Slider 0 Report post Posted June 25, 2007 syns at den ble litt treig. ikke at det er lett å holde noe særlig tempo med sniping, men ellers godt jobba Ullteppes "tråd": Mitt beste filmøyeblikk må ha vert ganske nylig da gismo slapp filmen sin. Endelig noe annerledes enn alle karkand inf-filmene Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted June 25, 2007 Overgangene i filmen var for og få mere "naturlige" overganger mellom de forskjellige seksjonene i filmen slik at man ikke får "sjokkovergangsyndromet". Grunnen til at jeg brukte så lang tid var mye fordi jeg måtte lære meg og skikkelig bruke vegas og ikke bare klippe og lime teknikken. Ok, ang. unlocks , greit at unlocks som regel er overpowered på mange klasser, men der skiller sniper seg ut, det er den eneste klassen som får dårligere/like gode våpen unlocka. F.eks L96A1, den er hverken bedre eller værre enn M24, forskjellen er så si bare siktet. M95 derimot har mye kraftigere random deviation en noen av riflene, den er faktisk vanskeligere og treffe med enn M24 og SVD. Så greit at jeg bruker unlocks, men det er ikke på nær samme forskjellene som og bruke Medic unlocks. Det skal sies også at jeg har ikke staget noe som helst i filmen, alle overganger og alle frags er gjort på pub/war servere, det var noe som virkelig var utfordrende og få til. Hvis noen her f.eks ikke liker Fly/sniping eller andre ting, så heller kommenter på andre ting i filmen, med og lage den så variert håpet jeg på og få laget en "noe for alle" film. All ukonstruktiv kritikk ignorerer jeg, alt som er konstruktivt leser jeg og tar til meg. Takker for fine konstruktive tilbakemeldinger fra enkelte Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted June 26, 2007 Enig med blitz. En annen ting jeg fant VELDIG irriterende er at du klipper bort så tidlig i slutten av klippet, man rekker så vidt å se den siste fraggen før neste klipp kommer. Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted June 26, 2007 Hvis noen her f.eks ikke liker Fly/sniping eller andre ting, så heller kommenter på andre ting i filmen, med og lage den så variert håpet jeg på og få laget en "noe for alle" film.All ukonstruktiv kritikk ignorerer jeg, alt som er konstruktivt leser jeg og tar til meg. Takker for fine konstruktive tilbakemeldinger fra enkelte Vel, du vil jo ha kritikk på hele filmen din vil du ikke? alt annet er jo bare ignorant, "kommenter de delene av filmen du likte" ? Slipper man en film som er såpass variert som denne må man forvente å få kritikk, både på de delene folk liker og de de ikke liker. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted June 26, 2007 Tjah. Hva skal jeg si. Jeg synes at i forhold til de forventningene du selv har bygd opp til denne filmen at den var skuffende. Selve tittelen tillater endeløs drømming om spillets utvikling og din utvikling som spiller og andre fantete varianter av evolution. Istedenfor kommer et merkelig sammensurium av skikkelig fete sniperfrags, dårlige inf frags @ kark, middelmådige flyfrags, og et par lucky tankshots? Du får unnskylde, men jeg hadde ærlig talt veldig høye forventninger til filmen, mest på grunn av at du har hypet den opp i forkant av release. For å summere opp: + Redigering (du begynner å mestre vegas ganske bra) + sniperfrags + kreativ vri på intro og outro samt dansen i midten + flotte pixels - dansen i midten og intro og outro blei for lang. - inf delen - laaang film - sporadisk sortering av klipp 5/10 jeg tror du er på rett vei. Du har masse potensiale, og selv om captiva sine filmer er en halv milliard ganger bedre redigert, så foretrekker jeg dine innholdsmessig. sådesså Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted June 26, 2007 Absolutt mye bedre enn alt annet du har laget Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted June 26, 2007 Hvis noen her f.eks ikke liker Fly/sniping eller andre ting, så heller kommenter på andre ting i filmen, med og lage den så variert håpet jeg på og få laget en "noe for alle" film.All ukonstruktiv kritikk ignorerer jeg, alt som er konstruktivt leser jeg og tar til meg. Takker for fine konstruktive tilbakemeldinger fra enkelte Vel, du vil jo ha kritikk på hele filmen din vil du ikke? alt annet er jo bare ignorant, "kommenter de delene av filmen du likte" ? Slipper man en film som er såpass variert som denne må man forvente å få kritikk, både på de delene folk liker og de de ikke liker. Seff er det fritt fram på hva man kan kommentere på, men ikke sant om man allerede misliker noe vil kritikken preges av det også, det gjelder i de fleste tilfeller. Og ikke sant om man liker noe, så krever man mere av det pga. man mest sannsynlig har sett mye filmer og slik om det man liker, der er det fint at folk kommenterer. Som f.eks inf delen, jeg prøvde ikke gå for kill streaks og slikt, heller litt spesielle/artiger frags ( som få Hs når man så si skyter i veggen ). Men ikke sant som du selv "Du misliker meg mest av alle bf2 spillerne", så jeg regner med kritikk og slikt som kommer fra deg preges av det, og det skal svært mye til for meg og snu noe slikt, ikke at jeg prøver heller. Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted June 26, 2007 Hvis noen her f.eks ikke liker Fly/sniping eller andre ting, så heller kommenter på andre ting i filmen, med og lage den så variert håpet jeg på og få laget en "noe for alle" film.All ukonstruktiv kritikk ignorerer jeg, alt som er konstruktivt leser jeg og tar til meg. Takker for fine konstruktive tilbakemeldinger fra enkelte Vel, du vil jo ha kritikk på hele filmen din vil du ikke? alt annet er jo bare ignorant, "kommenter de delene av filmen du likte" ? Slipper man en film som er såpass variert som denne må man forvente å få kritikk, både på de delene folk liker og de de ikke liker. Seff er det fritt fram på hva man kan kommentere på, men ikke sant om man allerede misliker noe vil kritikken preges av det også, det gjelder i de fleste tilfeller. Og ikke sant om man liker noe, så krever man mere av det pga. man mest sannsynlig har sett mye filmer og slik om det man liker, der er det fint at folk kommenterer. Som f.eks inf delen, jeg prøvde ikke gå for kill streaks og slikt, heller litt spesielle/artiger frags ( som få Hs når man så si skyter i veggen ). Men ikke sant som du selv "Du misliker meg mest av alle bf2 spillerne", så jeg regner med kritikk og slikt som kommer fra deg preges av det, og det skal svært mye til for meg og snu noe slikt, ikke at jeg prøver heller. Synd du ser det slikt, for hva filmen angår driter jeg i om jeg syns du er en tulling tbh, all kritikk er nøytral fra min side. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 26, 2007 Til å ha brukt så enormt med tid og krefter, samt hypen - så ble jeg skuffa... Evig lang intro, med grusomt kjedelig publicflyging... Snipinga var konge, som vanlig. Og resten var helt greit egentlig. Artig slutt. Tror du glemte å kreditere Vangelis i rulleteksten. Altså sangen når duden kommer til 'himmelen' er Vangelis - Conquest of Paradise. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted June 26, 2007 Najs! 8/10 Alt som kan sies om +/- er nok sagt fra før Share this post Link to post Share on other sites
JoX 0 Report post Posted June 27, 2007 4/10 + Helt greit redigert + Mer variert film + Pixling - Snipinga var dønn kjedelig - Flydelen kunne du skippa - Introen var for lang (gadd ikke engang se outro) - for lang film - heia public - Dansen Fiks all den infinga, snipinga, skyte ned heli med tanks og flyshiten osv mot en god klan, som velocity, te4m, redsky, you name it så skal jeg si at jeg blir imponert, men sry. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted June 27, 2007 En ting forresten som kanskje bør nevnes (host) som flere kan tenke over, er ikke alltid så smart å oppgi hvor lang tid du har brukt på prosjektet. For det første er det et tragisk dårlig mål på hvor mye som ligger bak filmen, siden klippehastighet og workflow er svæært varierende fra person til person. For det andre så kan det gi signaler du ikke vil sende ut, for med amatørproduksjoner blir det gjerne som å oppgi at du har brukt 1 minutt på å løpe 60-meteren. Med mye frem og tilbake ender man gjerne opp med ett produkt som kunne fort vært ferdigstilt på hvertfall halvparten av tiden med mer effektiv jobbing. For å si det på en annen måte, du har brukt over 20 timer pr. minutt film. Bare et tips til fremtiden Share this post Link to post Share on other sites
*Alpha_Norway* 0 Report post Posted June 29, 2007 (edited) LOOOOOOOOOOOOOL! Når du tok chopperet med M95 på dragon var jeg andre pilot, :D Edited June 29, 2007 by *Alpha_Norway* Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 29, 2007 Faen så negative folk er da ! Synes den filmen her var UTROLIG bra jeg. En av de bedre her på bruket. Der du ikke ser en forbanna ting hele tiden, men variasjon. Og det var mange utroligt fine kills. Fks, ta ut heli med fly bomber eller Anti tank rakett over hele forbanna mapet Og genial avslutning!!! Filmen var rett og slett nydelig gjennomførbart og anbefales til alle andre her. Terning : 8/10 Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted July 3, 2007 Begynner å bli en stund siden jeg så filmen, men det jeg husker er at det var alt for lang og kjedelig fly-intro, men redigeringa var nydelig, og mange fine frags selvfølgelig. 8/10 fra meg også. Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted July 14, 2007 Fin film, fine kills, flott redigering også Share this post Link to post Share on other sites
LsyYEAH! 0 Report post Posted July 15, 2007 snipinga var morsom, RATS fikk sår stuss, tank var moro, flydelen ble litt langdryg og i lengste laget. dansinga var totalt usaklig, og derfor ganske moro. Share this post Link to post Share on other sites
MaTh!aS 0 Report post Posted July 17, 2007 Ql film, høy kvalitet Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted July 17, 2007 4/10+ Helt greit redigert + Mer variert film + Pixling - Snipinga var dønn kjedelig - Flydelen kunne du skippa - Introen var for lang (gadd ikke engang se outro) - for lang film - heia public - Dansen Enig med Jox her gitt. Jeg mener, en fragmovie på 21minutter??? Da skal den ha en handling, historie, og characters med store pupper som vi faller for underveis - jizez, det er like langt som en simpsons eps. liksom... Jeg har ikke sett en eneste film fra deg som har vært det spor underholdene og gikk vel inn før denne filmen med en skepsis, samt et lite håp på at denne kunne være hakket bedre enn de forrige. men nei... Du fortsetter i samme sporet og lager enformige, publicprega kjedelige langdryge filmer som du alltid har gjort. Ja, du er flink med sniperen, vi har skjønt det, det skjønte vi etter film nr. 1 - nå trenger vi litt mer enn det. Synd å se at "evolution" ikke passet denne filmen at all, for dette var kun nok en kjedelig sniperfilm, krydra med litt middelmådig publicfrags som inf og i HW. 3/10 Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted July 18, 2007 Voldsom så kravstore folk skal være. Foruten om 3 frags med medic public samt noen At frags er resten av infinga fra Clanmatcher = Ikke public I og med at vi allerede har Tanker i klanen blir det Public frags med Tanks. Jeg kan en del Pixler som er fin og ha i Clanmatcher, men litt av grunnen til at jeg tok pixlinga public var pga. at enkelte av clanpixlene er etter det jeg tror svært lite brukt og få som kan, synes det er greit og ha noen små "hemmeligheter" da. Flyvinga er man omtrent nødt til og ta public om man ikke spiller masse 12v12, noe som vi i Soap ikke gjør. Vet ikke med dere men og ta HS på en helipilot i lufta i full fart er ikke noe som er særlig lett og det er mange aspekter ved sniperen jeg bruker i Evolution som jeg ikke har brukt tidligere. Greit at jeg ikke er den beste Infen/tankeren/flyveren/pixleren eller sniperen, men filmen var ment for og vise at jeg kan mere enn bare 1 ting, samt og få med noen frags som kan kategoriseres som "kule". Etter og ha sett igjennom en del kommentarer på forskjellige filmer her så har jeg konkludert med at om man skal lage en film som alle liker må man gjøre ting som absolutt aldri er gjort før i clanmatcher og mot high-skilla spillere for at det i det hele tatt skal ha noen positiv effekt på enkelte her på forumet. Men uansett det er flere som liker filmene mine enn som ikke liker dem, så jeg er uansett fornøyd. Share this post Link to post Share on other sites
oteren 0 Report post Posted July 19, 2007 Topic stenges, nå må jeg gå ut en tur, men når jeg kommer tilbake skal det ryddes og bannes. Ha en fin dag! Edit: Hmm, ikke værst, vi klarte å halvere topicen jo, ikke værst i det heletatt! ....... Seriøst. Man kan kritisere en film uten å blande inn en haug med personangrep. Man kan kritisere en film uten å starte en ekstrem pissekonkurranse over hvem som er flinkest å treffe med ak'n. Om du mener du er så innmari mye bedre, så får du lage din egen film. Når det er sagt, så kan man selvfølgelig kommentere filmen og peke ut ting du ikke likte. http://www.battlefield.no/forum/index.php?...t&p=1860708 av f0cx er et bra eksempel på en mer eller mindre 100% negativ post som er lagt frem på en saklig måte. Når det er sagt, så trenger du ikke skrive om hvor pro du er i annenhver post xkullx, la heller filmen din tale for seg. Og bare for å gjøre dette ekstra spennende, så utlover jeg herved en førstepremie til førstemann som forsurer denne topicen igjen! Nemlig en to ukers ferie på pinebenken, drinks not included (dessverre:(). Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted July 20, 2007 Topic stenges, nå må jeg gå ut en tur, men når jeg kommer tilbake skal det ryddes og bannes.Ha en fin dag! Edit: Hmm, ikke værst, vi klarte å halvere topicen jo, ikke værst i det heletatt! ....... Seriøst. Man kan kritisere en film uten å blande inn en haug med personangrep. Man kan kritisere en film uten å starte en ekstrem pissekonkurranse over hvem som er flinkest å treffe med ak'n. Om du mener du er så innmari mye bedre, så får du lage din egen film. Når det er sagt, så kan man selvfølgelig kommentere filmen og peke ut ting du ikke likte. http://www.battlefield.no/forum/index.php?...t&p=1860708 av f0cx er et bra eksempel på en mer eller mindre 100% negativ post som er lagt frem på en saklig måte. Når det er sagt, så trenger du ikke skrive om hvor pro du er i annenhver post xkullx, la heller filmen din tale for seg. Og bare for å gjøre dette ekstra spennende, så utlover jeg herved en førstepremie til førstemann som forsurer denne topicen igjen! Nemlig en to ukers ferie på pinebenken, drinks not included (dessverre:(). Hvor mange filmkritikere tror du er store hollywood regissører egentlig? Ikke mange ..på samme måte blir det litt søkt å kjøre en jantelov som tilsier at man ikke har lov til å ha en mening om noe hvis man ikke kan bedre selv. Det er ikke en holdning som oppfordrer til diskusjon, og meningsytring, heller tvert imot. Greit at du rensker opp i flame - men gidd servere trussler med forretten - det gagner ingen. Share this post Link to post Share on other sites
*Alpha_Norway* 0 Report post Posted July 31, 2007 De fleste her på bf.no er jo bare best i bf2 og filmmaking klart. I hver eneste filmpost er det jo knag og flaming Så btw Evolution en gang til. Var faktisk bedre nå, kjapp med rifla men slow med jets No fence m8! Share this post Link to post Share on other sites