Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

Vitser og gåter

Recommended Posts

Hørt om mannen som møtte Amundsen på Stortorvet? "Hvor skal du hen da?" "Jeg skal til Grønland" :D

Hvordan kan man skrive 25 ved hjelp av åtte 4-tall?

4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4/4

Du har juksa!! Brennsikker! :D

NEI, jeg juksa ikke. Det kan jeg love med hånda på det norske flagget

OG jeg kan ta en"gåte": få utrykket 10 øre = 10 kroner til å stemme

Haha, ja vel, ta neste da :D

Den enkleste gåten som finnes:

Hva er det som går og går, og aldri kommer til døra?

Morra di! Hu er så feit at hu sitter fast i gangen.

evt:

Morra di! Hu er så dum at hun ikke kommer seg av tredemølla.

Nisse: 1 menneskeøre er verd 1 krone på svartebørsen.

Hvordan deler man 12 i to like store deler, slik at den ene delen blir 7?

sdasdav3.jpg

Haha, du skal ha for kreativ løsning, men er nok ikke helt rett nei. Begge delene skal jo være like ' /> Men du er nesten inne på rett spor body

på den og greia: den har du tatt fra Typisk norsk. "På skiltet burde det være større mellomrom mellom Adam og og og og og Eva."

Haha, du skal ha for kreativ løsning, men er nok ikke helt rett nei. Begge delene skal jo være like ' /> Men du er nesten inne på rett spor div

jeg skal tenkte det ut, men prøv på min. Du har min respekt om du klarer den

på den og greia: den har du tatt fra Typisk norsk. "På skiltet burde det være større mellomrom mellom Adam og og og og og Eva."

Nja, egentlig ikke, har den fra en bok fra '56, så tviiiler. Heller sannsynlig at Typisk norsk har den fra samme kilde som meg :D Men gj! Blowjob til deg!

Deling av 12 står fortsatt :D

Nytt sidequest:

En mann går med en trillebår med ballonger fra Langtvekk til Huttiheiti på 80 min. Når han går tilbake samme vei, med samme gjennsomsnittsfart, bruker han 1 t og 20 min. Hvordan går det ann?

jeg skal tenkte det ut, men prøv på min. Du har min respekt om du klarer den

Skulle så gjerne, men nå har jeg lett gjennom tråden her fire ganger, kikket gjennom alle de siste postene dine, men jeg finner faen meg ingen oppgave. Er det slik at jeg har din respekt hvis jeg finner den elns?

Edit: wtf? Er det noe dobbelpostfilter?

Edit2: :D Går ikke ann å dobbelposte biggrin.png

FU! Altfor kjapt, ikke godkjent! :D

Ny: (vanskelig)

En mann hadde en stor vannbeholder, hvor det rant en enkelt dråpe vann hvert kvarter. Under beholderen satte han en flat skål 80 cm i diameter og så dyp at den kunne romme 40 000 drypp. Det første dryppet falt den 15. juni kl 9. Når blir skålen full?

En flat skål?

Var det meninga at folk skulle tro det var vanskelig fordi du satt vanskelig bak? Og dermed ville de tro det og ikke tenke på at løsningen var så enkel som den var.

Nah, you´re minds been off messing with you kiddie. Har ingenting med utformingen av skålen å gjøre.

Skulle så gjerne, men nå har jeg lett gjennom tråden her fire ganger, kikket gjennom alle de siste postene dine, men jeg finner faen meg ingen oppgave. Er det slik at jeg har din respekt hvis jeg finner den elns?

her er den igjen: "få utrykket 10 øre = 10 kroner til å stemme"

6. august kl. 1, året etter.

Hvis det ikke er snakk om aldri, pga fordampning :D

Den andre vellyktete tråden min...!!!...

:D

To måker møtte hverandre i luften. Så sa den ene: "Hei" sa den andre. (Poengløs vits ftw :D )

A woman came walking into a bar. There was only one person inside and he was all naked and his dick was stiff. On his dick he had a bag of nuts. "What the hell are you doing!?!" the woman said. The guy looked up at her and said "Can't you see I'm fucking nuts and there is nothing you can do about it."

Edited by Roll-X

I Danmark står det et hus av tre. Dette er ganske uvanlig i Danmark, ettersom det er dårlig med skog der. Huset er malt off-white med et hint av vanilje. I dette huset bor familien Pedersen. De har en hund - en skotsk høylandsterrier, faktisk. Waldemar heter han. Han liker ikke kilt, og ble kastrert hjemme med den danske varianten av ostehøvelen. Huset har kjeller, første etasje, andre etasje og loft. Kjelleren har egen inngang, og leies ut til en fyr som heter Mahmoud. Mahmoud har to kaniner, begge er hunner.

Hva ligger under tagetage?

Det er viktig å finne ut av hva som er relevant informasjon