Larss 0 Report post Posted June 5, 2007 En del tusen bier "angrep" nattland skole idag. bt.no video Satt i fransk timen da "skyen"av bier dukket opp. *ringte BT* men no intervju for me sendte og mms til bt og btw Quote Share this post Link to post Share on other sites
[wcip]Angel 0 Report post Posted June 5, 2007 Vi hadde en sky av bier over hagen vår engang. Jeg trodde jeg drømte da jeg så det. Hadde aldri sett noe så forferdelig. Det var en sverm av bier på kanskje 30 kubikkmeter. Ganske skremmende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted June 5, 2007 (edited) heh, ja der var litt "spesielt". Følte meg litt paranoid etterpå, satt hele tiden og så meg rundt etter bier Edited June 5, 2007 by kamf3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted June 5, 2007 heh, ja der var litt "spesielt".Følte meg litt paranoid etterpå, satt hele tiden og så meg rundt etter bier jeg er paranoid 24/7 når det gjelder bier! liker ikke sånne kryp :s Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusj 0 Report post Posted June 5, 2007 "Kan ikkje vi berre ta å kaste noke brennbart på de" God idè. Såg stilig ut med så mange bier på ein gong. Quote Share this post Link to post Share on other sites
EEYZAURUZ 0 Report post Posted June 5, 2007 Hva ble gjort med de etterpå? Er de der ennda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Voooooooja 0 Report post Posted June 5, 2007 Ble litt skuffa. Da jeg leste tråd-tittelen forventet jeg å se en haug bier angripe elevene så de måtte flykte, og få se en etter en bli sendt til sykehus osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted June 5, 2007 (edited) "Kan ikkje vi berre ta å kaste noke brennbart på de"God idè. hah, det var en i klassen min som sa. Typsik han ' /> Tviler ikke på at han hadde gjort det heller :/ Vet ikke jeg stakk like etter på, antageligvis, ja. Ble litt skuffa. Da jeg leste tråd-tittelen forventet jeg å se en haug bier angripe elevene så de måtte flykte, og få se en etter en bli sendt til sykehus osv. hehe, kanskje jeg overdrev "bitte litt", men det var hyling skal jeg si deg. Særlig når alle bien svede i en svær flokk rundt omkring på skolen Edited June 5, 2007 by kamf3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted June 5, 2007 Det hadde nok Mulla likt han freaker helt visst det kommer bier/veps på rommet Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhoeniX 0 Report post Posted June 5, 2007 Håper jeg ikke opplever noe sånt på nært hold. Det kan bli ubehagelig :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted June 6, 2007 Håper jeg ikke opplever noe sånt på nært hold. Det kan bli ubehagelig :S Ja fy faen, jeg hadde flippet. HATER VEPS OG BIER ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted June 6, 2007 Edderkopper er værre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted June 6, 2007 Maur er ille, hater maur, må de brenne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Half-man 0 Report post Posted June 6, 2007 Håper jeg ikke opplever noe sånt på nært hold. Det kan bli ubehagelig :S Ja fy faen, jeg hadde flippet. HATER VEPS OG BIER ! Ditto! vepser, Bier og hommler er noe av det værste i verden. DØØD OVER DEM! Quote Share this post Link to post Share on other sites
En Dam av Død 0 Report post Posted June 6, 2007 magnus, husker du han karen som tente på en masse veps som hadde søkt tilflukt på dissen hans? lolz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted June 6, 2007 Edderkopper er værre. jævla araknafobi *grøss* Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted June 6, 2007 Edderkopper er værre. jævla araknafobi *grøss* Det værste er jo dem som faen blir redd av å se et bilde av en edderkopp Hei, et bilde kan ikke bite! Urasjonell frykt FTW!! Men jeg skal være enig at jeg ikke liker veps og bier. Men jeg får ikke full panikk, selv om det kan virke sånn når jeg prøver daske vepsen i bakken og tråkke på den Brenning av bier og veps er veldig effektivt, husker en gang vi brant et jordvepsebol i bakken med bensin, når de hissige vepsene kom ut og opp i flammene, ble vingene svidd av og der lå de og sprellet Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted June 6, 2007 magnus, husker du han karen som tente på en masse veps som hadde søkt tilflukt på dissen hans? lolz Ahhh den ja hehe. Evil boy. Minner meg om noen jeg kjenner som tente på en maurtue for mange år siden ved ungdomskolen. Starta stor skogbrann haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted June 6, 2007 hva skulle de oppi hjørnet der da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted June 6, 2007 Vi hadde en sky av bier over hagen vår engang. Jeg trodde jeg drømte da jeg så det. Hadde aldri sett noe så forferdelig. Det var en sverm av bier på kanskje 30 kubikkmeter. Ganske skremmende.Så mye som 30 kubikkmeter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
OiaHandoma 0 Report post Posted June 6, 2007 Død over alle insekter Quote Share this post Link to post Share on other sites
boksershorts 0 Report post Posted June 6, 2007 Hadde vært ganske så kjipt om de forsvant... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OiaHandoma 0 Report post Posted June 6, 2007 Hadde vært ganske så kjipt om de forsvant... De burde blitt erstattet av noe annet, mer i retning av søte kaniner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimnar 0 Report post Posted June 6, 2007 Opplevde også dette for ca en uke siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hanja 0 Report post Posted June 6, 2007 Vi hadde en sky av bier over hagen vår engang. Jeg trodde jeg drømte da jeg så det. Hadde aldri sett noe så forferdelig. Det var en sverm av bier på kanskje 30 kubikkmeter. Ganske skremmende.Så mye som 30 kubikkmeter? 3.1072 x 3.1072 x 3.1072 = (30m^3) sykt mye bier Quote Share this post Link to post Share on other sites