Sign in to follow this  
Nildo

NORGE-tråden

Recommended Posts

Jarstein er konge han, synes bare han bør komme seg til helvete vekk fra Odd, og til et skikkelig i lag! Pref. i utlandet!

Enig Jarstein burde komme seg ut, det å si at Jarstein gjorde det bedre enn Opdal kan man ikke dømme utifra en halv omgang hver. Jarstein hadde en drit fin redning, men Opdal ble ikke testet.

Vi hadde hvertfall ikke den dårligste keepern. Han argentineren var helt på bærtur et par ganger. Mål nr 2 til Carew f.eks..

psssh Fifa Manager 100 ganger betre ;)

Haha, håper du kødder AlcatraZ. Ustari blir konge på FM ja, men han sliter faktisk litt med høyden!

Haha, håper du kødder AlcatraZ. Ustari blir konge på FM ja, men han sliter faktisk litt med høyden!

kødder ? FM er gørr kjedelig etter eg prøvde Fifa Manager. 3d-kamper , veldig stor spillerbase , betre interface , meir ting du kan gjøre ,+++

Sant nok, men jeg syns 3d kampene var dårlige, pluss at når Andre Muri var valgt ut som den beste midtstopperen og fan-favoritten til Vålerenga føler jeg spillet tapte seg på elendig research.

Synest det er ganske realistisk på talent . Mange av talenta eg har spillet med i det spillet som Ruben fernando Gago , Lucas Leivra , nani , anderson , ++ er blitt kjente seinare.

Hehe, Nani og Anderson og mange andre har også vært store talenter på FM. Men enig at interfacen er fin. Digg med skikkelige logoer osv på lagene.

Synd at det sku ende 2-2 med tanke på kor bra vi spelte denne kampen. Skal dog siest at Riise sitt mål må være eit av dei flotteste målene som nokon gang har vore i år biggrin.png

VELDIG bra med 1-1 for moldova mot tyrkia i dag!

Hvis vi klarer et antakeligvis umotivert(siden de spolerte em-sjansene idag) og slitent bosnisk lag på onsdag. Og hvis hellas vinner mot tyrkia på onsdag, er EM-sjansene veldig høye igjen!

Vi bare MÅ til EM! Skal til Sveits på ferie akkurat de ukene og biggrin.png (helt tilfeldig faktisk og)!

Dama har at jeg får se en 4-5 kamper, og kanskje flere hvis Norge kommer langt!

Japp japp da ble det en 2-0 seier idag, selv om vi ikke akkurat storspilte gjennom kampen. EM billetten er nesten sikkret, gjelder bare og vinne eller minst uavgjort mot Tyrkia og seier mot Malta så er vi i rute til EM :D

Landslaget er i form.

Ser bare ikke for meg at tyrkia kan klare å vinne i morgen, men det bekymrer meg at vi stiller med mange spillere uten særlig matchform. Hæstad, Carew og Hagen har jo alle spilt lite i det siste. Men Hagen vil vel bevise at han fremdeles duger, så vi får se! Holder Hangeland seg i dag, så vinner vi. I tillegg har Opdal aldri vært i bedre form.

Mål etter 13 min av iversen, og gamst scorer på volley i det 52. minutt.

grindheim skadet, doffen inn. tror ikke det har noen betydning, er vel samme spillertypene begge to

Hæstad er vel ikke noe særlig offensivt, men han er en god ballgjenvinner, som kan bli viktig i morgen.

Grindheim gir mer i det offensive, og scorer en god del mål.

Hæstad vs Doffen har lite og si, da begge to er arbeidsmaur på midten som vinner ballen, begge har godt blikk og kan bidra bakover og framover.

som Leno sier, to veldig like spillere

Norge-Tyrkia: 1-1 <--- husk jeg har sagt det