Jeg hadde klart å bruke hele natten til å laste traileren til Insurgency. (.________-)

Takker battlefield.no for en meget rask server 460kbs <3

:D

Håper du er med på å spille ikveld da :D

Siden det ikke ble noe igår >_<

Edit:

Når jeg ser på hasigheten på noen av dere så måper jeg litt >_>

Når jeg lasta ned fra fileplanet(tror dog jeg var en av de som først fikk prøvd den)

så var det SINNSYKT ustabilt... i det ene øyeblikket hadde jeg 200 kb/s i det andre ? eller 0.0 kb/s

Brukte halvannen time elns, så vel til sammen 7 episoder av viva la bam igår tror jeg >_>

850kib på torrenten nå.. gnoble? har du ip til servern din gnoble? eller holder det å søke på navnet? nedlasting ferdig om ti min og vil prøve :D

last ned fra bf... kjører 1300 og tar meg 8 min :D

Det at det krever teamwork gjør jo at en god server i bf.no regi bør kunne bli en suksess :D

Forhåpentligvis, bf2-serverne deres har imidlertid lidd av mangel på det en stund nå i tillegg til litt merkelige verdier fra admins sin side. (flycamping er blitt akseptert, og ikke minst oppfordret til, osv)

Men jeg har alltid spilt på bf.no sine servere pga det er her jeg treffer kjentfolk.

Forhåpentligvis, bf2-serverne deres har imidlertid lidd av mangel på det en stund nå i tillegg til litt merkelige verdier fra admins sin side. (flycamping er blitt akseptert, og ikke minst oppfordret til, osv)

Men jeg har alltid spilt på bf.no sine servere pga det er her jeg treffer kjentfolk.

finn fram pisken og straff de da^^

får håpe bf.no setter opp server så vi slipper å spille på random server.

minner meg om den tida før jeg fant bf.no servere

dette er jo et source-spill så serveren kommer til å gå under hf..

kybber har lagt inn pakken i gamecreate og server står forholdsvis klar, så jeg tipper den er oppe i kveld eller morgen tidlig. Kybber snakket noe om no afk-liv som jeg ikke forsto helt, men regner med at han bare spøkte.. den luringen.

har noen småproblemer med å legge inn med vista, lasta ned fila her fra bf.no, når jeg dobbeltklikker på .exe fila så står den å loader i en evighet uten at det skjer noe mer..

Vel jeg skal prøve å dobbeltklikke og ta meg en tur ut.

Eller vet noen annen måte å fikse det på :D ?

har noen småproblemer med å legge inn med vista, lasta ned fila her fra bf.no, når jeg dobbeltklikker på .exe fila så står den å loader i en evighet uten at det skjer noe mer..

Vel jeg skal prøve å dobbeltklikke og ta meg en tur ut.

Eller vet noen annen måte å fikse det på :D ?

det skjer med meg i 1.41 patchen til bf2.. men det var på xp

dette er jo et source-spill så serveren kommer til å gå under hf..

kybber har lagt inn pakken i gamecreate og server står forholdsvis klar, så jeg tipper den er oppe i kveld eller morgen tidlig. Kybber snakket noe om no afk-liv som jeg ikke forsto helt, men regner med at han bare spøkte.. den luringen.

håper han spøkte.. skal flytte over alt i det nye kabinette nå så spiller etterpå*spent*

Må si modden er litt vanskelig men samtidig er det jo en utfordring :D One shot - one kill som gjelder. Storming funker dårlig gitt...Meget bra laget mod - imponerende

Inntill hf servern kommer opp kan dere jo spille på ChaCCo sin?

Hadde noen kjempebra runder som sniper på US med daze, qed far2fish og noen andre...

Men når alle stakk så gikk det til helvete, da var det visst "camp us spawn" tacs igjen >_<)

Det er kjempegøy når man har noen som har spilt det en time elns og vet basics....

Var en der nå som jeg ga dekkild:

me: COVERING FIRE!!!

dude: ?

me: RUN FFS!!!!!

Også løp han bort der hvor jeg skjøt dekkild >_<

så han ble drept av araberne der >_>

Hadde vært gøy om vi hadde fått til to skikkelige lag ikveld :D

min crasha iløpet av natta, oppe igjen nå.. skal se om jeg får litt anti-tk og high ping kicking på den også.

Insurgency ftw! :D tho noen maps var jævlig laggy og gigantiske. Push gamemode + city maps som gjelder :D

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...