Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kurre

Prone and Cover 3

Recommended Posts

filmen var ikke dårlig, men brå slutt, og ikke så bra frags, du kan vel få 6/10

Edited by Nommis

POP er en klan jeg etablerte for en stund tilbake, POP stod ikke for noe på den tiden, men e4tter som vi fikk inn flere medlemmer så tenkte vi at vi kunne la det være noe, så POP = PlayerS of PlayerS. Vil takke =POP= Sivert for et fengende navn!

POP spiller public!!!!!!! litt 5on5 og litt 8on8 :Dbiggrin.png:D

POP er en klan jeg etablerte for en stund tilbake, POP stod ikke for noe på den tiden, men e4tter som vi fikk inn flere medlemmer så tenkte vi at vi kunne la det være noe, så POP = PlayerS of PlayerS. Vil takke =POP= Sivert for et fengende navn!

POP spiller public!!!!!!! litt 5on5 og litt 8on8 :Dbiggrin.png:D

Hørt at han Sivert er sykt bra med alle jallavåpen på standard-posser public

rofl, kan jeg være med???????? :D:Dsmile.png:D

invite only, sorry

=POP= har også sine mørkere sider! :D Muahahahahaha! *host tyske publicservere host*

og han sivert en en skikkelig jævel :D og myten er at han er broren til runar og faren til glenno... men ingen vet fo sho!

Dragon927 er jo deg, kurre. Og jeg vedder på at rofldragon er rglaf :D

RoF1Dragon er vel Skauren, såvidt jeg vet.

Dragon927 er jo deg, kurre. Og jeg vedder på at rofldragon er rglaf :D

RoF1Dragon er vel Skauren, såvidt jeg vet.

Er nok det ja..

Syntes folk er relativt strenge her, redigeringsmessig var den meget bra, nice musikksynch gjennom hele filmen og musikkvalgene passet til onscreen action. Mange fine frags også, men ikke noe å hoppe i taket over. Bildekvaliteten holdt en veldig høy standard.

6/10 - frags/variasjon trekker ned, nice redigering og musikksynch trekker opp :D

Deler er frapset i 1280x1024 fullsize :D så kvaliteten burde være bra ja ^^

men ser i ettertid at fragsa var litt lite varierte... men jeg lærer for hver gang! og neste gang jeg bestemmer meg for å lage film, blir det nok et litt større projekt, som går over lengre tid (tipper jeg skal ha ny HDD og som takler så masse frapsing :D )

Takk for all kritikk alle sammen :D

Regner med at mange av karakterene som er gitt her er ment som en spøk.. :D 1/10, 2/10 o.l. er ihvertfall rimelig weird å si uten skikkelige argumenter.

Jeg synes ihvertfall filmen var langt over middels, og en sterk 6/10 er på sin plass her.

Deler er frapset i 1280x1024 fullsize :rolleyes: så kvaliteten burde være bra ja ^^

men ser i ettertid at fragsa var litt lite varierte... men jeg lærer for hver gang! og neste gang jeg bestemmer meg for å lage film, blir det nok et litt større projekt, som går over lengre tid (tipper jeg skal ha ny HDD og som takler så masse frapsing :rolleyes: )

Takk for all kritikk alle sammen :rolleyes:

ye - det syntes litt at fragsa var fra en relativt kort periode(1mnd ellns?) men du burde absolutt fortsette med å lage filmer, imo blir du bare flinkere for hver film :rolleyes:

Altså jeg synes at hvis zpam sin fikk 7/10, så bør denne også få det. :rolleyes:

Redigeringsmessig er den bra, selv om det ser ut som det er første gangen du bruker mange av effektene. Fragmessig var den kjedelig. 4/10

Sign in to follow this  

• Create New...