Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
CaptivA

Stuntmen Legends

Recommended Posts

Har store forventninger til denne filmen. Men den virka lang, 44min :)

og den ble svær 1,4gb.

Menne håper den gir valuta for pengene..

*laster ned* edit kommer!

Frykter den blir for lang, men skal selvfølgelig sees. Ouch, 10 KB/s på medium quality torrenten =/ Jeg fikk best hastighet på download 1 på medium kvalitet, går på cirka 200 KB/S der. Veldig ustabil dog.

Et tips til evt. neste gang, del filmen med 15-20 seedere med god linje før release, så du har en vellseeda torrent å by på. :)

Merker bedre hastighet på superbtorrenten, men kommer ikke over 150 KB/s der heller. =(

ja håper det, 1.4 gig BURDE være psyko kvalitet.

Ligger på 300kb/s + på high quality på download 1 =)

Gleder meg, håper den blir bra! Blir som sagt kanskje litt lang, men hvis den er bra nok funker det fint det=)

Et godt råd.. last ned 1,4 Gb versjonen... den har helt vill kvalitet..

Setter på den over natta, men orker ikke begynne på den nå :)

T minus 40 minutes. :)

Setter den på nå jeg ^^ og gleder meg =)

Fy fader så bra film! fikk gåsehud av all den bra redigeringen og musikken!!

De 40 minuttene gikk fort. hehe

Bra jobbet av alle stunterne, mange kule stunt. :) :)

Å herre! Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Får vel ta det i punkter for å slippe å skrive en særoppgave om denne filmen.

• Først og fremst, sinnsyke stunts. Utrolig timing, dispiplin og ferdighet på stuntmennene
  • Veldig kreative stunt som jeg aldri hadde forestilt meg i min villeste drømmer
  • En behandling av battlerecorder som er langt over hva jeg tidligere har annsett som mulig
  • Redigeringsmessig er alt perfekt. Syncing som klaffer perfekt hver eneste gang, fargeretoner som gir perfekt stemning, perfekt bruk av effekter og transitions.
  • Musikkvalg er perfekt, om det ikke står i en hvers smak, passer det ihvertfall til filmen.

Kan sikkert fortsette å ramse opp, men her har du det jeg la mest merke til.

En annen ting jeg tenker på som seer, er at filmer som dette kan ikke regnes som en film fra et spill. Det må stilles på linje med filmer, ikke fragmovies som lages på gutterommet.

Eneste filmen jeg har sett hittil som virkelig fortjener 10/10

dæven nå gleder jeg meg!

^2k7lolol

Bruker du fortsatt Vegas og Sony pakka, Captiva, eller har du sett lyset og gått over til produksjons software? Jeg får vel fyre opp gamle "Olga" på stua, lære den en ting eller to om torrents å se hva du har kokt sammen nå. Gleder meg =)

så den på tg, utrolig nice film

Mye mer er lagt til i denne filmen en det som ble vist på TG.

lxr har sagt det som trengs. Den beste Battlefield 2 filmen noen sinne! GG!

HAHA.. takk =)

Bruker du fortsatt Vegas og Sony pakka, Simon, eller har du sett lyset å gått videre til produksjons software? Jeg får vel fyre opp gamle "Olga" på stua, lære den en ting eller to om torrents å se hva du har kokt sammen nå. Gleder meg =)

jeg bruker Sony Vegas. Og after effects til noen småting her og der.

Da har jeg sett den ferdig :)

For det første som alltid. Helt fantastisk redigering. Virkelig profesjonelt. Kameravinkelene er helt utrolig, de gamle battlefield 2 mappene får en helt ny glød i de viklene vi får se. Hvordan kameraene følger objektene er også helt ypperlig.

Stuntene: Her er det mye nytt. Likte spessielt:

*Plane freeze

*C4 staging

*Hello and byebye

*Blowaway

At dere har brukt lang tid på å få til mange av disse er absolutt forstålig. Ferdighetene her er helt utrolige.

Dessverre er det innimellom litt for lange sekvenser med gamle stunt på kubra dam.

Musikken var godt syncet og passende til mange stunt. Og ikke bare syretecno eller hva det kalles

Denne filmen er for god til å bli fremvist gratis på internett. Den burde gått til kinoen. Virklig profesjonell som virkelig få kan få det til. Her kan man ikke gi karkaterer. Dette ligner nemlig ikke noe annet som finnes idag. Den ligger som noen har påpekt på høyde med "A million dollar" film.

Denne filmen blir en legende innenfor gamefilmer.

Nydelig jobbet!

Edited by AgeZer

Ja, spør du meg ble den virkelig vellykket.

Det kommer frem at dere har brukt lang tid på denne!

Selv likte jeg C4 Staging best :)

Sign in to follow this  

• Create New...