Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

hvordan du har drita deg sikkelig ut

Recommended Posts

Det her var vel for noen uker siden. Var på vei hjem fra skolen sammen med en kammerat, og jeg hører sånn 50% på musikk mens jeg prater litt med han. Vi snakker tilfeldigvis om Boten Anna da det kommer en Opeth sang på øret mitt, og jeg tenker "Opeth synge Boten Anna, det hadde vært rått!1". Så jeg starter å skrike ut, BRØLE en Opeth remix av Boten Anna. Oppdaget etterhvert at kammeraten min humrer litt for seg selv, og da snur jeg meg og ser at en lærer jeg hadde på barneskolen går bak meg og delvis ler/ser rart på meg. "Du varmer opp sangstemmen?". sa han, og gikk fort forbi oss.

:)

Edit: For dere som ikke vet det, så er Opeth hardcore brølemusikkmetal <3

Edited by LitenTiss *wanker*

Får vel slenge på en liten historie.....

Når jeg var liten var jeg alltid på besøk hos pappa (mamma og pappa var skilt). Pappa jobbet som snekker og jeg var for liten til å være hjemme alene den gangen. I tillegg var det ikke pc og slikt å drive tiden med. Så jeg var alltid med pappa på jobb. Vi holdt på å sette opp et stort hus og pappa jobbet alene. Vanligvis lå jeg å sov i bilen en time eller 2 siden jeg hadde "ferie". Men denne dagen trengte pappa hjelp til å holde for han når han skulle sette opp asfaltplater. Jeg gikk opp i stillasen og opp i tredje etasje.

Når jeg kom opp kom sjefen for huset (huseieren) og ville snakke med pappa. Trøtt og sliten som jeg var så satt jeg meg ned på stillaset. For de som er gamle nok så husker vet dere sikkert at gamle stillaser bestod av en 12" planke og that's it. Jeg sitter i tredje etasje og hører på pappa og huseieren snakke. Før jeg visste ordet av det så sovnet jeg. Falt så bakover og våknet ikke før jeg nesten var nede på bakken.

Det er en av historiene mine. Får vel fortelle en annen historie også.....

Pappa var en ivrig steamer (hjemmebrenner) og vi hadde flyttet inn i en liten sjøbod og vann og kloakk var ikke koblet til riktig ennå. Pappa satte så på apparatet og koblet kjølingen inn på vannkranen. Så la han meg (jeg var fortsatt en liten gutt) så gikk han på kaien og pratet med andre. Jeg våknet og måtte fryktelig på do. Jeg gikk så inn på badet, koblet fra kjølingen (måtte det for å fylle vann i do bøtta). Gjorde mitt og tømte vannet i dassen og skylte ned. Gikk så tilbake til soverommet som lå vegg i vegg med badet.

Sovnet så igjen og våknet så at en utrolig høy bankelyd. Det var pappa som hadde låst seg ute og jeg åpnet døren. Han gikk så inn på badet for å sjekke tilstanden til "prosjektet". Kom ut igjen rimelig raskt fly forbannet. Filleristet meg og spurte meg om jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Uviten som jeg var så svarte nei. Pappa sa så. Hadde han kommet 1 time senere så hadde antagelig både sjøboden og jeg vært oppe i himmelen.

that's all folks.

Har en fersk en her: Var for et par uker siden jeg syklet hjem en tur i friminutet, vi hadde over en time friminutt så jeg orket ikke være på skolen. Når jeg hadde syklet vell 2 km så skulle jeg krysse E6. Jeg trådde hardt på for å la bilene som kjørte mot gangfeldtet stå minst mulig stille. Giret var rimelig tungt, så jeg kjørte på hardt. Midt på veien så hoppet giret av. Jeg gikk fra å trø med ganske mye motstand til ingenting motstand, så jeg gled rett av pedalen, landet nesen på ******* og klarte på ettellerannet vis å ramle av sykkelen slik at buksa hengte seg fast i sykkelen. Ja... Der sto jeg, midt på E6 bukseløs. :) Var rimelig flaut, itilleg til at jeg fikk en rimelig kraftig strekk i leggen. Har enda blodpose inni leggen. :)

Ironisk nok så hadde jeg "fikset" sykelen noen dager før. Fått meg både forbremse og bakbremse. Byttet ut det skjeve hjulet og fikset girsystemet. Trodde jeg iallefall.

Min er enda ferskere...

Sto opp ved 5-tida i dag tidlig for å dra på jobb, og ved 7-tida fant jeg ut at jeg ikke skulle jobbe i dag. :/

Det må være noe av det verste som finnes.

MSN har logg...

Den trodde jeg at jeg hadde skrudd av...

Exen likte å snoke på Pc'n....

End of story :)

Var på Frognerbadet når jeg var 10 år. Så en gruppe med fjortisjenter som, jeg så for meg hadde lyst på en maskot som de kunne klemme mellom puppene sine. Jeg skulle ta en salto rett ved siden av dem tilfeldigvis.. Hvorpå mens jeg var mitt i steget kjente en boblende følelse, som hviste seg å være en god gammaldags fjert.

Har aldri vist meg der siden.

MSN har logg...

DET er faktisk der kjipeste som finnes. Har brent meg 1 1/2 gang pga msn-logg/mobil

Har mistet en dame pga det der, i tillegg til at eg har vært dum nok til å pule en som hadde type - og så dum som hon var sendte hon meldinger om å gjøre det igjen. Gjett kem som leste de meldingene. Får flashbak no, nettopp høvlet over endå en som har type

kommer nok å le av det når eg e 40, men i helvete

Edited by Brann!

Der har vi det fine med østlandet, man slipper masse ferger osv ' />

Pf, er ferger her også! Nesodden ---> Oslo!

Jeg møtte ei skikkelig hot blond jente på nesodden. Fikk aldri tak i msn elns. :) :) :)

hadde en sånn gym bokse med masse knapper nedover på gymen på skolen, så hadde vi innebandy eller no (tror jeg det var) så når jeg løp hhenover langs veggen festet den seg i en krok, og den revnet av og jeg datt forover på gulvet uten boksa på meg :)

Kjedde med meg og xD

MSN har logg...

DET er faktisk der kjipeste som finnes. Har brent meg 1 1/2 gang pga msn-logg/mobil

Har mistet en dame pga det der, i tillegg til at eg har vært dum nok til å pule en som hadde type - og så dum som hon var sendte hon meldinger om å gjøre det igjen. Gjett kem som leste de meldingene. Får flashbak no, nettopp høvlet over endå en som har type

kommer nok å le av det når eg e 40, men i helvete

High Five!

Grrrreat sucsess!

Er alltid like moro det der ja!

Kan ikke folk bare la vær å snoke på mobilen min? Og la Pc'n min være i fred.

Kjedde med meg og xD

.......

Skal du ha med skjylling til den kjokoladen?

Kan ikke folk bare la vær å snoke på mobilen min? Og la Pc'n min være i fred.

Det er derfor det er funnet opp pasord og brukerkontoer på PC, samt sikkerhetskoder på Mobil... Har man en fast (mis)bruker av sin PC, er bet bare å gi dem en egen konto og be dem bruke den, hvis ikke er du nubb' :)

Men det er vel omtrent som at hvis de pedofile hadde lært seg litt om diskkryptering hadde politiet ikke hatt mye å ta dem for. :)

Gud bedre, hvor skal man begynne?

- 10:klasse, klassetur med de hvite bussene. Er nå 5 år siden, men husker det fortsatt jævlig godt, mye fordi jeg fikk høre det resten av turen. Strekningen Krakov - Praha er ufattelig lang, uansett hvor mange pauser man har, men på et tidspunkt var vi midt i bushen uten annet enn bondeknøler i alle retninger. Toalettet på bussen hadde en meget liten tank, så den var bare for nødstilstander. Dog, siden vi var så langt fra alt orket ikke sjåføren å stoppe hver gang noen måtte gå, så dasset ble åpnet for ferdsel. På et tidspunkt måtte jeg selvfølgelig på do, lett tilstand dog. I det jeg står der og gjør mitt fornøyende kommer vi til et parti hvor vegdekkerene åpenbart ga blaffen i å legge asfalt, og motorvei ble til krøttersti. Jeg slår hodet i veggen, og besvimer.

I mellomtiden hadde det blitt kø, folk er utålmodige, og drar i døra, som jeg selvfølgelig har glemt å låse. Detter ut med ryggen først og godsakene i full prakt, til skue for 60 elever og et titalls foresatte. Hadde det bare skjedd på veien hjem :)

- Ah, bursdag, 18 år og konge over verden, ikke sant? Nei, ikke akkurat. Hadde et minimalt forhold til alkohol før jeg fylte 18, grunnene trenger jeg ikke gå inn på. Uansett, dagen blir rimelig heftig og begeistret når det kommer til inntaket. Havner på et nachspiel som ender med nabokrangel og at Politiet kommer og gir advarsel grunnet høy støy. Går dog ikke lang tid før de er der for andre gang og bryter inn. Så husker jeg ikke mer før jeg våkner opp hos en kompis dagen derpå med jævlig vondt i skuldrene. Får så høre hva som skjedde, og det er et mirakel at det gikk som det gikk. For en eller annen grunn hadde hadde jeg ropt ut: "NÆÆMEN, d e jo ONKEL JO", gått bort til karen, lagt armene rundt han og spydd på skoene. Ble så lagt i bakken og skulle på glattcelle. Her kommer mirakelet inn, for folket hadde klart å overtale han til ikke dra meg på glattcelle og love å ta meg rett hjem. Bursdagsmirakel, oh yes!

- Russetid og dette er ekkelt. Noen fant ut at det var en god ide å moone i en rundkjøring, husker ikke om det var en knute eller ei, men det måtte selvfølgelig gjøres. Var i en van med skyvedør så vi strapper oss fast i bilbelter og åpner døra. Uheldigvis hadde jeg ikke helt kontroll over alle kroppsåpninger. Nok om den saken.

- Gårsdagen. Klarer bokstavlig talt å si nei til ONS når jeg blir spurt loddrett ut. Hva svarte jeg? "Æ må hjæm å såve"

Tror det holder for denne gang :)

Oioi, masse historier.

Våknet med stiv tiss i hånda med båtblader ved siden av når min far skrudde på lyset. Skulle bare fikle litt, men sovnet fort.

Vi var tre karer hjemme, og en kamerat og jeg sitter på en pc som er vendt mot veggen, mens den andre kameraten min sitter på en pc som er vendt mot døra. Han sitter med øreklokker og ser på Aylar, og hører ikke at min far kommer inn døra, han tror vi snakker til han, mens vi egentlig snakker med min far. Så han hyler ut ting som at Aylar er fette digg og burde pule mer på film osv. For oss var det kanskje ikke veldig flaut, det var verre for kameraten min.

Da jeg drakk med dritings sammen med gutta hjemme, skulle ha plingfest med spritshotting fra VM-kvalikkskampene til Vm i 98. Som kjent goallet jo Norge hele tiden den gang og dermed ble vi også skikkelig dritings. Våknet i senga mi naken dagen etter med spy overalt på to rom, slik feit ekkelt brunt spy. Hadde slengt i meg en 333g hamburger kvelden før. Samtidig som jeg sjekket mobilen med melding om at det var gøy å se meg naken i byen på en onsdagskveld. Selvfølgelig noen digge 1. klasse damer som sett meg løpende naken rundt. Var også naken på døra til naboen og lagde leven.

Da jeg ble busta av en konservativ kinesisk familie mens jeg tok en dame i toern i kjellerboden deres, eller da jeg møtte vertsfaren i den samme familien utenfor en gaybar. Jeg var på vei ut, og hvorfor han tilfeldigvis var utenfor vet jeg ikke. Var litt awkward.

Da jeg fortalte søsteren til kameraten at hun ikke kunne komme inn i russebussen siden hun var så feit, da ble det en pinlig stillhet hvor alle tenkte, uh, jaha? Så da hylte jeg ut "awkward", noe som egentlig gjorde det bare enda mer til en pinlig affære.

Da jeg ble litt full på juleball og spøy på meg selv og sovnet ute i minusgrader. Noen så meg sove utenfor huset deres og ringte politiet. De kjørte meg hjem til ho mor. Var forbanna på alt og alle, spesielt politifolkene siden jeg sist husket at jeg var på juleballet og trodde de hadde hentet meg ut derfra. Noe jeg også trodde når jeg kom hjem og var flyforbanna på ho mor samtidig som tårene sprutet mens jeg grein, tror det var noe med spriten jeg drakk.

Var også litt gøy da jeg sovnet naken på skittentøysdunken etter å ha vært på fylla samtidig som jeg hadde pissa i senga. Ho mor synes i alle fall det var stas.

Var også litt flaut den gangen jeg var liten nabb og ble intervjuet på dagsnytt hvor jeg ikke klarte å la være å stirre flere ganger i kameraet samtidig som jeg leverte tidenes dårligste intervju.

Har egentlig skjedd mange flaue episoder i livet, men tror de her er noen av de største.

Da jeg ble busta av en konservativ kinesisk familie mens jeg tok en dame i toern i kjellerboden deres,

:) :)

loxi: snakker vi masumi eller hva hu kalte seg?

Who the fuck are you? :)

Og svaret er: ja

Var også litt flaut den gangen jeg var liten nabb og ble intervjuet på dagsnytt hvor jeg ikke klarte å la være å stirre flere ganger i kameraet samtidig som jeg leverte tidenes dårligste intervju.

Hahaha den er herlig! "Hevvi Tænks og sånt"