Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viking665

hvordan du har drita deg sikkelig ut

Recommended Posts

Kan ikke si jeg ble så fryktelig flau. Men litt morsomt var det jo.

Var på jobben her for en stund siden, hvor jeg hadde drukket et par kopper kaffe på tom mage, og det blir aldri bra.

Uansett, skulle parkere en kundebil, og rett før jeg åpna døra, slapp jeg en skikkelig fæl suring. Sånn som svir i ringen når den slippes.

Lukta skikkelig møkk, så jeg heiv meg ut.

Og til min overraskelse, så kommer kunden gående mot meg. Ser fort ned på arbeidsordren, og småløper inn for å unngå fyren, mens jeg omtrent dør av latter.

Så var det bare å holde hodet lavt fram til han hadde dratt.

Var sånn passe drita på en fest i fjor. Hadde kommet meg til sengs på denne festen og skulle sove av meg rusen. Våkner plutselig brått av at noe vil opp og ut gjennom munnen min. På en eller annen usannsynlig måte kommer de andre som er på festen inn i rommet akkurat samtidig. Samtlige deltaker er vitne til at jeg strekker meg etter spybøtta, bommer på den, slår hodet i gulvet, spyr opp en blanding av kebab, sjokolade og taco og blir liggende i søledammen, med hodet og munn. Var ikke så grusomt der og da, men jeg har fått høre den historien der et par ganger. Det beste var det faktum at bøtta sto 40cm fra sengekanten.

Har hatt et par flauser i klasserommet. Timen er ferdig og vi snakker løst til hverandre. Plutselig drar jeg opp hvor heit Voe er. Sånn seriøst sinnssykt heit. Klarer akkurat å fullføre tredje setning da jeg kommer på at faren hennes er læreren som sitter en meter unna meg. Jeg var rask med å roooooooo meg ut av temaet og forsvant på rekordtid ut av klasserommet.

På bussen hjem fra skolen i går satt jeg og en kamerat sammen. Rett ovenfor oss sitter en meget stygg gutt som går på trinnet over oss. Midt i samtalen drar jeg frem mobilen og skriver, så kameraten min ser: "Sjekk spygutten!". Min kamerat er da så lur at han leser denne meldingen hørt. Det har seg slik at gutten som setter rett ovenfor oss kastet opp på skolen sist uke. Jeg får helt hjerneteppe og prøver å ro meg bort ved å begynne på en skrønehistorie. Plutselig innser jeg at vi 3 er de eneste på bussen og...vel, kreativiteten blir borte. Ble noen stille minutter før jeg gikk av bussen og fikk helt krampelatter.

I 10. klasse dro en venn ned shortsen min i gymmen. Boxeren fulgte etter, og ei venninne fikk en god titt på godsakene.... :D

Rota med ei jeg holdt sånn halvveis med på fest. Vi ville holde greia litt hemmelighet, og da folk kom inn på rommet, skrudde på lyset og spurte hva som skjedde svarte vi: "Ingenting, bare prater". Kunne fungert, hadde det ikke vært for at det var halloween-fest og min maling var gnidd gått utover i ansiktet hennes. CRAP!

Har nok noen flere, poster dem as they come.

|EDIT| Jo! En fra gamledager.

Ble med en kamerat på hytta hans på Hafjell, eller noe sånt da vi gikk på barneskolen. Vi hadde det kjempefint, men utpå kvelden følte jeg meg litt uggen. Jeg lå våken i flere timer uten å få sove. Plutselig kjente jeg at jeg måtte kaste opp. Jeg prøvde først å holde sausen tilbake, ved å svelge det, men fant fort ut at det var nytteløst. Resultatet ble at jeg kastet skikkelig opp i senga. Var ikke så kult å vekke foreldrene for å si at jeg hadde kastet opp den natta, nei.

Var på tur med hvite busser i 10 så var vi kommet til berlin og hadde hatt sånn "fridag" hvor vi fikk gjøre hva vi ville biggrin.png Så på turen tilbake til hotellet med bussen kjente jeg at jeg måtte drite noe så jævlig Var en dobbeldekker så satt jo seff oppe for dt var jo super "kult"! så skulle gå ned trappa for og komme meg på dass presterte jeg og skli på øverste trinnet!

Var jo en morsom tur ned trappa på rævva og rett inni guiden biggrin.png Og Buss sjåføren klikker noe så jævlig, om hva i helvette var dt som skjedde rett bak han og jeg prøvde og forklare at jeg hadde sklidd ned trappa men han like forbanna! så gikk jo opp igjen da like drita trengene som før trappe stuntet tongue.png Så var dt jo heldigvis slik at bussen skulle stoppe midt i byen så folk kunne se på dt store TV tårnet der.

Og rett ved der vi stoppa så var dt heldigvis et dass innocent.gif så har dt seg slik at jeg skarrer på R'ene og dette skulle de jo seff få frem mest mulig måte i lydopptaket! Så har jo fått hørt dette en del i ettertid! Var litt flaut de første månedene etter men nå er dt bare artig biggrin.png

Edited by Enradoo

lang historie kort:

ble banka opp etter jeg, stolt moldenser som jeg er, gikk inn i en buss full med sunnmøringer på kråmyra i ålesund og spurte om det var bussen til førstedivisjon. dette var rett etter at molde hadde scora på overtid mot aafk, som holdt stø nedrykkskurs.

Kudos, du stikker av med premien for eneste kule og morsomme innlegg i hele tråden :D

Jeg opplevde noe morsomt på veg til skolen en gang. Det var vått og regnet, mens jeg og en venn gikk nedover veien. Så kom det plutselig en buss i god fart, og kjørte midt i den største dammen, som ble skylt over en person som gikk 20 meter foran oss. Vi slet med å ikke le høyt. Rett etterpå snudde samme fyren seg med det mest oppgitte/triste fjeset jeg noen gang har sett! Epic :D

Jeg tryna midt i en bakke i skiheisen , så kjørte jeg på ei GAMMEL dame.. Sikkert 70 år. + jeg fikk slått opp nasen min, knekt og helt vrengt. Lol

Ikke kleint for meg, men forsatt litt artig. Kom nettopp hjelp fra innspilling av Beat for beat (lame, I know). 2 rader bak oss satt 3 typer som bråkte en del under innspilling. Under en av pausene kommer en av dem ned og snakker med den ansvarlige for innspillingen. Det viser seg at de tre har kraftig ADHD og kommer fra en institusjon. Personen røper så at de har blåst inn i mikrofonene som står spredd blant publikum. Alle tre blir bedt om å forlate salen men vi må spille inn deler av programmet igjen. Ganske awesome da de måtte gå forbi programledere, deltakere og alle tilskuerne for å komme seg ut. GG :D

Var på besøk oss tanta mi i oslo for et par år siden. Første dagen hadde vi en finere middag med masse øl og vin til. Ble selfølgelig en del drikke etter maten også. Ettervert som det ble sent og jeg hadde fått en rimelig grei promille. Fant jeg ut at jeg burde legge meg. Dagen etter ble jeg vekt av tanta mi, da hun hadde funnet meg på gulvet på naborommet til der hvor jeg egentlig sov, naken, i en dam av piss + jeg hadde dratt gulv teppe over meg (sånn halveis)... Festlig.

Err.. Eneste jeg kommer på er fra barneskolen, tror det var i femteklasse. Vi skulle på sykkeltur med klassen, og det er en lang nedoverbakke til en bensinstasjon her. Jeg sykla mye på den tida, og var ganske rask på sykkel. Derfor satt jeg på det tyngste giret og trødde meg ihjel nedover. Bygde seff opp et helvete med fart, men akkurat den dagen var det sykt mye singel ved bensinstasjonen, så når jeg kommer helt ned kjører jeg rett inn i massevis av singel. Flagrer av sykkelen og knekker armen :D

Det har seg slik at jeg er kaptein på fotballaget mitt, og i dag skulle vi spille kamp. Jeg drar på kampen - varmer opp gutta, og begynner å lure på hvor en kompis av meg blir av. Han skulle nemlig spille i dag.

Fem minutter før vi starter kommer han gående, og det er da jeg husker:

Søren, han skulle visst sitte på med meg han!

Da har han altså gått ca 3-4 km etter å ha venta på meg en god stund. Det første han sa når han kom var: "Jeg VISSTE du hadde glemt det. TYPISK deg!"

Ja..jeg får høre det i morgen..

Har vel dritet meg ut av og bli engasjert i et Piramide selskap :D

Ikke at jeg har meldt meg inn men i det hele tatt sånn seriøst vurdert det....

Skulle på byen med gutta, kom på byen mildt sagt stupfull. Så våkner jeg dagen etterpå og husker at jeg stakk fra utestedet mye tidligere enn kompisene mine, men kunne ikke forstå hvorfor.

Ringer en av kompisene mine og spør han.

Svaret lød som følger: "Vi sto utforbi og tok en røyk, også fant du ut at du måtte pisse (utforbi på røykeplassen på utestedet, 2. etasje). Dro ut snoppen og begynte å pisse, vakten gikk tilfeldigvis forbi, kom ut og dro meg ut fra utestedet imens jeg pissa." Tror jeg fikk snoppen inn ganske kjapt.

Dermed fikk jeg ikke komme inn igjen. I følge kompisene mine var vi de eneste ute på det tidspunktet, thank God.

Husker jeg hadde fylleangst som faen, holdt meg vekke fra det utestedet ganske lenge ja.. Får stadig vekk kommentarer om det.

Satt i timen, hadde akkurat gjort ferdig stort sett alt som var planen for timen og det var enda noen minutter igjen. Tar opp Battlefield.no forumet og der titter topicen "Kløft vs Rumpe i sommervarmen" imot meg. Naturligvis går jeg inn der. Ikke før har jeg åpnet så lyser et par nydelige bilder mot meg.

Det har jeg normalt ikke imot, men akkurat da har hjelpelærer ( kvinnelig ) sneket seg inn på bak meg og spørr meg hva det er jeg driver med, med et stort smil.

Etter et halvt sekund med tenking går jeg for sannheten.

"Fy faen for en timing du har da, akkurat blitt ferdig med engelsken. Sitter på et forum og der måtte jeg selvfølgelig lese om "Kløft vs Rumpe i sommervarmen."

Det blir oppfulgt av et lite "dask" på skulderen før hun ler og går videre.

Embarassing..

Haha. Du slapp nå i alle fall billigere unna enn man kunne forvente i en sånn situasjon.

Når jeg var rundt 5 år gammel spurte tanta mi om hva slags øl pappa drakk. han hadde lært meg at han drakk den ølen når han jobba og den ølen når han gjorde ditt og datt. osv. Svarte som sant var: Han drikker: jobbeøl, arbeidsøl, friøl, pause øl og sånn forsatte det i evigheter. Har fått høre den en god del ganger. :tafse: Kanskje ikke så morro for dere men ganske morro for meg ' />

Fra onsdag til lørdag etter påskeferien var jeg med klassen oppe på Ål skisenter og skulle stå på slalom for første gang. Når jeg da hadde prøvd barnebakken X antall ganger så skulle jeg tørre å ta T-kroken opp på toppen av fjellet (500 meter over!) Var så sporete når jeg var 3/4 av veien så jeg klarte å delevis falle av og henge meg fast. Når jeg klarte å slippe så måtte jeg ta av meg slalom skia og gå opp på toppen. Ganske bratt og hardt å gå der.. Var ganske flaut å gå opp ditt når jeg ser alle titte dumt på meg. Klarte selvsagt dette cirka 4 ganger før jeg fikk teken på det.

En annen ting som KANSKJE dere synes er morsomt men som jeg ikke bryr meg om er at jeg har en tedens til å gå rundt i arbeidsklær. Gjorde det i går (igjen) men nå hadde jeg tatt frem kort arbeidsbuksa. Tok og sykla til han jeg skulle klippe gresset for og samtidig hørte på radio på øreklokkene. MANGE titta på meg:p

Grunnen til det er at: 1. Jeg er 15... 2. hadde kritthvite legger. 3. Mange som ikke er vane med å se en fyr halvmøkkete og caps med maling pluss et øreklokke sett. p

Ble litt feil den nummer 3 men dere får tyde det selv. og angående skriveleifer får dere drite i. Hatt standpunkt så er lei av å skrive riktig :)

Anser stort sett meg selv som en rimelig smart person. Noen ganger begynner jeg imidlertid å lure... Sitter på bussen, har en tyggegummi i munnen som smaker vondt, tar den ut for å kaste den. Den klistrer seg øyeblikkelig til pekefinger og tommel. "Faen", tenker jeg og prøver å rulle den til en klump med langfinger. Nå har jeg tyggegummi som strekker seg mellom tre fingre, og folk som har lagt merke til problemet mitt begynner å stirre. Jeg får panikk og bruker den andre hånda til å skrape av tyggegummi fra fingrene...

En særs flau busstur senere med tyggegummi spredt over begge hendene kommer jeg meg endelig på jobb og får vasket av dritten.