Sign in to follow this  
Nildo

NORGE-tråden

Recommended Posts

Morsomt at nå som det begynner å bli i det seneste laget så bestemmer de seg for å pynte på statistikken.

Norge må vel vinne nesten alle kampene som er igjen for å komme til EM, noe jeg tror de kan klare. Får vel litt problemer mot Tyrkia og Hellas, men det burde gå greit.

Ah, Rekdals straffe i '98. Husker det som om det var i går.

Jeg gir 20% sannsynlighet for at vi kommer til EM :rolleyes:

Har merket hvordan folk som før mente at landslaget sugde nå er store fans, bare fordi de har gjort det bra i to kamper.

jeg mener fortsatt at Norge suger, men er fortsatt en stor fan. Du høres ut som en typisk bandwagoneer. En loser mao. For å være sikre på sluttspill, må vel Norge vinne samtlige kamper for å røve poeng fra Hellas, Tyrkia og Bosnia.

Vi hadde de to vanskeligste kampene våre rett etter hverandre: borte mot Hellas og borte mot Tyrkia.

De neste kampene vi har mot dem er på hjemmebane. Det er i hvert fall en liten fordel... i hvert fall for de fleste andre lag.

Det var en katastrofe at vi tapte hjemme mot Bosnia og Hercegovina, men siden Tyrkia også tapte mot de

er det ikke nødvendigvis at alt er tapt. Hvis du ser på tabellen, ligger Norge, Tyrkia og Bosnia og Hercegovina

an til å slåss om andreplassen mens Hellas troner for seg selv på toppen.

Vi er selvfølgelig avhengig av å vinne kamper, og det er spesielt viktig mot Tyrkia og Bosnia for a frarøve de 3 poeng

(og gi oss en 6 poengs fordel, fordi vi får 3 poeng, og de taper 3 poeng!). :rolleyes:

Jeg har ikke gitt opp håpet!

Selv om landslaget suger er det da mulig å være store fans. Malta har nok store fans selv om de er latterlig dårlige. Oppløftende takter fra landslaget men er redd det er i seneste laget.

tja, hvis Hellas taper sine neste, så skal vi ikke se bortifra at Tyrkia og Norge f.eks går videre. Men akkurat nå ser det usannsynlig ut.

Vet som enhver fan at Norge kommer til å vinne EM og VM en gang!

Norge har spilt ganske bra de to siste kampene synest jeg. Fortsetter de slik tror jeg at "vi" har en sjanse.

jeg mener fortsatt at Norge suger, men er fortsatt en stor fan. Du høres ut som en typisk bandwagoneer. En loser mao. For å være sikre på sluttspill, må vel Norge vinne samtlige kamper for å røve poeng fra Hellas, Tyrkia og Bosnia.

Mulig du misforsto meg, for jeg kritiserte folk som er bandwagonerer (måtte slå opp i urban dictionary for å finne meningen med det ordet).

De har vist ok form i det siste nå, men motstanden har vært veldig lettt. Men er posetiv framgang, hvis de fortsetter å bygge på det her kan det bli spennende framover. Men om vi har så mye i EM å gjøre er en annen sak. Men kan bli artig :rolleyes:

Nei, Norge har ingenting i EM å gjøre, før de beviser det:/ Og det klarer de desverre ikke nå.

Har trua på Norge nå av en eller annen grunn...

Vi kan klare oss med tap mot hellas, Bosnia er ikke umulige å slå og Tyrkia er vanskligere men fortsatt ikke umulige...

Vi slå Tyrkia? :D

Tyrkia fikk faktisk VM-bronse i 2002, til opplysning fikk vi i 1936!

Dessuten har jo de Sükur eller Bürrkür eller Nürkür eller noe sånt.

norge er eneste nasjon i verden som ikke har tapt mot det som ansees som det beste laget i verden, nemlig Brasil.

Hvorfor skal de ikke klare å slå Tyrkia da :D ?

de som tror på sannheten vet at det ikke eksisterer noe som verdens beste lag, det skiftes hele tiden :D