faldmo 3 Report post Posted June 28, 2007 Hei, jeg synes du underreagerer litt nå, det er faenmeg helt forferdelig. Alltid noen som kjøper etpar stoler uansett og de går ALLTID i stykker. Kassene gikk aldri i stykker! Jeg vil ha kasser! hmmm, min første reaksjon nå er: "...ta med kasse selv? " Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted June 28, 2007 Har du vært på Roskilde noen gang? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted June 28, 2007 Har du link til solcelledrevet kjølebag? Hørtes utrolig kult ut (hvis det ikke koster en formue da) Vel.. for å være helt ærlig så var det mest ment som en artig kommentar til fattige ungdommer på festival-ferie. Jeg er nemlig ikke sikker på om de er i salg enda, men det var en student-bedrift (Cool SB) som har designet den, og prisen er satt til 1750,- kroner etter det jeg husker. Den har sågar oppladbart batteri som holder kjøle-effekten i gang i opptil 2 døgn uten sol. Prøv å kontakte Cool SB og hør om du kan teste en prototype Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 28, 2007 Har du vært på Roskilde noen gang? nei Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loxi 0 Report post Posted June 29, 2007 Så man får altså kjøpt partytelt der nede ja. Da er ikke de noe vits i å annskaffe her hjemme. Men en ting er sikkert. Gaffa og madrass skal jeg kjøpe i morgen! Drar ned på lørdag kveld selv. EDIT: Denne oppblåsbare madrassen, er den type bademadrass eller en slik som er ment for telting? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted June 29, 2007 EDIT: Denne oppblåsbare madrassen, er den type bademadrass eller en slik som er ment for telting? Ment for telting, soving. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted June 29, 2007 Hei, jeg synes du underreagerer litt nå, det er faenmeg helt forferdelig. Alltid noen som kjøper etpar stoler uansett og de går ALLTID i stykker. Kassene gikk aldri i stykker! Jeg vil ha kasser! hmmm, min første reaksjon nå er: "...ta med kasse selv? " min reaksjon til det er "hvorfor"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimnar 0 Report post Posted June 29, 2007 Hvordan er det forresten å ha med en helflaske Sambucca hjemmenfra? Er det Pol der nede uten 1000 meter kø? Vært i danmark noen gang før? Fins ingen Pol der.....selger sprit å øl på bensinstasjoner døgnet rundt, samme med daglivare butikker og godteri butikker o.s.v... Men for all del, let ett polet når du kommer . Gå gjerne å spør etter det ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
LARS1 0 Report post Posted June 29, 2007 (edited) Har da hvert på pol i Danmark før, de kaller det ikke det,å det lå såklart i et kjøpesenter rett ved lekebutikkene. Men det var en butikk med bare vin, sprit, og øl i Riktig nok var det litt mindre stivt en her i norge da, var nesten som en bar. Edited June 29, 2007 by LARS1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nixon 0 Report post Posted June 29, 2007 Hadde en pro løsning på å holde ølet kaldt med kasser: Grav et hull i bakken (i forteltet) som såvidt passer kassen. Funker overraskende bra, og går sikkert med bokser óg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sullings 0 Report post Posted June 29, 2007 Flere tips for kald øl på roskilde plx! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted June 29, 2007 nå er det da ikke så jævlig vanskelig å ta toget inn til byen og hustle med seg et par kasser billig bayer da! Der har de også freshe stoler og alt annet du kunne trenge. no stress, husk billett og spenn Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted June 29, 2007 PAKKLIZT Støvler Telt Bord Stol (kjøpes i morgen) Luftmadrass (kjøpes i morgen) Klær Svarte plastikkposer Monitas Regntøy Billetten! Voldte...eh ducktape Etter og ha sett tips her så må vi også ta med Strips Leatherman Hadde også vært nice med endel tips for å holde ting kaldt osv. Vi har tenkt og bare grave i jorden eller no Dette blir så evig kult! 5 stykker i en Opel Astra 1.7 Diesel! Yeah! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted June 30, 2007 Skal nedover for første gang selv.En ting er sikkert. Du får ikke nok sorte søppelsekker! Skal sørge for at alt ligger tørt hele tiden. I tillegg er vel alt a vstøvler og regntøy nødvendig Er dette en slags skult melding om å ta med kondomer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted June 30, 2007 Nei, det betyr at man bør ta med mange sorte søppelsekker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted June 30, 2007 Ok, nå trenger jeg en ... anyone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 1, 2007 alltid til disposisjon for deg, kjære. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted July 1, 2007 Takk Hvem er du forresten? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted July 1, 2007 cs:s gamer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted July 7, 2007 Ah, Red Hot chili Peppers spiller idag, alle som er der MÅ få det med seg, kom meg ikke i år Quote Share this post Link to post Share on other sites
AgeZer 0 Report post Posted July 7, 2007 :D Så sinnsykt passende for roskilde iår. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Krigsmaskin 6 Report post Posted July 10, 2007 Ah, Red Hot chili Peppers spiller idag, alle som er der MÅ få det med seg, kom meg ikke i år RHCP sugde. Quote Share this post Link to post Share on other sites