Conkerit 0 Report post Posted February 11, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 1, 2012 Tarjei :D:D:D:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted March 19, 2012 Et lite bilde av meg i avisen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted March 19, 2012 Du casta ikke ''fear'' på den istan da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted March 19, 2012 Fear immune Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted March 19, 2012 sup guys! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 20, 2012 Et lite bilde av meg i avisen Hahahhah, var det deg!? Husker jeg leste det der. Flaks med skillsa da, gz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 20, 2012 (edited) Etter mine bidrag på slagmarken og som ivrig nyhets-skribent, en iherdig innsats i community og ønske om å gi alle gamere server versslitet, så laget svenskene en film om meg Dessverre ble jeg helt i feil land, det var svært få i Norge som la merke til hva jeg/vi forsøkte å gjøre *sarkastisk* Edited March 20, 2012 by cri74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted March 20, 2012 Etter mine bidrag på slagmarken og som ivrig nyhets-skribent, en iherdig innsats i community og ønske om å gi alle gamere server versslitet, så laget svenskene en film om meg Dessverre ble jeg helt i feil land, det var svært få i Norge som la merke til hva jeg/vi forsøkte å gjøre Omg old! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted March 20, 2012 Et lite bilde av meg i avisen Hahahhah, var det deg!? Husker jeg leste det der. Flaks med skillsa da, gz! Haha, neida dessverre tulla jeg bare, men håper jeg ga noen et lite lolz Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 20, 2012 Omg old! Show ur face Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 10, 2012 Må skryte av min nye spray ingame 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted April 11, 2012 Haha nice! Meg til venstre, sammens med Cookie på The Gathering under BF3 compo, sammens med Clan BSE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted April 11, 2012 Stilig bilde Night Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted April 11, 2012 Dere da Quote Share this post Link to post Share on other sites
HEGGIS 4 Report post Posted April 13, 2012 (edited) TØFFE HEGGISARN Askergutten HEGGISARN HEGGISARN i en mer kjent stil på TG07 elns Mongofotball, men flink! Den gang da. DIGGER MEG SELV <3333333 Tenkte å gjØre om alt med en gang. Done. Edited April 13, 2012 by HEGGIS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted April 13, 2012 Omg old! Ti stille. Ta av deg lua, rett deg opp i ryggen, spytt ut tyggisen, sitt ned, hold kjeft og følg med. Uten gamlinger hadde ikke dette forumet eksistert. Om 20 år kan du se tilbake på din egen post og humre i skjegget mens du lurer på hvem den lille tølpern der var! Skål! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted April 14, 2012 (edited) Omg old! Ti stille. Ta av deg lua, rett deg opp i ryggen, spytt ut tyggisen, sitt ned, hold kjeft og følg med. Uten gamlinger hadde ikke dette forumet eksistert. Om 20 år kan du se tilbake på din egen post og humre i skjegget mens du lurer på hvem den lille tølpern der var! Skål! Misforstå meg rett: vitsen var omg old, ikke personen. Mye tyder på at jeg er eldre enn den avbildede unge herremannen. Edit: Ved nærmere ettertanke er jeg gjerne eldre enn deg også, siden jeg var på internett sist gang den videoen der var kul. Edited April 14, 2012 by Reinsdyret Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted April 14, 2012 GJETT HVEM!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted April 15, 2012 Gøy med AK i Vietnam ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 15, 2012 Omg old! Ti stille. Ta av deg lua, rett deg opp i ryggen, spytt ut tyggisen, sitt ned, hold kjeft og følg med. Uten gamlinger hadde ikke dette forumet eksistert. Om 20 år kan du se tilbake på din egen post og humre i skjegget mens du lurer på hvem den lille tølpern der var! Skål! Misforstå meg rett: vitsen var omg old, ikke personen. Mye tyder på at jeg er eldre enn den avbildede unge herremannen. Edit: Ved nærmere ettertanke er jeg gjerne eldre enn deg også, siden jeg var på internett sist gang den videoen der var kul. 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted April 17, 2012 Praktfullt fyllebilde, med hvitvin og alt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted April 18, 2012 Omg old! Ti stille. Ta av deg lua, rett deg opp i ryggen, spytt ut tyggisen, sitt ned, hold kjeft og følg med. Uten gamlinger hadde ikke dette forumet eksistert. Om 20 år kan du se tilbake på din egen post og humre i skjegget mens du lurer på hvem den lille tølpern der var! Skål! Misforstå meg rett: vitsen var omg old, ikke personen. Mye tyder på at jeg er eldre enn den avbildede unge herremannen. Edit: Ved nærmere ettertanke er jeg gjerne eldre enn deg også, siden jeg var på internett sist gang den videoen der var kul. 2009 Vel, selveid er veleid. Uansett hvordan det er, så nærmer jeg meg gåstol-alder. Det er alltid smukke pigebørn på bildene dine, HC. Akk, at være ung igjen ... Quote Share this post Link to post Share on other sites