HeFFa 0 Report post Posted July 2, 2007 Torrenten funker fint her Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Torrent: http://uhsfcc.batcave.net/insurgency/Insur...ent.exe.torrent Den er stødig, god fart. Men folkens: Kjør virussjekk på filer som ikke kommer fra de "store" sitene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arex_x 9 Report post Posted July 2, 2007 Jeg gikk pent og pyntelig ned fra 17min til 9 min og plutselig opp til 17 min ventetid på fileplanet. Der stod det stille plutselig. www.steamfriends.comlaster ned nå. 1 time igjen 140 i speed Laster derifra jeg og nå. Ligger på mellom 45 og 80-90 KB/sek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 Torrent: http://uhsfcc.batcave.net/insurgency/Insur...ent.exe.torrent Den er stødig, god fart. Men folkens: Kjør virussjekk på filer som ikke kommer fra de "store" sitene. hmm jeg lagrer/laster den ned og åpner med µtorrent.. og bom stille står farta.. null seeds og alt sånt edit: jo.. 0.2 kbit/s jippi bare 22 dager igjen' ninja edit: jo nå fikk jeg 100kbit/ s Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duml3 0 Report post Posted July 2, 2007 wtf... the file coinstains invalide data.. :S:S:S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 fikk det samme fra steamfriends :/ later ned fra torrenten oppi her ligger bare op 80 nå omfg nedi 20 nå, hva skjer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duml3 0 Report post Posted July 2, 2007 kjipt :s Quote Share this post Link to post Share on other sites
Peter 0 Report post Posted July 2, 2007 Fileplanet:200-250 kb/s Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 wtf... the file coinstains invalide data.. :S:S:S her også. FAEN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted July 2, 2007 Laster ned fra den torrenten selv nå. Ser ut som om farta øker, sakte men sikkert. Men, jeg tipper det tar et par timer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 wtf... the file coinstains invalide data.. :S:S:S her også. FAEN ifra hvor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 jeg lasta ned fra en av de linkene vixen ga ut (den første) EDIT: sikkert linja mi som stoppa, fila var bare på 400mb når jeg så på egenskaper, laster ned fra torrenten Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Torrenten hadde 0 seeds fortsatt etter en halvtime 94% på fileplanet nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 tar 5 timer med torrenten, faen så får jeg ikke spilt ikveld Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Installerer nå Add: ikzen på steamfriends dersom noen vil spille med meg EDIT: lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duml3 0 Report post Posted July 2, 2007 dø i himmeln ;( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 Installerer nå Add: ikzen på steamfriends dersom noen vil spille med meg ' /> EDIT: lol innstalerer jeg også edit: jeg laster vist opp til folk og.. så tror jeg lar den stå på inatt så får dere litt og Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 10 min ventetid på fileplanet.. Får ikke laste ned fra torrent pågrunn av at rutern av en eller annen grunn ikke går sammen med min vista pc. Portene er åpna på rutern, men på sjekk sier den at de ikke er åpne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Folkens: Iherdig innsats fra far2fish og gnoble har gjort at klientfilen nå kan lastes ned fra Battlefield.no. Se førstepost for info. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted July 2, 2007 ahh digg, eneste minus blir lite søvn etter nattskiftet på meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 Folkens: Iherdig innsats fra far2fish og gnoble har gjort at klientfilen nå kan lastes ned fra Battlefield.no. Se førstepost for info. WHOHOOOOOOOOOO over 200. Kan jeg gi dere en klem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 som vanelig supert 650 kb as we speak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted July 2, 2007 Ah, flott gilgamesj Men torrenten ligger rimelig stødig på rundt 140-170 kb/sec nå, og det er omtrent 40 min igjen, så jeg satser på at torrenten får meg i mål. Edit: Nvm, stoppet torrenten. Gikk fort fra bf.no, fikk makset linja (uten at det er så mye å skryte over i mitt tilfelle) Quote Share this post Link to post Share on other sites
blade-bunny 0 Report post Posted July 2, 2007 Blæh, det funker jo ikke. Får bare svart skjerm, og hopper deretter tilbake til desktop når jeg prøve å gå innpå det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 Folkens: Iherdig innsats fra far2fish og gnoble har gjort at klientfilen nå kan lastes ned fra Battlefield.no. Se førstepost for info. dritt, du skulle sakt det for 2 timer siden ^^ xd jaja har fått instalert og sånt.. prøver det imorgen på min nye pc (mus,tastatur osv) Quote Share this post Link to post Share on other sites