gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Insurgency svært nær slippInsurgency er en svært etterlengtet total modifikasjon basert på Source-motoren. Modifikasjonen er lagt til urbane gateslag i Irak, og skulle egentlig slippes sent i juni, etter fire års arbeid. Juni er historie, men nå skjer det endelig ting - på det offisielle forumet går en av testerne ut og sier at modifikasjonen slippes i dag. Siste nytt: Modifikasjonen er nå ute, og tilgjengelig for nedlasting fra vårt filarkiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Denne modifikasjonen har vært omringet av hype og lovord svært lenge, og når man ser på skjermbilder og hvor mye arbeid utviklerne har lagt ned i prosjektet er det lett å bli imponert. Tråden på det offisielle forumet med slippinformasjon har i skrivende stund over 500 lesere - det sier sitt. Mens vi venter på filene kan det være greit med litt lesestoff: - (Battlefield.no) Skjermbilder og trailer - (Insurgency.net) Hva er Insurgency? - (Offisielt forum) Om dagens slipp Det er ikke avgjort om Hellfragger.no vil sette opp server for Insurgency. OPPDATERING: Last ned fra Battlefield.no sitt filarkiv her! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 2, 2007 boyah! Det her kan bli veldig konge, battlefield med source motor ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 Hørt at den slippe ut kl 18:00 i norsk tid Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted July 2, 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! ' /> Endelig! :D insurgency Quote Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted July 2, 2007 Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Fra FAQ Source SDK holder. Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Fra FAQ Source SDK holder. Ah, bra ne1 wanz spille sammen ikveld hvis den kommer ikveld? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sondrety 0 Report post Posted July 2, 2007 Så lenge du har source motoren tror jeg du kan laste ned alle mods EDIT: moden er helt ferdig og de skal snart begynne med uploader. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted July 2, 2007 vil ikke denne modden koste noe !?! ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
blade-bunny 0 Report post Posted July 2, 2007 Har ventet lenge nå.. Gleder meg sinnsykt. Liker at de bruker iron-sights, det er bedre enn bare zoom-zoom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoseBamsen 0 Report post Posted July 2, 2007 KONGE! EDIT: 844 stk i official posten nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted July 2, 2007 Glimrende! Vil vi få frest opp en bf.no server så alle kan komme inn å kose? Quote Share this post Link to post Share on other sites
HeFFa 0 Report post Posted July 2, 2007 Så deilig ut, gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted July 2, 2007 Gief Bf.no server ja! helst så snart moden slippes! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted July 2, 2007 Fire år! Dette bør bli bra. Håper det ikke er en ny PR mod. Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Source SDK holder. Ikke helt. Må tydeligvis ha SDK Base også. Fra linken din: ? Insurgency NEEDS SOURCE SDK BASE to run. Er litt forvirrende med flere SDK filer i steam. Hva er forskjellen på de? Quote Share this post Link to post Share on other sites
T2O-FireStorm 0 Report post Posted July 2, 2007 Dette blir gQy. Gleder meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Mens vi venter:(hvis den kommer ikveld da) http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=67489 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mulla 0 Report post Posted July 2, 2007 må man ha HL2 for å spille denne, eller holder det med CS : Source? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted July 2, 2007 Fire år! Dette bør bli bra. Håper det ikke er en ny PR mod. Må jeg ha halflife2 eller holder det med CS:source/ SDK? Source SDK holder. Ikke helt. Må tydeligvis ha SDK Base også. Fra linken din: ? Insurgency NEEDS SOURCE SDK BASE to run. Er litt forvirrende med flere SDK filer i steam. Hva er forskjellen på de? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mulla 0 Report post Posted July 2, 2007 lol... sry:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 2, 2007 Åååå klarer ikke og vente !!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted July 2, 2007 merker folk fra Redorchestra-teamet har vært med på denne ja Kanskje jeg får litt valutta for å ha kjøpt HL2 alikavel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted July 2, 2007 åhåhå dette blir bra dette blir bra synd jeg klipper plenen nå xD gleder meg :D:D.. hm jeg har source sdk base. såå da kan jeg og spille det Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted July 2, 2007 Noe å lese på i mens: http://www.insmod.net/manual Quote Share this post Link to post Share on other sites