Kurre 0 Report post Posted June 25, 2007 Da var siste tilskuddet til serien min ferdig. Dette er en 1. pers inf film, frapset fullsize i 1024x768! så kvaliteten skal det ikke klages på ' /> den inneholder opptak fra både 5v5 og 8v8. så det er ikke bare en karkand film Dette er nok den siste filmen dere kommer til å se fra meg på BF2 fronten og jeg håper dere liker den ' /> [url= (500 MB grunnet veldig fin kvalitet ) Mulig det kommer flere mirrors senere. Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 25, 2007 du sug *laster* Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted June 25, 2007 Tja, jeg gjespa litt. Usikker på om det var pga filmen eller at jeg er trøtt, men. Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted June 26, 2007 1/10 Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted June 26, 2007 ska laste. Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 26, 2007 2/10 kanskje? Var ikkeno i denne filmen som fanget oppmerksomheten min, kjedelig redigering, middelmådige frags og ellers kjedelig, imo dårligste du har gjort. Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted June 27, 2007 Sett det.. 3/10 Du fAr pluss for redigeringen. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted June 28, 2007 Sett det meste filmen inneholdt før. Sitter liksom igjen med tanken "Var det alt". Desverre. Var infdelen tatt fra bare en kamp? Så 2-3 navn som kom opp igjen og igjen og igjen. Ble ganske kjedelig da. 3/10 Share this post Link to post Share on other sites
*Alpha_Norway* 0 Report post Posted June 30, 2007 2/10 Dessverre - Kjedelig! Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted June 30, 2007 Skal dette være en spøk? Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted June 30, 2007 Jeg vet hva dette er, men hva er du? Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted June 30, 2007 Jeg vet hva dette er, men hva er du? Jeg er ikke en spøk ihvertfall.. Share this post Link to post Share on other sites
goldspray 0 Report post Posted June 30, 2007 Skal dette være en spøk? filmen eller kommentarene du sikter til? Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted June 30, 2007 Filmen. Kommentarene seff btw, ser ut som om hauger har brutt "pakten" sin? Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted June 30, 2007 2/10Dessverre - Kjedelig! Utdyp plx Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted June 30, 2007 Filmen. Kommentarene seff btw, ser ut som om hauger har brutt "pakten" sin? Filmtriks vettu Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted July 1, 2007 (edited) Synes filmen var bra jeg Positivt: - Fine frags - @03:08 ---> får vite hvem RofLDragon er (iallfall nesten) - Cola-fargen > Solo-fargen Hadde litt _så der_ forventninger når det begynte, men når gulfargen kom sprutet det serr cola over hele skjermen. Latterlig vel, jeg satt og drakk solo på lanet, tok en titt på flaska og plutselig gikk en tanke gjennom hodet mitt : "lol, denne brusen har jo samme farge som filmen til captiva" Cola ftw Negativt: - Brå slutt - For "hard" når du byttet musikk Edited July 2, 2007 by Redhead Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted July 2, 2007 Om Benz1n følger nøye med får de og vite hvem Dragon927 er :D Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 2, 2007 Hittil har jeg trodd det var deg, har jeg tatt feil? /ser filmen igjen btw, jeg vil gi den en 5'er Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted July 2, 2007 Dragon927 er jo deg, kurre. Og jeg vedder på at rofldragon er rglaf Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted July 2, 2007 Og hva står POP for? Share this post Link to post Share on other sites
aaa 0 Report post Posted July 2, 2007 Har egentlig hele tiden hatt en mistanke om at RofLDragon er rglaf, men er ikke _helt_ sikker... Share this post Link to post Share on other sites