lurad 0 Report post Posted July 5, 2007 Jeg har laget en tråd i Half-Life 2 forumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted July 7, 2007 Gleder meg til å teste denne. Mye likt RO, nice! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 7, 2007 det er veldig likt RO, men ikke noe negativt i det siden RO er konge. Jeg likte INS bedre enn RO, vet ikke hvorfor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted July 7, 2007 Prøvd det nå. Må si jeg ble veldig positivt overraska. Endel småtterier som plaga meg, men det blir nok jerna ut i patcher fremover. Alt i alt et godt spill hehe, camping fikk en helt ny betydning. Stakkars marines :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 7, 2007 som sagt tidligere, vi venter på en linux-slipp før vi kan sette opp server Quote Share this post Link to post Share on other sites
SyntaxError 0 Report post Posted July 8, 2007 Interessant mod, spillte 20 minutter på ett par forskjellige servere og ble team killed 6 ganger på denne tiden. Så jeg lurer på om noen har satt opp en server med admins til stede som kan luke bort ugresset ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 8, 2007 Interessant mod, spillte 20 minutter på ett par forskjellige servere og ble team killed 6 ganger på denne tiden. Så jeg lurer på om noen har satt opp en server med admins til stede som kan luke bort ugresset ? Sorry mac! Admin controls finnes vel ikke ordentlig ennå tror jeg, uansett så dør man av et skudd i denne modden så noen tks må man tåle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sppaa 0 Report post Posted July 12, 2007 Hmm, jeg lastet ned fra battlefield.no men får at mapsa er anderledes i forhold til serverne.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 12, 2007 Patche? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted July 13, 2007 Dette er vel ikkje stand-alone? Må vel ha HL2 installert? Får sjå om eg gidd då... Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 13, 2007 Dette er vel ikkje stand-alone? Må vel ha HL2 installert?Får sjå om eg gidd då... Du trenger kun Source SDK base... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted July 13, 2007 Pretty, du vil digge denne mod'en. Litt vanskelig men selv gamle Steiner kom kjapt over terskelen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted July 13, 2007 Dette er vel ikkje stand-alone? Må vel ha HL2 installert?Får sjå om eg gidd då... Du trenger kun Source SDK base... Kor finn eg det? Hmmm... kanskje dette er moro? Får legge ungane (sjølv om klokka berre er 1100 enno ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 13, 2007 Dette er vel ikkje stand-alone? Må vel ha HL2 installert?Får sjå om eg gidd då... Du trenger kun Source SDK base... Kor finn eg det? Hmmm... kanskje dette er moro? Får legge ungane (sjølv om klokka berre er 1100 enno ) Hvis du har HL2\Css eller noe med source motoren så sjekk under 'tools' på steam så skal den ligge der, da er det bare å installere den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 13, 2007 Dere kan nå holde oss oppdatert på at versjon 1.1 er sluppet da fockers Holdt på å joine servere og fått error siste 30 minuttene. Er ikke noe autocheck på shiten eller. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted July 13, 2007 nope, null anti-sjekk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Calz 0 Report post Posted July 13, 2007 (edited) Nvm. fixed. Edited July 13, 2007 by AirShot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pitty^_^_ 0 Report post Posted July 17, 2007 Får denne feilmeldinga uansett hvor jeg joiner: Disconnected: Your Map [maps/xxx.bsp] differs from the server's. Noen med råd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted July 17, 2007 og du har patchet til 1.1 ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hawko 0 Report post Posted July 25, 2007 Nå finnes det dedicated server for Linux: http://www.insurgencymod.net/forums/index....showtopic=10047 Vil vi kanskje se Battlefield.no-servere snart? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Intr0 0 Report post Posted July 29, 2007 Elsker denne modden!! anbefales på det sterkeste! Lite bugs og sikkelig lag-basert mod! Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted August 2, 2007 Liker ikke modden, siktegreiene er irriterende og minner meg om RO. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[Unike]Nerdhen 0 Report post Posted August 13, 2007 Har fått et problem.. Loadinga av maps stopper på "Retriving client files..." eller hva det heter. Jeg har nettopp formatert og splte det før jeg gjorde det. Eneste jeg har gjort annerledes er å installere windows updates. Bla annet Service pack 2. Har prøvd både med og uten brannmur. Hejp ? Og hvem servere spiller egentlig folk på? Finner ikke denne "gnome" servern eller X-TRA old.... Quote Share this post Link to post Share on other sites