Sign in to follow this  
Haurkr

Liten skjerm...

Recommended Posts

Om du åpner \Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con i notepad e.l. skal det være en linje som heter renderer.setFullScreen 1. Dersom denne mangler eller er satt til 0 kan dette være problemet.

er det bare jeg som er litt forskrekket når det er bare gutter som skriver at han er hønk ?

liten skjerm er jo bra da.. jeg spiller selv med liten skjerm, du får mye større oversikt og det blir lettere å oppdage folk.

Edited by Normalperson

liten skjerm er jo bra da.. jeg spiller selv med liten skjerm, du får mye større oversikt og det blir lettere å oppdage folk.

Hehe.. I tillegg er det en grei unnskyldning i tilfelle en admin tar et bilde med punkbuster? :)

riktig! :)

men screensa blir ikke svarte av å spille med lite skjerm, ifølge loggen har jeg blitt tatt 23pb screens av fordelt på 4

forskjellige servere : bf.no(en stund siden),Zesore,GBZ og battlebox. 12 tror jeg er fra bf.no . og så er resten ganske

likt fordelt mellom de tre andre serverne, hadde de vært svarte hadde jeg vel da vært banna fra alle serverne for

"cheat".

det er de som mener jeg er for "god". siden jeg sugde mer enn gudene selv da bf42 var aktivt.

og la alle som vil tro at jeg har cheatet tro det. for all del, har jo tross alt 6svarte screens hvor man helt tydelig ser cheaten jeg bruker :)

riktig! :)

men screensa blir ikke svarte av å spille med lite skjerm, ifølge loggen har jeg blitt tatt 23pb screens av fordelt på 4

forskjellige servere : bf.no(en stund siden),Zesore,GBZ og battlebox. 12 tror jeg er fra bf.no . og så er resten ganske

likt fordelt mellom de tre andre serverne, hadde de vært svarte hadde jeg vel da vært banna fra alle serverne for

"cheat".

det er de som mener jeg er for "god". siden jeg sugde mer enn gudene selv da bf42 var aktivt.

og la alle som vil tro at jeg har cheatet tro det. for all del, har jo tross alt 6svarte screens hvor man helt tydelig ser cheaten jeg bruker rolleyes.gif

Morsomt å se at du fortsatt bagatelliserer det som skjedde. Kan jo minne deg på at du hevdet at du brukte lyd når du spilte (din årsak til at du fikk med deg alt). Dette er jo noe alle gode spillere gjør. Problemet med dette var jo at når du spilte i 98-modus (din årsak til svarte screens) medførte dette at du ikke hadde noen lyd. You do the math.

Ellers har du jo også blitt merkbart dårligere etter at dine screens har blitt vanlige.......

fint at du har fikk med deg det jeg sa den gangen.

1. det var omvendt. jeg hadde ikke lyd når jeg spillte vanlig, og fikk lyd når jeg spillte i 98-modus. så hør litt bedre etter og gjør matten din selv :)

2. merkbart dårlig, men dette skyldes sansyneligvis packetloss, når jeg ikke treffer en person som står

stille 2m forran meg(bruker 1mag) så er det ikke jeg som er problemet. jeg er blitt dårlig ja, men jeg finner fortsatt venstre

musetast og kan skyte. og selv om jeg er blitt merkbart dårlig så er fortsatt 90% av de som spiller 1942 nå for tiden enda værre.

menmen.. som sakt, alle som vil det skal få tro at jeg cheatet. jeg vet hva som er fakta.

jeg er heller ikke som alle cheatere som er blitt tatt, lista på punksbusted.com. fordi jeg aldri cheatet og derfor aldri kan ha blitt tatt.

jeg kan fortsette å skrive flere sider med argumenter men orker ikke, jeg lar dere tro det dere vil.

Edited by Normalperson