Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
lurad

Sixpack?

Recommended Posts

gard ikke vår feil at du ikke får vekk magen, sry ass...

men uansett, tipper jeg trener mer enn deg;) og jeg slår deg på mange områder,og mitt fokus er ikke å være sterk,men vil fortsatt si at jeg er greit veltrent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nå har jeg heller en pensjonert gudekropp som Kleven ville kalt det. Etablert med 2 barn=mindre mulighet til å trene. Men kan fortsatt legge merke til sixpacken under det lille fettlaget jeg har.
Alle har tid til å trene - det handler om å prioritere.

Blir bedre når jeg flytter for meg selv om 2 ukers tid.

Fant fram Rollerblades'n igjen i går, og litt stiv i rompa og på utsia av låran. Er faktisk veldig bra trening. Trener hofter, mage og lår. Samtidig som man får frisk luft :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alltid moro å se de tøffe gutta gjøre narr av tynne folk som ser veltrente ut. Er de sure fordi de ikke klarer å få seg markerte muskler sjøl, eller er det en annen toskete grunn?
Har ingenting i mot tynne folk, jeg lar meg bare ikke imponere av six-pack på tynne folk. Gjør kanskje narr av de for meg selv, men..
gard ikke vår feil at du ikke får vekk magen, sry ass...

men uansett, tipper jeg trener mer enn deg;) og jeg slår deg på mange områder,og mitt fokus er ikke å være sterk,men vil fortsatt si at jeg er greit veltrent :)

Jeg tviler på at du trener vekttrening like bevisst og seriøst som meg, men i andre aktiviteter trener du helt sikkert meir enn meg. Veit fotball- og skifolk trener timesvis hver dag - det gjør ikke jeg. Jeg driter i å "holde meg i form". Det har aldri vært et mål for meg og kommer aldri til å bli det heller.
Blir bedre når jeg flytter for meg selv om 2 ukers tid.

Fant fram Rollerblades'n igjen i går, og litt stiv i rompa og på utsia av låran. Er faktisk veldig bra trening. Trener hofter, mage og lår. Samtidig som man får frisk luft :)

Bra, bra. Bare fordi du har barn og jobb betyr det ikke at du ikke har tid til trening. Kan hende jeg sier noe annet om jeg selv får barn, men jeg ofrer glatt en firmafest for å dra på trening : )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nå har jeg heller en pensjonert gudekropp som Kleven ville kalt det. Etablert med 2 barn=mindre mulighet til å trene. Men kan fortsatt legge merke til sixpacken under det lille fettlaget jeg har.
Alle har tid til å trene - det handler om å prioritere.

Blir bedre når jeg flytter for meg selv om 2 ukers tid.

Fant fram Rollerblades'n igjen i går, og litt stiv i rompa og på utsia av låran. Er faktisk veldig bra trening. Trener hofter, mage og lår. Samtidig som man får frisk luft :)

Kjøp et par pigger og sett dem på et par gamle skistaver, så har du en veldig god måte å trene overkropp på også. Staking trener hele overkroppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

C:\Documents and Settings\Brannmann_Sams_dokumenter\Mine bilder\Kamerater\Gode Kamerater\Veldig Gode Kamerater\ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nå har jeg heller en pensjonert gudekropp som Kleven ville kalt det. Etablert med 2 barn=mindre mulighet til å trene. Men kan fortsatt legge merke til sixpacken under det lille fettlaget jeg har.
Alle har tid til å trene - det handler om å prioritere.

Blir bedre når jeg flytter for meg selv om 2 ukers tid.

Fant fram Rollerblades'n igjen i går, og litt stiv i rompa og på utsia av låran. Er faktisk veldig bra trening. Trener hofter, mage og lår. Samtidig som man får frisk luft :)

Kjøp et par pigger og sett dem på et par gamle skistaver, så har du en veldig god måte å trene overkropp på også. Staking trener hele overkroppen.

Har faktisk tenkt på det og. Gå skikkelig lange turer i bakker tenker jeg skal svi rompemuskulaturen litt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alltid moro å se de tøffe gutta gjøre narr av tynne folk som ser veltrente ut. Er de sure fordi de ikke klarer å få seg markerte muskler sjøl, eller er det en annen toskete grunn?

Vel veltrente folk er flott det, men når folk skryter på seg sixpack når de veier 70kg da blir det for dumt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sixpack er jo ikke bare sixpack da, noen har større(Altså sterkere enn andre) , som på andre muskler

og avean jeg er enig, folk somikke trener, er naturlig tynn og trur de har bra kropp er ganske lamt :\

Share this post


Link to post
Share on other sites

men tynne folk som ikke trener har som regel ikke sixpack heller. Det er iaf min egen erfaring da jeg var tynn som ei spiker. Det samme gjaldt forøvrig andre tynne datanerder jeg kjente back in the day.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svømming anbefalles ialfall om du har teknikken inne. Har svømt i par år og kan teknikken fortsatt, og da er det effektiv trening og svømme.

Og hva er denne teknikken? Drev med litt svømming selv, men jeg drev bare og svømte frem og tilbake den klassiske froskemåten, og det ble litt kjedelig i lengden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kajakk-padling? :) hvilke muskler trener ein da?

Edited by Yetien

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedtrekk, chins og roing.. Med vekter og appartater kan man trene roing på mange forskjellige måter.. Alt fra stående til sittene en hands roing med kabel.

Syns nå ikke man skal sammenligne Bruce og Lee Priest. Siden de driver jo tross alt med to forskjellige ting. Kamp sport og BB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svømming anbefalles ialfall om du har teknikken inne. Har svømt i par år og kan teknikken fortsatt, og da er det effektiv trening og svømme.

Og hva er denne teknikken? Drev med litt svømming selv, men jeg drev bare og svømte frem og tilbake den klassiske froskemåten, og det ble litt kjedelig i lengden.

Om du f.eks kan crawle skikkelig eller svømme ordentlig bryst er det mye morsommere og bedre trening å svømme. Er vanskelig å forklare, men det går veldig mye fortere og det blir mye mer korrekt svømming om du skjønner. Akkurat som å løfte vekter feil, bare at konsekvensene ikke blir alvorlige med svømming om du gjør det feil da.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fant denne sia.

I want sixpack abs.

Handler om en manns mål om å bli kvitt noen ekstra kilo iløpet av 16 uker.

Når man ser gjennom treningsøktene, så ser du faktisk framgang.

Inneholder detaljerte instruksjoner om trening og kosthold.

Direkte link uten å registrere seg. :)

http://www.metacafe.com/watch/514640/300_s...g_home_version/

Der har du svaret ditt, funker for meg iaff.

Veldig god trening

Vist du jogger litt også, er du på rett veg.

Edit. Kosthold er 40% av treningen, hugs det.

Reine Sherlock du ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
du f.eks kan crawle skikkelig eller svømme ordentlig bryst er det mye morsommere og bedre trening å svømme. Er vanskelig å forklare, men det går veldig mye fortere og det blir mye mer korrekt svømming om du skjønner. Akkurat som å løfte vekter feil, bare at konsekvensene ikke blir alvorlige med svømming om du gjør det feil da.

Drukning er vel forholdsvis farlig? :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://img.photobucket.com/albums/v447/met...ac/DSCF0750.jpg

Er ikke helt sixpack enda, må nok ned ihvertfall fire-fem kilo til før de nederste magerutene kommer skikkelig frem. Men skal nok klare det i løpet av sommeren. Men husk også at jeg grunnet hofta ikke får gjort noe hopp-og-sprett eller jogging og slik, så jeg mister kiloene kun med vekttrening, kosthold og gåing, noe som tar laaaaaaaang tid. Men heldigvis er det verste av "valpefettet" borte, som også var målet denne sommeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mye skit her. :D Orker ikke lese gjennom alt, men skal du ha sixpack er det fettforbrenning og derfor Gerilja kardio som gjelder. :D

Alt du trenger å vite står der. Jeg kan garantere deg at det er hardere enn hva som helst annen jogging/løping du har prøvd, men så funker det som juling også. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mye skit her. :D Orker ikke lese gjennom alt, men skal du ha sixpack er det fettforbrenning og derfor Gerilja kardio som gjelder. :D

Alt du trenger å vite står der. Jeg kan garantere deg at det er hardere enn hva som helst annen jogging/løping du har prøvd, men så funker det som juling også. :D

Dette funker som faen, husker da jeg fikk ny trener når jeg holdte på med friidrett, selv om jeg drev med mellomdistanse og 400m så "tvingte" treneren oss til å sprinte 10-15 200m på 90-95% med noen få minutters pause. Den sommeren jeg hadde fått den nye treneren, så satte jeg nye personlige rekorder på alle distansene mine, og formen var helt utrolig bra i løpet av sesongen. Så det ligger nok mye fakta i det å drive veldig intens intervall trening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...