Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Insurgency svært nær slipp

Recommended Posts

Speningen er til å ta, føle og blåse på nå :D

Noen som har trua på at dette virkelig kan bli til noe da? De fleste modder pleier jo å bli glemt. Jeg mener... er jo kjipt at de har brukt 4 år på det og det kun blir spilt i en uke.

Om dette lever opp til forventningene håper jeg virkelig at det blir et litt aktivt miljø, gleder meg nå :D

Jeg har sittet inne på ts'n dems nå siden tja rundt 5 i think..... og de holder på å uploade nå :D

EDIT:

Fra chatlogg på deres ts:

[21:20:29] *chan* negrodamus: <[iNS]ET> Within the hour you will have your game and the server files

<[iNS]ET> Unfotunately the Linux server files ARE NOT ready and will follow later

[21:20:43] *chan* canabz: <[iNS]ET> Okay

<[iNS]ET> Gentlemen

<[iNS]ET> We have got a working .exe

<[iNS]ET> We are now uploading this .exe to fileplanet

<[iNS]ET> Within the hour you will have your game and the server files

[21:20:46] Indicate quit

[21:20:53] *chan* negrodamus: <[iNS]ET> However all official servers are windows and as such will be uneffected

<[iNS]ET> We will inform you AS SOON as the mod is available to download

[21:21:05] Max revokes Jimbob Voice rights

[21:21:11] *chan* negrodamus: <[iNS]ET> Do not accept ANY link except the one we post here as it will be fake

:D

Får vel en link her snart biggrin.png

EDIT2:

Fileplanet de første 3 timene, så kommer torrent i thinks

<sherpa> (20:19:43) (@[iNS]ET) Okay

<sherpa> (20:19:52) (@[iNS]ET) Gentlemen

<sherpa> (20:20:01) (@[iNS]ET) We have got a working .exe

<sherpa> (20:20:11) (@[iNS]ET) We are now uploading this .exe to fileplanet

<sherpa> (20:20:20) (@[iNS]ET) Within the hour you will have your game and the server files

<sherpa> (20:20:32) (@[iNS]ET) Unfotunately the Linux server files ARE NOT ready and will follow later

<sherpa> (20:20:43) (@[iNS]ET) However all official servers are windows and as such will be uneffected

edit: Lol slo meg på målstreken vixen :D

Det er vel ikke noen store MP mods til source som er ute nå, så dette blir vel den virkelige store, og lever i håpet på at det kan slå an :D

I motsetning til BF2 modder som blir glømt etter en uke, så kan sikkert denne modden dra med seg noen CS spillere også, om den hadde hvert på BF motoren så er det heller ingen som har giddet å bry seg.

Tror denne modden blir artig, Iron Sights og Irak kriging, good combo.. ser so far ut som at det er bedre med ironsights i denne modden enn i RO imho, RO ble det litt for kaotisk til ironsight syns jeg..

[21:31:19] *chan* bullseye: <ETBen> Fileplanet is having a problem uploading the files onto their server, expect a 3-4 hour delay while we get this sorted out

...

faen

Edit:

*phew*

random fake :D

typisk, skjønner ikke helt hvorfor de ikke kjører igang en torrent først.. er jo mye mer effektiv måte å distribuere større filer på.

edit: lol

Haha, denne kom ut i rett tid!

Da blir det å prøve dette spillet når vi har LAN senere i uka !!!

GLEDER MEG

denne gleder jeg meg faktisk veldig til. Tipper vi kan få opp en hf-server innen rimelig tid :D

en av dere som sitter på chatten deres, legg ut link når torrent kommer, fileplanet tror jeg vi bare kan gi opp :D

mens vi venter...

manual: http://www.insmod.net/manual

og #insurgency på quakenet for siste news :D

edit: tror det er 12 timer vent på fileplanet ellernoe sånt for non-members.. om det er noen med medlemskap som får den ned fort så plz prøv å få til å lagt den ut på en litt bedre plass (f.eks på en torrent)

Det var køen sin det!

du trenger ikke være medlem, men man må da vente i køen..

edit: laster ned server også og setter en opp asap (blir ikke store servern, men tipper det trengs flere servere ikveld ihvertfall). 10 min til den er starter, 18min til klienten starter.

Hvis du med medlem mener at man må subscribe... Vel, du trenger ikke subscribe på den DL-en der.

EDIT: gnoble beats everybody!

OMG, jeg hadde jo faktisk fileplanet membership. 17 min here i come

EDIT: siden dems har kræsja, poor bastards.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...