Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SensatioN

TRK Busted

Recommended Posts

Det er ikke lenge siden vi i iClan busta =UaC= Janvei for å utnytte beacon - Bugen! Nå er det =TRK= sin tur til å bli burna(Av =UaC)!

=TRK= HGTtec utnyttet en bug for å komme seg inn i vegger og esker på titan! Dette drev han med hele runden. Jeg er spent på hva TRK gjør med dette, nå som de har så store rykte problemer fra før.

EDIT: Skriver dette her så alle kan få se :)

Se videoen her: www.iClan-Gaming.com

youtube: http://youtube.com/watch?v=Rd8D4lQN29c

Edited by TriX3

Så ta dette opp på TRK sitt forum da. Er vel TRK sitt problem?

Raporter cheaters til EA

:)

Edited by RascZak

Ok...

Vi i TRK er blitt veldig lei av aat alle poster cheatere i et av norges største (?) BF spill forum!

Kan dere ikke ta dette over PM??

TriX3, du anklager altfor mange for å bruke bug/cheats..

Noen gjøre det, andre ikke!

I går naklagde du Lentaro for å bruke bug, når du samtidig var commander(fighting) noe som er imot reglene våre, og skrev

HAHAHHAAAAA!

Du bruker bug!!! JQVLA DRITTUNGE etc.

JEG var COMMANDER og holdt reconen(som var deg) konstant spotta!

Tenk før du skriver!

Ofte sier også vi, WALLHACK inne på TS, uten å tenke..

Da svarer de fleste, har du hørt om UAV?

PLease, ta dette over PM neste gang...

Er innom her hver dag, så send til meg og en kopi til JGH, eller motsatt xD

Hvis du ikke vill at TRK skal få dårligere rykte HLS så

b0r kanskje dere vaere litt mer obs på hvem dere tar inn...

Sette opp alders grensen kansje? sjekke om de har gjort noe

lignende f0r eller noe likt.

Det er deres egen skyld at dere ikke passer på hvem dere tar inn.

Som jeg vet så tar dere inn alle bare så lenge de er over 11 år.

I går naklagde du Lentaro for å bruke bug, når du samtidig var commander(fighting) noe som er imot reglene våre, og skrev

Jeg anklaget ikke noen i TRK for å bruke bug igår? hahah ikke drit dere ut mer en dere gjør fra før da. Jeg skrev om en engelsk fyr som spamma meg ned med order requests 24/7 uten stopp! (Som sakt-> se loggen)

Og du;) Ikke kom å klag på meg? Har ikke gjort en dritt. Du kan heller konsentrere deg om hva dine egene medlemmer gjør! Det er ikke bare jeg som er som er dritt lei av den sytinga/grininga deres!!

Vis du har noe å si på meg, så sender du PM! Denne posten er for TRK og andre som vil si noe til bug/glitch bruken. Ikke svar på posten min nå, da drar du bare opp en jævla krangel, noe som TRK ikke trenger nå.

Edited by TriX3

Jeg vet at TRK ikke skal ha en krangel til, så da tar jeg det over PM, men jeg har ikke no å si til det..

Jo du sa at Lentaro brukte bug i går

Angående 1..

Det sa du ingenting om....

Jeg vet at TRK ikke skal ha en krangel til, så da tar jeg det over PM, men jeg har ikke no å si til det..

Jo du sa at Lentaro brukte bug i går

Angående 1..

Det sa du ingenting om....

HAN SUGER JO DRITT!!! (må bare si det) Hvorfor skulle jeg anklage han for å bruke bug!? Nå er jeg seriøst dritt lei. Ikke anklag meg for noe jeg ikke har gjort! Og helst ikke i denne topicen :) Jeg skal nyte synet... Det er ikke meg vi er etter her vetu :) Ikke snakk deg vekk fra temaet!

On topic:

Vurderer dere å gi han en sjangse til? Dette er patetisk! OMG, de som utnytter bug på denne måten, burde bli tatt fra spillet! TRK sin framtid ser ikke lys ut for å si det sann!

Edited by TriX3

E-drama ftw :)

Lol, spiller ikke 2142, men all glitching og cheating bør postes public.

han burde bli kicka fra clanen deres, dere burde ha en viss standar, vedkommene gjorde ikke dette bare den runden, han har gjort det flere runder og har bevis på det, det var ille nok når dere ga stastpadderne i clanen deres en ny sjanse, og ikke anklag trix viss du ikke har noe til og underbygge påstanden, chat loggen er en fin ting, jeg lagde denne filmen av to grunner:

1. viser verden hva slags folk trk har i klanen sin

2. gjøre verden oppmerksom på denne glitchen, det var ikke en eneste person som prøvde og vote kicke vedkommene, mest sannsynlig pga de ikke vet om den

Den glitchen er jo hauggammal, finnes det virkelig folk som ikke kjenner til den? Tror det var en av de første tingene jeg banna noen for etter at våre servere kom i gang.

virka ikke som det var noen som brydde seg da jeg spilte på servern, jeg la først merke til det da jeg ble drept av en enforcer i retning av kassen, skjekka det ut i battlerecorder og busta fyren

Den glitchen er jo hauggammal, finnes det virkelig folk som ikke kjenner til den? Tror det var en av de første tingene jeg banna noen for etter at våre servere kom i gang.
Du gjorde det riktige! Vi må få slutt på at medlemmer i TRK driver med slike ting. Klan lederen bør ha STRENGE krav! NULL tålerering til slike TING! BANN han for svarte! Så lærer de andre medlemmene dine at dem ikke skal gjøre slikt! De vil vel ikke bli klan løse? Edited by TriX3

Jeg synes rett og slett det er utrolig dårlig hvis lederne i TRK ikke slår hardt ned på dette og kicker han fra clanen

Bann alle glitchere!:)

Det er vel egentlig helt opp til JGH hva han gjør med klan membersene sine. men hvis han ikke kicker dem, risikerer han å ikke få noen klaner å spille mot, vel ?

Det er vel egentlig helt opp til JGH hva han gjør med klan membersene sine. men hvis han ikke kicker dem, risikerer han å ikke få noen klaner å spille mot, vel ?
iClan tar avstand fra andre klaner som har slike members :) Vet ikke hva dere i UaC gjør ... Lurer på om jeg skal raportere dette til EA når jeg tenker meg om. Edited by TriX3

kan jeg få lov til og le nå? ohnhoes han bugabusea i public, han får 10poeng mer en deg!

Men om man først skal gjøre det så skjønner jeg ikke hvorfor det IKKE skal opp på et publicfora, er da greit at folk vet hvem som gjør det og ikke.

Men bugabusing public er jo litt lol, gøy er det også =)

Men bugabusing public er jo litt lol, gøy er det også =)
Gøy for deg ja, men du er ikke gammel nokk til å tenke på at det er andre som spiller på samme serveren?

Hvorfor i all verden starter dere slike Tråder? Du sente meg PM og jeg sa jeg skulle se på det, men så kommer det her også! Eneste grunnen til at jeg besøker dette forumer er for og rprøve og rydde opp i all dritten som blir lagt ut mot TRK. Han blir kickket fra klanen. det er det ingen tvil om. Som jeg har sakt før så er slike tråder helt unødvendige. Trodde vi var ferdig mellom oss nå IClan?

til dere som lurer på hvorfor jeg tar inn de fleste:

jeg setter de på Noen som heter for TRY. det er en periode jeg ser hvordan personen er og om han jukser og sånt. som Try er du egentlig ikke med i TRK, du bare søker. En TRK Try er ikke et medlemm, bare en som vil inn :)

Foresten siden dere elsker og rake ned på juksere så kan vi snakke litt om =UaC= Janvei. http://www.youtube.com/watch?v=wtIEQ8PDZjk...gaming%2Ecom%2F

ble tatt på serveren vår så jeg lurer: skal jeg banne han eller ikke?

Ok...

Vi i TRK er blitt veldig lei av aat alle poster cheatere i et av norges største (?) BF spill forum!

Kan dere ikke ta dette over PM??

HAHAHHAAAAA!

Tenk før du skriver!

PLease, ta dette over PM neste gang...

Er innom her hver dag, så send til meg og en kopi til JGH, eller motsatt xD

Så hvorfor poster du dette i forumet hvis du vil ha denne greia over PM? Desuten så er det riktig å henge ut glitchere/cheatere public, iallefall til en viss grad. Ellers så ville man jo risikert at JGH ikke tar tak i dette, om han i det hele tatt får vite noe om det.

HAHAHHAAAAA!

Tenk før du skriver!

Venligst, dropp slike ting på forum. Ingen som forstår hva du prater om, utenom TriX3 muligens ettersom det var han du prata til? Du virker lite særiøs når du skriver sånt tull. For det har neppe noe med at TRK fyrn glitcha, har det vell?

Hvorfor i all verden starter dere slike Tråder? Trodde vi var ferdig mellom oss nå IClan?

Det er viktig å ta taki i det her sånn at dere gjør noe med dette problemet, for du så åssen det gikk sist gang...

Edited by Dustsucker

Hvorfor i all verden starter dere slike Tråder? Du sente meg PM og jeg sa jeg skulle se på det, men så kommer det her også! Eneste grunnen til at jeg besøker dette forumer er for og rprøve og rydde opp i all dritten som blir lagt ut mot TRK. Han blir kickket fra klanen. det er det ingen tvil om. Som jeg har sakt før så er slike tråder helt unødvendige. Trodde vi var ferdig mellom oss nå IClan?

til dere som lurer på hvorfor jeg tar inn de fleste:

jeg setter de på Noen som heter for TRY. det er en periode jeg ser hvordan personen er og om han jukser og sånt. som Try er du egentlig ikke med i TRK, du bare søker. En TRK Try er ikke et medlemm, bare en som vil inn :)

Foresten siden dere elsker og rake ned på juksere så kan vi snakke litt om =UaC= Janvei. http://www.youtube.com/watch?v=wtIEQ8PDZjk...gaming%2Ecom%2F

ble tatt på serveren vår så jeg lurer: skal jeg banne han eller ikke?

Hadde du fått vite om denne glitcheren om han ikke hadde blitt hengt ut på forumet?

fant det ut i morres :)

[email protected]

??

Foresten mente jeg det bare for TRK

[email protected]

Hvorfor kaller dere tråden for "TRK Busted" når den ikke har noe med TRK og gjøre?

[email protected]

Hvorfor kaller dere tråden for "TRK Busted" når den ikke har noe med TRK og gjøre?

Du, skal jeg si deg en ting? Ikke prøv å lur deg unna :) Be denne "Glitcher'en" å komme hit å snakke for seg?

Så klart har dette noe med TRK? Han bruker prefixen deres :) Når han bruker den, så må TRK ta ansvar :) Vi lar ikke trys bruke iClan# i prefixen! Kanskje det er noe du bør vurdere :) BTW! Se på søknaden hans? Det står "hva kan jeg hjelpe til med: Ikke bruke koder........" ? Sier ikke det litt? Avslår du try søknader? Kanskje det er noe du også bør virdere!

Edited by TriX3

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...