Sign in to follow this  
xkullx

Evolution

Recommended Posts

Endelig, etter og ha surret i vegas lengre enn jeg strengt tatt ville selv, er filmen ferdig.

Størrelsen er 431 Mb og kvaliteten er svært bra.

Link :www.vbors.com/xkullx

Håper den faller i smak

Mvh

xkullx

Edited by xkullx

Syns den var utrulig bra, variert og fin redigering.

+ for sjuke pixler og frags

9/10 :D

Du tok meg, husker det godt. jeg skulle komme å knife deg vettu, trodde du lå lengre borte, med flagget. Håpa på en liten sneaky sneaky ninja knife kill, også snipa du meg :D

Uansett, filmen var insane! Loads med redigerings skills, nydelige frags, du har virkelig klart det, du har underholdt meg hele tiden, til og med creditsen ( som vanligvis er BORING) biggrin.png

ja var en veldi bra film, men infinga var ikke så bra, men det var morro når du eide [RATS], ellers var allt bra :D 8/10

Edited by Nommis

Prøvde ikke og gå så mye for ownage kill streaks og slikt, heller mere spesielle frags, det var det jeg fokuserte mest på med infinga.

Kunne greit hatt med 5 frags killsstreak, men det har blitt gjort tusen ganger før, og alle har sett det.

:D

utvilsomt mange syke frags- det skal du ha, særlig pixlingen var sweet:)

stort sett bra redigering også, fin intro (selv om 58 timer vel var litt i overkant? ' />)

Anyway, det er for meg enkelte momenter som trekker noe ned:

*for lang- 21 minutter er for mye selv om det er variert materiell som presenteres, 15 min burde vært absolutt max-tid inkl outro/intro. Du kunne med fordel kuttet noe, f.eks var mange av flyscenene ikke noe spesielt interessante imo, og sniperscener der du raskt bodyshooter og avslutter med pistol kunne også godt vært kuttet . I tillegg kunne du klippet litt strammere, er en bagatell, men synes du som oftest tar med litt for mye før killet, og venter akkurat litt for lenge etter man ser "killed" messagen før du går videre til neste klipp (sniper-delen,) noe som jeg føler trekker ned tempo litt. Kunne også vært fint med litt varisjon i tempo, feks kjøre noen av de syke langskuddene i litt slow-mo for så å kjøre en del raske hs rett etter hverandre.

*litt rotete- vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men følte bare at det ble litt rot av og til, i den forstand at det ble mye bytter, først fly, så sniper, inf, fly igjen, sniper igjen, inf igjen, pixel, sniper igjen osv, kanskje kunne du ha samlet scenene litt mer? Ingen stor sak, var bare et inntrykk jeg satt igjen med p

Er kanskje litt pirkete, men, som sagt, masse utrolige kills, og absolutt en god film smile.png

Masse sykt fete sniperfrags og pixler! ' /> og redigeringa var også veldig bra. overgangene mellom de forsjellige delene (sniking --> infing etc...) var også fete! musikken var ok (marilyn manson sangen er litt oppbrukt)

Fly delen kunne du klart deg uten... den var ikke så fet og den gjorde egentlig bare filmen lenger enn den trengte å være. tank delen var ok p

8/10 for min del, grunnet enorme sniperskills og skikkelig fin redigering smile.png

+ Fin intro. masser av fine frags, variert, bra redigering hele veien.

- Den ble litt i lengste laget.

= 8/10

+ Fine overganger mellom inf/tank/fly/pixling etc etc

+ Greit Redigering

- alt for mye døtid

- kjedelig sniper-del

- kjedelig fly-del

5/10

+mange fete frags

+fin redigering

+godt variert

-introen ble litt lang

-selve filmen ble også litt lang

-syns fly delen kunne vært droppa

8/10

genialt med den slutten da han kommer til himmelen

+ fin redigering

+ mange fine kills

- litt lang

- Lang intro

7,5/10

Lurer på hvor du hadde vært hvis du hadde begynt tidligere med spillet, for du har en sykt bratt læringskurve. Ser det både på spillinga og redigeringa di at du lærer fort. Var meget pen film, virket ikke så lang som den var, er detaljer som kunne vært bedre, men helhetsinntrykket er uansett veldig bra. Du har variasjon, _syke_ frags/pixels, litt slapp klipping kanskje, kunne vært litt strammere der, men det er veldig godt jobba! :D

Han har spilt siden release. Var pro i cs og quake. Iallefall det jeg har hørt :D (?) Om jeg ikke tar helt feil.

Han har spilt siden release. Var pro i cs og quake. Iallefall det jeg har hørt :D (?)

På xkullx kontoen:

Enrollment Date 2006-12-06 18:42:00

+ Fine overganger mellom inf/tank/fly/pixling etc etc

+ Greit Redigering

- alt for mye døtid

- kjedelig sniper-del

- kjedelig fly-del

5/10

Enig.

Forøvrig syntes jeg folk her på bruket misbruker tall som 8/10, 9/10 og 10/10

8/10 er svært nærme det perfekte, altså rett å slett en SVINGOD film

9/10 er så bra at det bare er å himle med ballene, helt perverst

10/10 burde være en once in a lifetime situasjon, helt sinsykt altså, her på bruket deles 10/10 ut over en lav sko. to bad :D

men ellers enig med blitz, vil legge på at introen faktisk var meget bra også, tho litt lang.

5/10

..med en svimlende hastighet på 30kb/s så drøya jeg denne nedlastinga :D

Sign in to follow this