veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 8minutter igjen Er #148 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 da laster vi ned Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 http://content.inx-network.net/insurgency/...eta1_Client.exe !!!!!! INGEN KØ(Men treig; 50kb/s) http://www.snakezlol.com/insurgency.exe Treig, men ingen kø Quote Share this post Link to post Share on other sites
gnoble 0 Report post Posted July 2, 2007 imho: kjør virus scan før dere starter den fila, direct link saken altså. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duml3 0 Report post Posted July 2, 2007 hadde fin speed på 250.. så dettern ned til 50kb-.- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 2, 2007 Kos å ha subcription på fileplanet maks fart Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted July 2, 2007 266 kb/sec fra fileplanet. Ikke subscriber. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted July 2, 2007 T to tha orreeeent, anyone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 de skulle si ifra når de offisielle torrente kom opp på irc ivertfall, men ingenting endå som jeg kan se Alot of you asking about the torrent: The torrent will be available as soon as the dedicated seeders are ready. which is not yet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted July 2, 2007 Fileplanet setter sikkert pris på at de er eneste offisielle nedlastningskilde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted July 2, 2007 Laster mest sannsynlig ned et stykk virus i svingende tempo her. var oppe i 600 før han hoppet ned til 90, opp till 300 og ned til 60... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arex_x 9 Report post Posted July 2, 2007 Og åffer betyr det virus ? Enkelte virus-prog kan reagere på noen slike self-installere. Ser ut som ikke-subscribers får ca 50 Kb/sek ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 sikkert fra et annet sted skulle faen meg ikke vært lov, står i kø fortsatt og er så jævla treigt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted July 2, 2007 Jeg laster ned nå i 26.8kB/sec; 06:51:09 remain. Detter er fra Filefront. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 www.steamfriends.com laster ned nå. 1 time igjen 140 i speed Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 omg..... 0.0kb/s fra filefront Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted July 2, 2007 Downloaden min stagnerte mer eller mindre, venter videre.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Kan noen med Datakortet fortelle hvorfor det ikke kom en torrent med en gang? Fileplanet-køen min bare stopper opp, ikke noe megabyte å få der akkurat nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 2, 2007 laster 380kbs fileplanet Quote Share this post Link to post Share on other sites
blade-bunny 0 Report post Posted July 2, 2007 291 kbps fra fileplanet. 20 min igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 venter til torrent eller bf.no kommer opp med en.. eller noe sånt xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 2, 2007 har mellom 14-280 på filefront, veldig ustabil atm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted July 2, 2007 Fortsatt ikke fornøyd, men ligger på 200KB/sec @ steamfriends - Direct link til mirror choice Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoseBamsen 0 Report post Posted July 2, 2007 Torrent: http://uhsfcc.batcave.net/insurgency/Insur...ent.exe.torrent Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted July 2, 2007 ahh! Endelig! Gull! Håper den er kk da EDIT: Torrent lever til de grader opp til det linja di er på. Ligger på 600 KB/sec nå Quote Share this post Link to post Share on other sites