Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gilgamesj

Insurgency svært nær slipp

Recommended Posts

DRITDIGG! Spilte denne modden i hele går. Fy faen det var jævelig morro. Har forelsket meg helt i almaden mappet. Denne modden er serr kvalitet! Gleder meg til å følge denne vidre. Desverre inneholder modden en del bugs som gjør at folk må disconnecte or re-connecte osv. Mange servere jeg har spilt på som bare har hengt seg helt opp f.eks ved at **** has won, også kommer teksten opp hver 5. sek uten at det skjer noe annet. Har også opplevd en del morsomme freeze moments hvor jeg ikke kan bevege meg også kommer den person fra det andre laget og kniver meg :D

Men alt i alt: 8:10 :Dbiggrin.png

* CHANGED: alltalk is defaulted to "0"

* FIXED: strange behaviour in shotgun reload

:D Var gøy inne på XOLD serveren i går da US planla alt over VoIP, de hadde ikke fått med seg at Irak også hørte dem. Eller hva Icenor? tongue.png

Har også fått noen rare reloads ja. Det er heller ikke lyd på reloadinga på Irak's shotgun. . .

Kom nettopp ut av en heftig fight på det appet hvor u.s. starter nede, og iraqi starter oppe på et nivå, også skal u.s. ta over bla.a. en bro.

Var commander hele tiden, og det var faen meg rått. Like mye teamplay som ble spilt har jeg aldri sett før. Alle sammen på laget samarbeidet og avtalte masse sånn coveringfire osv. Kjempegøy, til tross for at jeg noen ganger fryser å må ta selvmord med granatarer, eller at alle våpnene fryser så jeg må be om å bli teamkillet eller å løpe inn i fienden :D

Gleder meg til patchen, og får håpe at det slutter å krasje helt randomly da. Beste modden til Half-Life 2.

Hva med eget underforum i Half-Life 2 forumet?

DRITDIGG! Spilte denne modden i hele går. Fy faen det var jævelig morro. Har forelsket meg helt i almaden mappet. Denne modden er serr kvalitet! Gleder meg til å følge denne vidre. Desverre inneholder modden en del bugs som gjør at folk må disconnecte or re-connecte osv. Mange servere jeg har spilt på som bare har hengt seg helt opp f.eks ved at **** has won, også kommer teksten opp hver 5. sek uten at det skjer noe annet. Har også opplevd en del morsomme freeze moments hvor jeg ikke kan bevege meg også kommer den person fra det andre laget og kniver meg :D

:D Var gøy inne på XOLD serveren i går da US planla alt over VoIP, de hadde ikke fått med seg at Irak også hørte dem. Eller hva Icenor? tongue.png

Har også fått noen rare reloads ja. Det er heller ikke lyd på reloadinga på Irak's shotgun. . .

Men hva satan, trodde icenor var på laget mitt (siden jeg hørte han prata) :D

Trodde jeg også en stund. Helt til han begynt å planlegge å ta over base osv.

En gang ropta han "Granat", et halv sekund etterpå døde jeg i en eksplosjon. . .

Få inn en admin på serveren så kan vi spille litt da :D

Om noen patcher synes jeg de kunne nerfa pistolene litt, er du sniper på almadan er en pistol like bra som en m4 i de rette situasjonene...

Og hvorfor skulle den ikke være det? En pistol kan drepe et menneske den også.

Synes det er bra at det faktisk er mulig å leve og fragge folk med pistol.

DET KOMMER NY PATCH IMORGEN!!!!

Rumors over IRC....

4128giigalooo.jpg

Wtf?

6899niggalo.jpg

Hva betyr det der 6/7 oppe til venstre?

Trenger en liten guide over hva som kommer opp på radaren. Igår når jeg spilte kom det en svær bloddråpe der. Prøvde å bandasjere meg, men det gikk ikke bort.

Det er hvor mange som er deployed på laget ditt/hvor mange som lever...

Den bloddråpen har jeg og lurt litt på... Noen som vet hva det er?

Btw, når det kommer patch, må vi laste den ned mauelt, eller blir det sånn som med CS, at den oppdaterer seg selv via steam?

spilte litt som us marines nå, det blir så utrolig kjedelig når terroristene camper rett utenfor spawn :/

Men hva satan, trodde icenor var på laget mitt (siden jeg hørte han prata) :D

hahaha :D

Men det stoppet meg ikke å ta dere med hagla! tongue.png

Er det noe norske klaner på gang? Har venta så lenge på denne modden, skal bli så jævla god i dette her!

Jeg får ikke startet spillet, hjelp?

Jeg lasta ned torrenten, installerte .exe fila, eneste mulige måten jeg finner å starte spillet på er en fil som havnet på skrivebordet som heter: Insurgency_beta1_client, men da kommer det en error message: "filnavn: is not a valid win32 application."

Say what?

Er det noe norske klaner på gang? Har venta så lenge på denne modden, skal bli så jævla god i dette her!

^2

Jeg får ikke startet spillet, hjelp?

Jeg lasta ned torrenten, installerte .exe fila, eneste mulige måten jeg finner å starte spillet på er en fil som havnet på skrivebordet som heter: Insurgency_beta1_client, men da kommer det en error message: "filnavn: is not a valid win32 application."

Say what?

Du må installere "Source SDK Base" under "Tools" på Steam...

kom på min server :D almadan only stort sett.

Crasher nu og da, men prøver å restarte såfort som mulig da

Flere må komme innn på TS når dere spiller!

hvilken TS server?

live.battlefield.no

bf.no sin ts

Sitter det med Redhead thomg og crazydude der de siste dagene

:D

Game is unavailable to play at the moment, noen andre som får denne meldingen når man prøver å starte opp via steam-> games?

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...