Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 digg ' /> hadde vært kos med en Hf server og Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted July 2, 2007 Hohoho. Hadde nesten helt glemmt moden. Gledet meg for lenge Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Virker som at den kommer litt senere da de holder på å compile installasjonsfilen.... Den er ikke uploadet ennå, av det jeg har hørt... Jeg tipper den(hvis den kommer ut idag) at den er ute sånn i 9tida Synes litt synd på dev folka som blir mast på av alle som skal ha insurgency.... Dev folka har antagelig sittet oppe hele natta stakkars..... De mangler visstnok 'dots' til compilingen... (Sitter på deres ts nå) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 2, 2007 Har ikke sett mye på dette før, men så screenshots og en film nå nettopp, og det virker veldig veldig lovende! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Duml3 0 Report post Posted July 2, 2007 POOORNOOO!!!! <3<<33<3<3<3<3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Når de var ferdig å compile så skulle det ta ca. 2 timer å uploade EDIT: insmod.net må være ganske full nå da det tar lang tid å komme seg inn på forumet.... Jeg har ikke kommet inn enda... jeg gikk da inn for fem minutter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted July 2, 2007 ip til ts? EDIT: Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 838 lesere på den forumtråden jeg har lenka til. OMG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 ip til ts?EDIT: 203.26.94.143 Kommer ikke inn på forumet en gang jeg >_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 Hva er systemkravene for spillet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoseBamsen 0 Report post Posted July 2, 2007 Kjører du HL2 kjører du modden, enkelt og greit Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 Må jeg ha HL2 for å spille det? Har CS:S Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 @Oter DET ER SKREVET TRE GANGER: Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Fra FAQ Source SDK holder. Omg.... les hele tråden først >_< EDIT: Hørte nå nettopp: Compiling is done, upload will start soon Tar dog opp til 2 timer for upload... Anbefaler IKKE å gå inn på ts nå tbh.... noen som spammer med join/quit server Nicks= Fake player 1, 2 osv..... SINNSYKT irriterende... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoseBamsen 0 Report post Posted July 2, 2007 Gleder meg til å teste dette, ser bra ut og 4 år kan umulig gå rett i dass ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 Hvordan laster jeg ned? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted July 2, 2007 Venter i spenning på release Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 2, 2007 Oter har du i det hele tatt lest tidligere poster !? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 De laster den opp nå i think Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Tipper vi kan forvente noe sånn i 10 tida Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 Har lest, men står ikke døyt hvor jeg kan laste det ned? Har Source SDK og Source SDK Base nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 Kansje fordi det ikke har kommet ut enda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Omg plz oter.... @OterDET ER SKREVET TRE GANGER: Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Fra FAQ Source SDK holder. Omg.... les hele tråden først >_< EDIT: Hørte nå nettopp: Compiling is done, upload will start soon Tar dog opp til 2 timer for upload... Anbefaler IKKE å gå inn på ts nå tbh.... noen som spammer med join/quit server Nicks= Fake player 1, 2 osv..... SINNSYKT irriterende... De laster den opp nå i think Mulig jeg overreaggerer her, men da jeg har 39 i feber og har sittet siden kl 4 idag og ventet og lyttet på ts'n dems, så kan det være noe av årsaken >_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 2, 2007 dvs at jeg kan laste det ned inne på Source SDK Base? etter at de har uploadet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 NEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du må vente på at det kommer sånn tekst med strek under der det feks står; download insmod here på sia dems Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted July 2, 2007 Speningen er til å ta, føle og blåse på nå Noen som har trua på at dette virkelig kan bli til noe da? De fleste modder pleier jo å bli glemt. Jeg mener... er jo kjipt at de har brukt 4 år på det og det kun blir spilt i en uke. Om dette lever opp til forventningene håper jeg virkelig at det blir et litt aktivt miljø, gleder meg nå Quote Share this post Link to post Share on other sites