Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
LARS1

Første gang på Roskilde. Trenger tips

Recommended Posts

Hei, jeg synes du underreagerer litt nå, det er faenmeg helt forferdelig. Alltid noen som kjøper etpar stoler uansett og de går ALLTID i stykker. Kassene gikk aldri i stykker! Jeg vil ha kasser!

hmmm, min første reaksjon nå er: "...ta med kasse selv? "

Har du link til solcelledrevet kjølebag? Hørtes utrolig kult ut :D (hvis det ikke koster en formue da)

Vel.. for å være helt ærlig så var det mest ment som en artig kommentar til fattige ungdommer på festival-ferie. :D Jeg er nemlig ikke sikker på om de er i salg enda, men det var en student-bedrift (Cool SB) som har designet den, og prisen er satt til 1750,- kroner etter det jeg husker. Den har sågar oppladbart batteri som holder kjøle-effekten i gang i opptil 2 døgn uten sol.

Prøv å kontakte Cool SB og hør om du kan teste en prototype smile.png

Så man får altså kjøpt partytelt der nede ja.

Da er ikke de noe vits i å annskaffe her hjemme.

Men en ting er sikkert. Gaffa og madrass skal jeg kjøpe i morgen!

Drar ned på lørdag kveld selv.

EDIT: Denne oppblåsbare madrassen, er den type bademadrass eller en slik som er ment for telting?

EDIT: Denne oppblåsbare madrassen, er den type bademadrass eller en slik som er ment for telting?

Ment for telting, soving.

Hei, jeg synes du underreagerer litt nå, det er faenmeg helt forferdelig. Alltid noen som kjøper etpar stoler uansett og de går ALLTID i stykker. Kassene gikk aldri i stykker! Jeg vil ha kasser!

hmmm, min første reaksjon nå er: "...ta med kasse selv? "

min reaksjon til det er "hvorfor"?

Hvordan er det forresten å ha med en helflaske Sambucca hjemmenfra? Er det Pol der nede uten 1000 meter kø?

Vært i danmark noen gang før? Fins ingen Pol der.....selger sprit å øl på bensinstasjoner døgnet rundt, samme med daglivare butikker og godteri butikker o.s.v...

Men for all del, let ett polet når du kommer smile.png . Gå gjerne å spør etter det ...

Har da hvert på pol i Danmark før, de kaller det ikke det,å det lå såklart i et kjøpesenter rett ved lekebutikkene. Men det var en butikk med bare vin, sprit, og øl i tongue.png

Riktig nok var det litt mindre stivt en her i norge da, var nesten som en bar.

Edited by LARS1

Hadde en pro løsning på å holde ølet kaldt med kasser: Grav et hull i bakken (i forteltet) som såvidt passer kassen. Funker overraskende bra, og går sikkert med bokser óg.

nå er det da ikke så jævlig vanskelig å ta toget inn til byen og hustle med seg et par kasser billig bayer da! Der har de også freshe stoler og alt annet du kunne trenge. no stress, husk billett og spenn :D

PAKKLIZT

Støvler

Telt

Bord

Stol (kjøpes i morgen)

Luftmadrass (kjøpes i morgen)

Klær

Svarte plastikkposer

Monitas

Regntøy

Billetten!

Voldte...eh ducktape

Etter og ha sett tips her så må vi også ta med

Strips

Leatherman

Hadde også vært nice med endel tips for å holde ting kaldt osv. Vi har tenkt og bare grave i jorden eller no

Dette blir så evig kult! 5 stykker i en Opel Astra 1.7 Diesel! Yeah!

Skal nedover for første gang selv.

En ting er sikkert. Du får ikke nok sorte søppelsekker!

Skal sørge for at alt ligger tørt hele tiden. I tillegg er vel alt a vstøvler og regntøy nødvendig :D

Er dette en slags skult melding om å ta med kondomer? :D